Gjest Hilde K S Skrevet 30. juni 2003 #1 Del Skrevet 30. juni 2003 Fant nemlig noen gamle gode som kommer fra Napster. My oh my med Slade Never surrender med Corey Hart Harbreak station med Cinderelle High enough med Dman Yankees Dream Warriors med Dokken Jeannie med Falco Dont you love me anymore med Joe Cocker By my side med INXS I want to break free med Queen Lady in black med Uriah Heep Forever free med WASP Har fortsatt en ting for de gode gamle heavy balladene. Setter på Nazareth rett som det er jeg. Flere som liker disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #2 Del Skrevet 30. juni 2003 :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. juni 2003 #3 Del Skrevet 30. juni 2003 Og jammen fant jeg ikke Boys of summer med Don Henley også. Har hørt remixen og jeg bare spør ; "hvor pokker har det blitt av smerten i sangen ?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå