Gjest Tiit Skrevet 30. juni 2003 #1 Del Skrevet 30. juni 2003 Før (på 80 tallet) solet jeg meg toppløs uten noen form for blygsel. (Når jeg tenker på det nå får jeg grøsninger!) Jeg dinglet rundt uavhengig av om faren min, broren min, eller venner var sammen med meg. Gikk i iskiosken i bare bikinitrusa osv. Det var jo helt vanlig da, maaaange på strendene som solte seg slik. Nå ser jeg ingen, og kunne ALDRI tenke meg å gjøre det i noen form for offentlighet. Bare alene, og sammen med gubben da. Ting har forandret seg, gitt! Hva med deg? Soler du deg toppløs noen gang? Og dere herrer, hva synes dere egentlig om slik toppløs soling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. juni 2003 #2 Del Skrevet 30. juni 2003 ALDRI! Soler meg med bikini som dekker der den skal dekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. juli 2003 #3 Del Skrevet 1. juli 2003 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 1. juli 2003 #4 Del Skrevet 1. juli 2003 Nix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 1. juli 2003 #5 Del Skrevet 1. juli 2003 NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 1. juli 2003 #6 Del Skrevet 1. juli 2003 NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. juli 2003 #7 Del Skrevet 1. juli 2003 Har ikke bikini jeg! Soler meg i en bikinitruse, naken eller nedrullet badedrakt. Men så holder jeg meg stort sett unna folk også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. juli 2003 #8 Del Skrevet 1. juli 2003 NEI! Jeg vil da ha sol på magen også... :-? Suz - brøstfager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juli 2003 #9 Del Skrevet 1. juli 2003 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 1. juli 2003 #10 Del Skrevet 1. juli 2003 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 1. juli 2003 #11 Del Skrevet 1. juli 2003 Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juli 2003 #12 Del Skrevet 1. juli 2003 Nope. Gjorde det før i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. juli 2003 #13 Del Skrevet 1. juli 2003 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #14 Del Skrevet 1. juli 2003 NEI. Gjorde det før, men nå synes jeg ikke noe om det. Synes også det er mye finere med begge bikinidelene på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 1. juli 2003 #15 Del Skrevet 1. juli 2003 Hjemme i hagen, hvor ingen kan se meg så...men ikke ellers!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2003 #16 Del Skrevet 1. juli 2003 Mindre og mindre. Jeg er (og har alltid vært) veldig vár på hvem som er i nærheten, og ville aldri sole meg toppløs hvis venner/familie var i nærheten. På stranda i syden er det OK, men jeg kler på meg hvis jeg skal bevege meg rundt. I syden har jeg før også brukt stringtruse, men det er også et tilbakelagt kapittel (selv om kroppen muligens er bedre trent enn før). Jeg synes trenden er fin, jeg liker ikke selv å ha nesten nakne personer opp i ansiktet, og synes det er harry med menn som tusler rundt i bar overkropp i tide og utide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. juli 2003 #17 Del Skrevet 1. juli 2003 Kan hende jeg slenger av bikinitoppen hvis jeg er på hytta milevis fra folk, men aldri ellers. Før i tiden kunne jeg gjøre det. Blir også litt ille berørt med mange nakne mennesker rundt meg, har ikke noe ønske om å se puppene til gud og hvermann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 1. juli 2003 #18 Del Skrevet 1. juli 2003 Generelt nei! Aldri i syden eller på "offentlige" steder, ligger jeg i hagen og ingen er hjemmer så kan det skje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. juli 2003 #19 Del Skrevet 1. juli 2003 Gjorde nok det på 80 tallet ja :oops: men kunne aldri tenke meg å gjøre det nå! Huff.....ser på bilder fra syden og slikt og synes ikke det er noe kjekt å se meg selv uten bikini overdel på! Synes det er mye finere når folk har bikinien på jeg!! Sommerhilsen charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 1. juli 2003 #20 Del Skrevet 1. juli 2003 Nei - for meg blir det for privat. Jeg vil ikke at andre enn min kjære skal få gleden av å beundre brystene mine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå