Anywho Skrevet 17. juli #421 Del Skrevet 17. juli Nyrebekkenbetennelse. To timer med smertehelvete verre enn fødselene mine. Men så gikk det over og jeg tenkte ikke mer på det, før jeg ble akutt dårlig igjen og det viste seg det var blitt blodforgiftning… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 17. juli #422 Del Skrevet 17. juli Krampesmerter under matforgiftning. Husker jeg ble liggende på gulvet å veksle mellom å stønne, rope, gråte og le mens jeg vred meg rundt. Et under at jeg ikke begynte å klore på tapeten. Jeg har av og til mensensmerter som setter meg ut såpass at jeg må huke meg sammen og ikke får reist meg, men denne episoden var av et helt annet kaliber... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #423 Del Skrevet 17. juli 1. Styrtfødsel uten annet enn lystgass 2. Tannverk 3. Avrevet negel på 0,3 sek Anonymkode: 0a85b...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #424 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 13.55): Divertikulitt. Spydde av smertene, og de var mye verre enn fødsel. Anonymkode: 236eb...673 Har du det ofte, jeg er selv plaget med dette, har vært det siden 2015-16 med sporadiske utbrudd, det er vondt ja. Høy CRP og hele pakka. 3 ganger har jeg hatt det nå i år, ble sendt på sykehus en gang. Anonymkode: e98d3...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #425 Del Skrevet 9. august Jeg har ikke født, så kan ikke ta det med, men: 1. tannverk 2. migreneanfaller (det er lokalisert rundt høyre side av mitt ansikt) 3. streptokokker på underhuden av fingeren Anonymkode: 1b4bd...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #426 Del Skrevet 9. august Vridd eggstokk pga cyste. Fødsel uten smertelindring var en fest i forhold 🫣 Anonymkode: 45c84...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #427 Del Skrevet 9. august Vil si panikkanfall er svært smertefullt og vondt. Etter det vil jeg si fødsel. Anonymkode: b544b...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #428 Del Skrevet 10. august Gallestein og nyrestein, men nyrestein topper det meste, det var ekstremt. Anonymkode: 5a36b...3b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #429 Del Skrevet 10. august Så langt i livet; isjas. Å gå på toalettet var det mest grufulle jeg gjorde, selv med sterke smertestillende innabords. Anonymkode: 8da2e...ea6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #430 Del Skrevet 10. august Gjest Methuselah skrev (På 6.2.2009 den 19.56): Da jeg hostet så kraftig at ribbeina knakk. Det er nok den værste smerte jeg har hatt Det har jeg også gjort. Grusomt vondt. Huffameg! ❤️❤️ Anonymkode: 68d15...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #431 Del Skrevet 10. august 1. Kraftig halsbetennelse med CRP på 400. Føltes som en stor verkende byll inni halsen på størrelse med en potet. Klarte nesten ikke puste eller svelge mitt eget spytt. Måtte få masse Oxynorm for å klare å svelge noe og intravenøs antibiotika og væske. 2. Analabsess😣 Tenk å få en svær verkebyll ved analåpningen hvor såpass mange nerver er. Kunne ikke sitte eller ligge på ryggen. Sov ikke på to dager pga smerter før jeg klarte å komme meg til lege som fjernet den. 4.Brukken skulder 5. Keisersnitt første døgn der jeg ikke kunne reise meg opp av senga eller snu meg. Disse smertene var derimot egentlig til å leve med. Hjelper på med høyt adrenalin ifm fødsel og lykkerusen med nyfødt baby❤️ Jeg var også heldig og kom meg fort etter 2-3 døgn. Anonymkode: 02827...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #432 Del Skrevet 10. august Påkjørsel av elektrisk sparkesykkel med brudd i bein, skulder ut av ledd og knust kjeve. Viste seg at vedkommende kunne kjøre opp mot 40 km/t! Anonymkode: bebbd...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #433 Del Skrevet 10. august Trodde alltid fødsel var det værste jeg har vært gjennom, men hadde hjernehinnebetennelse for et par år siden, kan ikke beskrive hodepinen jeg hadde, var helt bevisstløs av smerter, skrek og gråt i flere timer. Anonymkode: cc116...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #434 Del Skrevet 10. august Krampe rundt anus. Kommer snikende og øker gradvis i intensitet. Kan gå en time før det når maks. Tar like lang tid før det slipper. Vrir meg i smerte når dette pågår. Anonymkode: 4a200...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #435 Del Skrevet 10. august Urwa skrev (På 15.7.2024 den 21.10): Åå? Jeg følte den bare sklei ut. Men sikkert forskjell fra kvinne til kvinne. Jeg synes også det var skikkelig vondt,og var ikke forberedt på det! Trodde liksom at "nå er det over" men,nei da! Anonymkode: 2a135...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #436 Del Skrevet 10. august 1. Førstegangsutbrudd av herpes i underlivet. Bruk beskyttelse folkens😥 2. Migrene 3. Innsetting av hormonspiral 4. Blir liksom ikke helt det samme, men får fullstendig panikkanfall av coronatest Anonymkode: fcaf3...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #437 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1. Kraftig halsbetennelse med CRP på 400. Føltes som en stor verkende byll inni halsen på størrelse med en potet. Klarte nesten ikke puste eller svelge mitt eget spytt. Måtte få masse Oxynorm for å klare å svelge noe og intravenøs antibiotika og væske. 2. Analabsess😣 Tenk å få en svær verkebyll ved analåpningen hvor såpass mange nerver er. Kunne ikke sitte eller ligge på ryggen. Sov ikke på to dager pga smerter før jeg klarte å komme meg til lege som fjernet den. 4.Brukken skulder 5. Keisersnitt første døgn der jeg ikke kunne reise meg opp av senga eller snu meg. Disse smertene var derimot egentlig til å leve med. Hjelper på med høyt adrenalin ifm fødsel og lykkerusen med nyfødt baby❤️ Jeg var også heldig og kom meg fort etter 2-3 døgn. Anonymkode: 02827...6cd Nå glemte jeg jammen meg angstanfallet som varte i to døgn. Da jeg lå i fosterstilling uten å klare å spise/drikke, knapt gå på do. Det var verre enn abcesser, beinbrudd og operasjonssår i magen. Og det tenkte jeg i mens jeg lå slik også. Ville heller ha brukket begge bena enn å ligge med sånn lammende angst💔 Heldigvis har jeg vært igjennom behandling og medisiner og vært angstfri i 10 år (ingen medisiner nå lengre). Anonymkode: 02827...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 10. august #438 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg synes også det var skikkelig vondt,og var ikke forberedt på det! Trodde liksom at "nå er det over" men,nei da! Anonymkode: 2a135...5fc Uff😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 11. august #439 Del Skrevet 11. august Nyrebekkenbetennelse. 4 vaginale fødsler og migrene kan ikke stille opp mot den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 11. august #440 Del Skrevet 11. august Panikkanfall OG anafylaktisk sjokk for min del overgår det meste annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå