Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, men mor fikk vel ikke sovet om natten på grunn av atferden hennes på TV, om jeg forstod Seher riktig :gjeiper:

Mor fikk ikke sove og gråt hele natten etter at hun så hvor grusomt datteren ble behandlet. Til og med jeg fikk vondt i magen, så jeg kan godt forstå at moen gråt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest pastapasta
Skrevet
Jeg blir litt gal av alle twistene som kommer hele tiden. Det er et skikkelig joker nord-preg over reglene!! Litt sånn: OI, der kom det en samehatt under 3ern, og Mads må reise hjem...

Da Nanna eeeendelig ble sendt ut, sendte tv3 henne inn igjen dagen etter, sikkert fordi hun er en person som skaper mye intriger. Hvorfor henne tilbake, og ingen av de andre? Det blir også utrolig teit når deltagerne ikke aner hva konsekvensene av valgene deres blir i det hele tatt. Det blir veldig urettferdig, alt sammen, og meningsløst for både spillere og seere.

:ler:

Vil du vrenge eller gå frem?

Auda, du fikk briller over 8, Nanna kommer tilbake.

Skrevet

:skratte:

:ler:

Vil du vrenge eller gå frem?

Auda, du fikk briller over 8, Nanna kommer tilbake.

:skratte:

Genialt

Gjest Overempatisk ;-)
Skrevet

Dette er skikkelig flaut, men jeg begynte faktisk å gråte litt etter å ha sett Pandoras eske denne uka... :rodme: Snakk om å engasjere seg i PH. :sjenert:

Akkurat nå skulle jeg på en måte ønske at vi seerne kunne stemme ut deltakere - skulle så gjerne ha pælmet ut de onde mobberne.

Så ukens episoder på nett i dag og begynte nesten å lure på om det var noe feil med meg som hadde sånn sympati med Margrethe. Alle der inne virket jo så enige om at hun var et forferdelig menneske. Derfor var det fint å komme inn på KG og se at de fleste er enige med meg. :kghjerte:

Hvis Margrethe skulle finne på å lese her: :klem:

(Alex er forresten 22.)

Skrevet
Dette er skikkelig flaut, men jeg begynte faktisk å gråte litt etter å ha sett Pandoras eske denne uka... :rodme: Snakk om å engasjere seg i PH. :sjenert:

Akkurat nå skulle jeg på en måte ønske at vi seerne kunne stemme ut deltakere - skulle så gjerne ha pælmet ut de onde mobberne.

Så ukens episoder på nett i dag og begynte nesten å lure på om det var noe feil med meg som hadde sånn sympati med Margrethe. Alle der inne virket jo så enige om at hun var et forferdelig menneske. Derfor var det fint å komme inn på KG og se at de fleste er enige med meg. :kghjerte:

Hvis Margrethe skulle finne på å lese her: :klem:

(Alex er forresten 22.)

Nei, han er født i -88

Skrevet
Nei, han er født i -88

Ok, baserte det bare på hva som sto på skjermen i siste episode. Da slurver nok TV3 litt. Ikke rart vi er forvirret. :)

Skrevet

På mandag blir vel mantraet, "stakkars Lene!"

Slik som det først var "slemme Noor" for siden å bli "søte, gode, snille Noor"

Skrevet

Alex blir altså 21 i år. Men det er jo egentlig ikke noen aldersforskjell å snakke om.. hallo, hadde det vært andre veien hadde ikke noen kommentert på det tenker jeg. Men jeg tviler på aller som er med på paradise fortsatt har gamlejobben når de kommer ut igjen.. Lene, Nanna og Karita oppfører seg helt forkastelig! Jeg fikk vondt inni meg på pandoras eske, jeg ble rett og slett flau! At det går an.. De oppfører seg verre en en gjeng fjortiser på ungdomsskolen! Makan til mobbing har jeg ikke sett før.. Den var ikke akkurat så fin den kommentaren Petter kom med heller.. Men han mobber ikke så åpenlyst som de andre.

Det var i allefall bra Noor ikke gjorde det verre da, hun satt jo bare der. Hun viste i allefall lyst til å gå for å se hvordan det gikk med Margrete senere på kvelden. Liker faktisk Noor bedre og bedre, hehe! Bare hun hadde hatt litt mer i topplokket, håper hun gjennomskuer William snart! Han er ei klyse!!

Skrevet
På mandag blir vel mantraet, "stakkars Lene!"

Slik som det først var "slemme Noor" for siden å bli "søte, gode, snille Noor"

Det sier vel bare litt om at folk her har empati med dem som blir mobbet, og bra er vel det!?? DErsom Margrethe overlever en utstemning og oppfører seg likedan overfor den nye som andre har gjort overfor henne, så er selvfølgelig ikke hun det spor bedre...

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Jeg har en følelse på at alle disse gjestene som driver å forsvarer Lene, Nanna og de andre deltagerene er en av deltagerene selv. Ingen som har sett Paradise Hotel kan finne på å forsvare disse personene, de er jo helt horrible.

Håper virkelig aldri at Lene blir psykolog, hun eier ikke sympati. I hver episode får vi høre at hun snakker dritt om noen, og hun MÅ ha noen å hate. Først var det Negar, så Iris, og nå Margrethe. Det virker som om hun ikke takler at noen andre enn henne får oppmerksomhet fra guttene. Attention whore. Man kan virkelig ikke være noe oppegående i hodet når man som voksen faktisk mobber andre. Jeg hadde ihvertfall aldri villet hatt hun som psykolog. Hun passer bedre i kebabsjappen, ja.

Nanna er hakket bedre, hun er ikke like jævlig mot Margrethe, men er fortsatt sinnsykt irriterendes. Du trenger ikke å spør Kevin 100 ganger om hvorfor han ikke vil ha deg, du finner ikke noe mer repulsivt enn det.

Gjest phlove
Skrevet

Det er så lenge til mandag!!!

Det blir spennende å se hva som skjer rundt den krangelen mellom Lene og Margrethe.

Synes egentlig det er litt vanskelig å vite hvem man skal håpe vinne nå. Og hva tilsier egentlig en tittel "vinneren av PH"? Forutenom pengegevinsten så kan det være at vinneren er den som er best i gamet, sterkest, eller kanskje til og med den slueste og frekkeste?

Ikke sikkert at den som sitter igjen lengst er den som fortjener all ære for å ha vunnet.

I begynnelsen heiet jeg på Lene. Jeg ville ha Noor og Petter ut. Deretter begynte jeg å heie på Petter og Lene. Men de to tapte seg veldig etter pandoras mobbeseanse og disse dagenes hets.

Selv om Noor ikke er av de smarteste på PH så er det godt mulig at hun fortjener å vinne.. bare fordi hun viser at hun faktisk innehar en såpass viktig egenskap som EMPATI! Hun dilter desverre etter ledergjengen, og det er ikke rart, jeg forstår at hun er presset til det der inne for å få bli.

Men få ut Kevin. Hvilke gode egenskaper mener dere han har, dere som håper han skal vinne?

Personlig synes jeg han virker ganske slesk der inne.

Alexander likte jeg absolutt ikke i begynnelsen da jeg syntes han virket høy på pæra. Men det inntrykket har forandret seg totalt. Han virker som en kjempe ålreit gutt! HÅPER ALEX VINNER!

Gjest Gjest_gullhår_*
Skrevet
Jeg har en følelse på at alle disse gjestene som driver å forsvarer Lene, Nanna og de andre deltagerene er en av deltagerene selv. Ingen som har sett Paradise Hotel kan finne på å forsvare disse personene, de er jo helt horrible.

Håper virkelig aldri at Lene blir psykolog, hun eier ikke sympati. I hver episode får vi høre at hun snakker dritt om noen, og hun MÅ ha noen å hate. Først var det Negar, så Iris, og nå Margrethe. Det virker som om hun ikke takler at noen andre enn henne får oppmerksomhet fra guttene. Attention whore. Man kan virkelig ikke være noe oppegående i hodet når man som voksen faktisk mobber andre. Jeg hadde ihvertfall aldri villet hatt hun som psykolog. Hun passer bedre i kebabsjappen, ja.

Nanna er hakket bedre, hun er ikke like jævlig mot Margrethe, men er fortsatt sinnsykt irriterendes. Du trenger ikke å spør Kevin 100 ganger om hvorfor han ikke vil ha deg, du finner ikke noe mer repulsivt enn det.

Er helt enig i det. Hva Lene gjør der skjønner jeg rett og slett ikke. Det er jo en reality serie! Hva i all verden forventet hun idet hun meldte seg på et program som det der? Herregud, det er så provoserende å høre på sutringen og utskjellingen hennes. Ikke rart hun ser så mye eldre ut enn sine 25 år så mye som hun kjefter! Nanna er også helt grusom... hva er problemet om en av jentene flørter med guttene, trodde det var det hele konseptet skulle dreie seg om, hmm, mulig jeg har misforstått.....?? :-/

Gjest dalieo
Skrevet

Kollegaen min sin søster sin eks-kjæreste (puh) har gått i klasse med Lene, og sier hun er nærmere 30 :fnise: Så han påstår Lene lyver på alderen sin.

Skrevet
Kollegaen min sin søster sin eks-kjæreste (puh) har gått i klasse med Lene, og sier hun er nærmere 30 :fnise: Så han påstår Lene lyver på alderen sin.

Pøh, Lene er 24.

Slutt å plag henne.

Skrevet

Tenk om Lene faktisk leser det dere skriver, har dere noen gang tenkt på følelsene hennes da?

Det er så utrolig simpelt gjort!!!

Skrevet

Ble såpass nysgjerrig nå at jeg måtte søke i skattelistene, og ifølge den finnes det en person fra Tromsø som heter Lene Sortevik, og hun er født i 1984. Så da. De feiret jo 25-årsdagen hennes på hotellet nylig.

Skrevet
Er siste gjestene Lene..?

Sikkert ikke, men det er mange som er sympatisk innstilt overfor henne. Dessverre har det seg slik at hun kanskje uheldigvis kan komme til å lese noen av innleggene på forumet, en vet aldri. I så fall vil hun oppleve det som dypt krenkende. En burde i alle fall undertegne personangrepene med fullt navn.

Skrevet
Tenk om Lene faktisk leser det dere skriver, har dere noen gang tenkt på følelsene hennes da?

Det er så utrolig simpelt gjort!!!

Det burde du (eller for å la oss lure av deg, "hun") strengt tatt tenkt på før du ("hun") meldte seg på Paradise og fremsto som så til de grader usympatisk.

Er du ikke i stand til å takle konsekvensene av å være med på et slikt show, ikke meld deg på.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...