Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Squill
Skrevet

For øvrig, nå er jeg sikkert langt på landet med digresjoner her, men det irriterer meg utrolig at Nanna uttaler ordet Pandoras (i Pandoras eske) med engelsk uttale... Hvorfor?? Jeg skjønner at deltagerne sikkert ikke er helt bevandret i gresk mytologi og kjenner opphavet til myten om Pandoras eske (eller krukke, som det egentlig skal være), men det er da likevel ingen naturlig grunn til å uttale navnet hennes på engelsk, som om hun skulle vært en popstjerne eller noe... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lene er i alle fall den mest normale der inne, hun er bare seg selv. Jeg tror mange ville reagert likeledes om noen var såpass egoistisk at de overså deg bare på grunn av at du hadde "feil kjønn". Personlig hadde jeg ikke taklet det, men jeg skal innrømme at hun overreagerte på badingen til Margrethe. Det er vel dog åpenbart at Margrethe er den av deltakerne som "spiller mest på sex" og det kan virke noe provoserende på de andre jentene, spesielt med tanke på at hun er lærer av yrke. Jeg vet at Lene flere ganger har tatt henne til side og fortalt henne at hun ødelegger fremtidsutsiktene sine hvis hun holder frem med å legge an på halvvoksne gutter på rikstv, men det ser vel åpenbart ut som at Margrethe ikke tar signalene. I tillegg er det helt klart at TV3 har en agenda her, de ønsker nemlig å fremstille det som en kamp mellom de gode og de onde (mon tror hvorfor Spielberg slår så godt an?)

Jeg synes at noen personer bør beskyttes mot seg selv, man kan ikke slik som Margrethe gå med hodet under armen og beinet i bind. Jeg tror også det er flere provokasjoner fra Margrethes side som er klippet bort, slik at Lene skal virke mer usympatisk enn hun er. Klart at Paradise hotel er et spill, men Lene er den av deltakerne som er minst taktisk. Og hun er såpass oppegående at hun ikke sprer beina for å kare seg videre, hun er bare ute etter å kose seg og nyte oppholdet. Lene er også den helt klart peneste deltakeren :gjeiper:

Og hvordan vet du dette? ;)

Skrevet

Jeg synes Lene virker veldig paranoid. Det var ikke mye som skulle til for at Negar ble sett på som en hore, og så var det plutselig Iris som var en falsk løgner eller hva det nå var...og nå er det Margrethe som visstnok er pedofil...

Skrevet
Og hvordan vet du dette? ;)

Jeg kjenner nemlig noen som har snakket med Lene og mange av de andre deltakerne, men når Margrethe virker dummere enn Negar er det klart at man reagerer. Det er også viktig å ha i mente at man er på hotellet 24 t i døgnet og bare ting som passer dramaturgien til TV3 blir plukket ut og vist. I tillegg har jeg hørt at hun hadde kommet med usympatiske uttalelser om Øystein som noen av de andre deltakerne plukket opp , men disse ble selvsagt klippet ut fra serien. Før vi hisser oss opp og sier at vi "hater" Lene og sier at hun er uskikket som psykolog, må vi tenke oss om 2 ganger og vite at Paradise hotel er et kommersielt konsept og det kan være ting som er klippet ut som kunne gjort reaksjonene mer forståelige.

Skrevet
Fikk en følelse av at Du er Lene og vil prøve å rettferdiggjøre den forferdelige oppførselen din....

Synes ikke hun har oppført seg "forferdelig"

Virker som om alle her inne tror tv3 har plukka ut norges fæleste mennesker til å delta i PH ?

De er ikke værre enn noen andre kvinnfolk i samme sutuasjon!

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Lene er i alle fall den mest normale der inne, hun er bare seg selv. Jeg tror mange ville reagert likeledes om noen var såpass egoistisk at de overså deg bare på grunn av at du hadde "feil kjønn". Personlig hadde jeg ikke taklet det, men jeg skal innrømme at hun overreagerte på badingen til Margrethe. Det er vel dog åpenbart at Margrethe er den av deltakerne som "spiller mest på sex" og det kan virke noe provoserende på de andre jentene, spesielt med tanke på at hun er lærer av yrke. Jeg vet at Lene flere ganger har tatt henne til side og fortalt henne at hun ødelegger fremtidsutsiktene sine hvis hun holder frem med å legge an på halvvoksne gutter på rikstv, men det ser vel åpenbart ut som at Margrethe ikke tar signalene. I tillegg er det helt klart at TV3 har en agenda her, de ønsker nemlig å fremstille det som en kamp mellom de gode og de onde (mon tror hvorfor Spielberg slår så godt an?)

Nå er ikke jentegjengen der inne så veldig imøtekommende for nye jenter da. det har vi jo sett flere eksempler på. Tror nok selv jeg hadde holdt meg litt til gutta i stedet.

Margrete virker litt usikker og da er ikke alltid så lett å slenge seg med i en gjeng som er såpass sammensveiset og skeptisk til nye.

Synes ikke hun har oppført seg "forferdelig"

Virker som om alle her inne tror tv3 har plukka ut norges fæleste mennesker til å delta i PH ?

De er ikke værre enn noen andre kvinnfolk i samme sutuasjon!

Jeg syns hun har oppført seg forferdelig. Både Lene, Karita og Nanna. Jeg hadde aldri oppført meg sånn mot ett annet messeke, selv om jeg er kvinnfolk.

Gjest Gjest_Hmm_*
Skrevet

Det virker som om Lene har fått mange venner her inne det siste døgnet :lur:

Men uansett er det bra at hun får noen sympatierklæringer, det har vel kanskje vært litt for mye trøkk på henne her inne en periode :)

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Jeg kjenner nemlig noen som har snakket med Lene og mange av de andre deltakerne, men når Margrethe virker dummere enn Negar er det klart at man reagerer. Det er også viktig å ha i mente at man er på hotellet 24 t i døgnet og bare ting som passer dramaturgien til TV3 blir plukket ut og vist. I tillegg har jeg hørt at hun hadde kommet med usympatiske uttalelser om Øystein som noen av de andre deltakerne plukket opp , men disse ble selvsagt klippet ut fra serien. Før vi hisser oss opp og sier at vi "hater" Lene og sier at hun er uskikket som psykolog, må vi tenke oss om 2 ganger og vite at Paradise hotel er et kommersielt konsept og det kan være ting som er klippet ut som kunne gjort reaksjonene mer forståelige.

Jeg syns ikke Margrethe virker dum i det hele tatt jeg. Usikker ja men ikke dum.

Dessuten satt jo Lene selv og sa at Øystein var det dummeste mennske hun hadde møtt.

Skrevet
Jeg syns ikke Margrethe virker dum i det hele tatt jeg. Usikker ja men ikke dum.

Dessuten satt jo Lene selv og sa at Øystein var det dummeste mennske hun hadde møtt.

Ok, hun mente vel dum i taktisk forstand og man må vel medgi at Øystein ikke var noen "spiller" og passet ikke helt inn på Paradise slik sett. Men på det sosiale plan virket det vel som at de gikk godt overens? Jeg tror du overreagerer.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Ok, hun mente vel dum i taktisk forstand og man må vel medgi at Øystein ikke var noen "spiller" og passet ikke helt inn på Paradise slik sett. Men på det sosiale plan virket det vel som at de gikk godt overens? Jeg tror du overreagerer.

Hun var nå ganske kvass i tonen da hun satt og fortalte det. Kan ikke skjønne at det er noe verre om Margrethe har sagt noe stygt om han.

Skrevet
Før vi hisser oss opp og sier at vi "hater" Lene og sier at hun er uskikket som psykolog, må vi tenke oss om 2 ganger og vite at Paradise hotel er et kommersielt konsept og det kan være ting som er klippet ut som kunne gjort reaksjonene mer forståelige.

Lenes reaksjoner er ikke forståelige selv om enkelte ting kanskje er tatt litt ut av sammenhengen, eller noe av det Margrethe har sagt er klippet bort.

Lene kommer med voldsomt negative karakteristikker av mennesker hun nesten ikke kjenner. Det hun særlig hisser seg opp over er at de nye jentene får oppmerksomhet fra guttene. Hun har brukt ord som hore, løs fittekjerring og så videre. Det virker særdeles usympatisk, og ikke minst sjokkerende.

Kanskje hun fikk et kultursjokk da hun plutselig prøvde noe annet enn kebabvogna i Tromsø, jeg vet ikke. Men oppførselen hennes er bare helt uakseptabel.

Skrevet
Lene er i alle fall den mest normale der inne, hun er bare seg selv.

Vel, hun har vist sitt sanne jeg i de siste episodene, helt klart. Jeg vil imidlertid ikke karakterisere oppførselen hennes som normal.

Tro det eller ei, men det er ikke vanlig at voksne mennesker oppfører seg så bedritent mot andre.

Skrevet
Hun var nå ganske kvass i tonen da hun satt og fortalte det. Kan ikke skjønne at det er noe verre om Margrethe har sagt noe stygt om han.

Den tilsynelatende kvasse tonen er vel noe som hører nordlendinger til og noe søringer aldri kommer til å bli klok på. Margrethe sa vel rett ut at hun var glad at han dro og at hun ikke likte ham noe særlig, det er stor forskjell fra det å si at noen er naive hva spillet angår.

Man kan vel ikke være særlig intelligent om man innrømmer på TV at man har hatt sex på toalettet på skolen, uansett sammenheng. Man vet at TV3 klipper og om Margrethe hadde vært smart, hadde hun holdt seg hjemme. Jentene på Paradise prøvde vel å innprente henne dette, nemlig det at hun ikke passet helt inn der borte.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Den tilsynelatende kvasse tonen er vel noe som hører nordlendinger til og noe søringer aldri kommer til å bli klok på. Margrethe sa vel rett ut at hun var glad at han dro og at hun ikke likte ham noe særlig, det er stor forskjell fra det å si at noen er naive hva spillet angår.

Man kan vel ikke være særlig intelligent om man innrømmer på TV at man har hatt sex på toalettet på skolen, uansett sammenheng. Man vet at TV3 klipper og om Margrethe hadde vært smart, hadde hun holdt seg hjemme. Jentene på Paradise prøvde vel å innprente henne dette, nemlig det at hun ikke passet helt inn der borte.

Nå er ikke jeg søring da...

Men uansett om det var spillet hun tenkte på så er da ikke noe bedre at hun sier han er det dummeste menneske hun noen gang har møtt enn at Margrethe sier at hun ikke likte han noe særlig. Det er jo en ærlig sak det.

Skrevet

Dette blir for dumt. Margrethe bør være fritt vilt fordi hun har ytret at hun var glad Øystein dro? Det er da ingenting i forhold til hva Lene og de to andre bitre jentene har sagt om Margrethe.

Dobbeltmoralen lenge leve.

Skrevet
Vel, hun har vist sitt sanne jeg i de siste episodene, helt klart. Jeg vil imidlertid ikke karakterisere oppførselen hennes som normal.

Tro det eller ei, men det er ikke vanlig at voksne mennesker oppfører seg så bedritent mot andre.

Det er jeg enig i. Selv om det er klippet slik at Lene skal fremstå verre enn hun er så har hun faktisk sagt de tingene som blir vist på tv. Hun har kalt Margrethe masse stygge ting. Jeg hadde aldri sagt så mye stygt til en person.

Skrevet
Dette blir for dumt. Margrethe bør være fritt vilt fordi hun har ytret at hun var glad Øystein dro? Det er da ingenting i forhold til hva Lene og de to andre bitre jentene har sagt om Margrethe.

Dobbeltmoralen lenge leve.

Det kan vel kanskje ha noe med løsaktigheten til Margrethe å gjøre? Hun som skal være rollemodell for barna våre, virker å være som Lene sa det, den verste hora som går på 2 bein. Jeg ville blitt bekymret om jeg hadde hatt barn på ungdomsskolenivå, hun virker som en type som det ikke er så vanskelig å komme i buksa på. Jeg tror Lene så rett gjennom henne (hun studerer jo psykologi :fnise:) og leste leksen til henne uten omskrivninger. Det er nå bekymringsverdig at hun legger seg etter den yngste gutten og i tillegg innrømmer at hun liker unge gutter. Det er vel strengt tatt derfor mange av deltakerne reagerer, kanskje med unntak av Karita som bare virker sjalu.

Skrevet

Kjenner jeg gleder meg til mandagens episode, blir spennende å se hva som utløser catfighten- blir vel en del nye sider i denne tråden igjen da tenker jeg, hehe...

Skrevet
Det kan vel kanskje ha noe med løsaktigheten til Margrethe å gjøre? Hun som skal være rollemodell for barna våre, virker å være som Lene sa det, den verste hora som går på 2 bein. Jeg ville blitt bekymret om jeg hadde hatt barn på ungdomsskolenivå, hun virker som en type som det ikke er så vanskelig å komme i buksa på. Jeg tror Lene så rett gjennom henne (hun studerer jo psykologi :fnise:) og leste leksen til henne uten omskrivninger. Det er nå bekymringsverdig at hun legger seg etter den yngste gutten og i tillegg innrømmer at hun liker unge gutter. Det er vel strengt tatt derfor mange av deltakerne reagerer, kanskje med unntak av Karita som bare virker sjalu.

:ler: Greit, vi skjønner. Du kjenner Lene og føler du må forsvare henne. Tviler på at du klarer å overbevise noen som har fulgt med på serien, men du må gjerne prøve. ;)

Skrevet
Hun som skal være rollemodell for barna våre, virker å være som Lene sa det, den verste hora som går på 2 bein.

Hmmm, jeg ville heller bekymret meg for om mobberne Lene, Karita og Nanna skulle være rollemodeller for barn.

Ikke bare vil barna lære mange effektive utfrysingsmetoder og hersketeknikk, men også mange nye og spennende ord!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...