Gå til innhold

Tips til annerledes date?

aline

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal på date på søndag jeg!! :sjarmor:

Vi har igrunnen bedt hverandre på date, også er han på ferie frem til fredag og jobber på lørdag, så jeg tror vel det blir meg som finner på hva, hvor, hvordan etc...

Og jeg har da ikke tatt med noen på date noen gang tror jeg, ihvertfall skrekkelig skrekkelig lenge siden!!!

Også har jeg lyst til å finne på noe litt annerledes, ikke bare finne en eller annen typisk restaurant og kino el.

Både han og jeg er typer som liker å ha det morro, finne på litt annerledes ting, le masse og flørte masse, så det hadde vært utrolig gøy å funnet på noe spesielt, noe vi begge kan huske på uansett om vi fortsetter å date eller ikke (og som selvsagt gjør at vi begge har lyst til å fortsette å date!! :sjarmor: )

Men så er jeg blitt helt tom!!! :o aaaaaner liksom ikke hva jeg kan gjøre!!

Har tenkt på at det hadde vært innmari deilig å ta en picknikk utendørs i en eller annen park, istedenfor seriøst inne på en restaurant, men så liksom, hva mer?

Kino er uaktuellt!! noe sååå usosialt er det ikke snakk om! (dessuten takler ikke jeg kino helt enda..)

Noen som har artige ideer til en litt sprekere og artigere date?

hadde blitt kjempetaknemlig for tips!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lmari

Tusenfryd? Det er jo både morsomt og deilig hvis det er sol - samtidig som dere blir bedre kjent...;)

Ellers er piknik en god ide. Pakk bagen og ta en båt ut i Oslofjorden. (du skriver ikke om du bor i Oslo eller ikke, forresten.. Men vann finnes det jo nesten overalt). Så blir det en kombinert bade- og piknik-date!

"ut i det blå"-tur kan også være litt morsomt, hvor man bare setter seg i bilen og slår kron og mynt om hvilken retning man skal kjøre. Da kan man faktisk ende opp på mange fine steder! Hørte forresten at Arne Hjeltnes fortalte hva han og kona pleide å gjøre på søndager når de ikke gadd å gå i skogen: dro ned på Oslo S og bestemte seg for å ta det toget som gikk nærmest klokka elleve, feks. Dermed kan du ende opp i en av de små byene som ligger rundt Oslo - oppleve en ny by, med nye cafeer og moro.

Sambo og jeg har vært en del ganger på Laserworld her i Oslo, tror de har avdelinger rundt i landet. Det er rett og slett laserkrig - hvor dere "skyter" hverandre med laser. Morsomt, og du er garantert å oppleve en annen side av ham! Bowling er jo alltids også en mulighet, eller Kanalen underholdningssenter ved Klingenberg kino - masse spilleautomater og moro....

Lykke til på date - håper det blir noe ordnings!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i oslo ja, og den derre underholdnings/spill greia ved Klingenberg har jeg også hatt i tankene, men blir det sosialt da? tror litt det, men er litt usikker..

Picknik på en av øyene, har vært lite på øyene rundt her, hvem bør vi evt dra på? HOvedøya? eller en annen?

Og hva søren om det regner?

Flere gode ideer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meget gode erfaringer med å dra på Tusenfryd på date..! :D

Bare et lite tips.

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Kanalen er ganske sosialt, ja. Dere kan jo spille mot hverandre på en del av de maskinene som er der - jeg er feks en slugger på bilspill, selv mot min autofile sambo....;) Det er også bowling i kjelleren der, sammen med biljard, dersom dere blir lei av blinkende maskiner...

Må innrømme at jeg ikke er helt stø i hvilke av øyene dere bør dra på - kanskje noen som er mer kjent i fjorden kan hjelpe dere?

Tusenfryd er egentlig det heteste tipset - men det forutsetter jo at dere liker sånt, da...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dyr på Tusenfryd at jeg tror jeg evt venter med det til jeg har hatt første daten.... elsker Tusenfryd, og har kjempelyst til å dra dit, men MÅ jo selvsagt ta de som koster ørti kroner i tillegg til ingang og mat... blir plusselig dyrt til første date...

Kanalen er nok mer sannsynlig at blir både morsomt og ikke lopper lommeboka for alt jeg har... (ikke så mye akkurat nå, med flytting og afrikatur i sparebudsjettet...)

Men fremdeles, om det er flere kreative ideer så er jeg fremdeles glad for tips!

(synes de jeg har fått er gode altså, og under seriøs vurdering, men mange hoder tenker bedre en ett..) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...