Gjest Ungjenta Skrevet 6. februar 2009 #1 Del Skrevet 6. februar 2009 Er det noen som vet hvor denne serien er spilt inn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 7. februar 2009 #2 Del Skrevet 7. februar 2009 Har bare sett litt, men innbiller meg at det er i en bydel i Oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ungjenta Skrevet 7. februar 2009 #3 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det noen som vet hvor denne serien er spilt inn?? ja jeg tror også det er en bydel i Oslo, men hvilken? Kan det være borte ved Romsås eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 7. februar 2009 #4 Del Skrevet 7. februar 2009 ja jeg tror også det er en bydel i Oslo, men hvilken? Kan det være borte ved Romsås eller noe? Godt mulig, eller Holmlia, kanskje Bøler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
California Skrevet 14. februar 2009 #5 Del Skrevet 14. februar 2009 ja jeg tror også det er en bydel i Oslo, men hvilken? Kan det være borte ved Romsås eller noe? Scenene med blokkene og hjemme i leilighetene er filmet på Romsås. Det syns vel også i scenene fra t-banestasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå