Gå til innhold

Soler du deg toppløs noen gang?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det hende at jeg solte meg toppløs før, men bare når jeg solte ryggen. Kan vel finne på å gjøre det nå også, men nå soler jeg meg aldri.

Men skal jeg sole meg toppløs ligger jeg alltid på magen og soler ryggen. Har nemlig noe topper med lav rygg, og da er det ikke så fint med et stort skille på ryggen. Har nemlig en stor bikini da jeg liker å skjule mest mulig. Men jeg bruker den aldri lenger, er mye finere å ha klær på synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Jeg blir kjempeflau når jeg husker hvordan jeg puppet meg rundt på 80-tallet... :oops: :oops: :oops:

I dag synes jeg det er utrolig stygt og vulgært med toppløshet (på offentlige strender altså) og tenker nok at harryfaktoren er høy når jeg ser toppløse i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi er mye på sjøen på sommeren og når vi er på holmer alene så soler jeg meg toppløs for å få farge på puppene. Her hender det at jeg bruker string også. Men som sagt, her er vi alene.

I syden kan det hende jeg tar av bikinoverdelen, men det er kun når jeg ligger stille, skal jeg bade/handle noe så tar jeg på overdelen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes det er litt rart å lese svarene.

Jeg er mann og husker hvordan det var på mange strender i 80-årene. De fleste solte seg toppløse, og hva var så galt med det? Synes det er rart å lese at så mange tar avstand fra det.

Synes noen av svarene viser at en er streng med seg selv og sitt eget utseende. Er det det som overføres til andre, og da skal heller ikke de kunne vise mer enn det en selv tørr gjøre?

Ammende kvinner på offentlig sted (kafeteria, park el. l.) er da helt OK (ikke sant?), og hva gjør pupper så "farlige" at de må tildekkes i situasjoner hvor det ellers er naturlig med bar hud - sånn som når en soler seg på steder hvor det er vanlig/normalt?

Etter mitt syn er samfunnet svært kroppsfiksert. Vi kan se mer eller mindre nakne kropper i reklame, ukeblader mv. Kropper, som regel de "vellykkede" kropper, blir svært eksponert etter min mening, og da lurer jeg på om det betyr at det blir tyngre for den enkelte å eksponere sin egen kropp - selv i situasjoner hvor det er naturlig å gjøre det (som f. eks. soling på badestrand)? Er det slike mekanismer som gjør at pupper er tildekket i 2003, men det var OK med udekkede pupper på 1980-tallet? Eller skyldes det endrede synet noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på situasjonen. Synes det er helt ok å sole seg toppløs dersom andre gjør det samme, men litt rart å være den eneste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør meg ingenting at andre gjør det, men jeg liker egentlig ikke å gå uten bukse og genser, hehehe.. bikini kun i syden, og toppløs 1 gang; privat villa i syden med høye gjerder rundt, kun meg og kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starya

Ser ikke for meg at jeg kommer til å sole meg toppløs i denne livstiden.

Hva andre gjør gir jeg beng i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt topp å være på en strand i syden der alskens folk med alskens kropper soler seg og bader. Fra bestemødre til babyer er toppløse. DA tror jeg at kropp og utseende ikke er alfa og omega, og det skryter jeg av til de pripne amrikanerne.. så vi kan ikke slutte. På stranda der var det bare folk med superfin kropp som var, og var toppløse. Ingen bestemødre, og ingen med bilringer.. og de skulle da vel ha nok bilring-folk å ta av? Selv var jeg aldri toppløs på åttitallet men litt på nittitallet. Aldri med familie og perifert kjente. Kun med kjæreste, gode venninner og fremmede. Og det gjør jeg fortsatt. Da synes jeg at jeg er tøff :blunke: På neste sydentur lurer jeg på om ikke jeg skal ta på meg en string på stranda.. en venninne gjorde det ifjor, spanjolene klagde og kjeftet, hun og de andre dro på seg stringen og sprada rundt på stranda.. helt topp! Jeg må innrømme at når jeg bader toppløs på en fremmed strand, kjenner vinden rundt kroppen, så føles det så frigjørende, som en liten unge som springer rundt uten bleie! Dette ble litt langt ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det er ingenting som er så flott som en sommerbrun kvinnekropp. Kjempe flott med brune kropper uten skille. Hilsen oss gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...