Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvem er hun korthårete som sitter ved siden av Margrete på dette bildet:

http://bildr.no/view/390910

Sikkert Karita, hun har vel oppklipt hår?

Men jeg kan krysse fingrene for at Ida kommer tilbake! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Støtta Lene
Skrevet

Sei mæ, har d klikka for dokk no? No må dokk jaggu ta dokk sammen og sjå at disse diskusjonan begynne å ta litt overhånd. Er dokk sur på Lene så vær saklig i det minste!!! Den dritten Lene må ta i mot her må æ si er rystende.. For dokk he jo ikke peiling på ka faen som skjer på Paradise virke det som. Margrethe veit JÆVLI GODT at Lene og dei andre he prøvd å ta kontakt, men når ho oppføre seg som et førrbainna fjotthau av ei toillpjeska å drit sæ ut, så må ho ikke kom å dytt skylda for det over på de andre. Æ synst Lene he strekt seg jævla langt ... Ho berre ork ikke å være barnepsykolog, og dramaqueena Margrethe må no få høre at ho mangla sosiale antenner og æ kan pinade ikke se kafor ho hoilller på å kuke rundt på Paradise så leng før ho sett seg på flyet hjem.

Skrevet
Sei mæ, har d klikka for dokk no? No må dokk jaggu ta dokk sammen og sjå at disse diskusjonan begynne å ta litt overhånd. Er dokk sur på Lene så vær saklig i det minste!!! Den dritten Lene må ta i mot her må æ si er rystende.. For dokk he jo ikke peiling på ka faen som skjer på Paradise virke det som. Margrethe veit JÆVLI GODT at Lene og dei andre he prøvd å ta kontakt, men når ho oppføre seg som et førrbainna fjotthau av ei toillpjeska å drit sæ ut, så må ho ikke kom å dytt skylda for det over på de andre. Æ synst Lene he strekt seg jævla langt ... Ho berre ork ikke å være barnepsykolog, og dramaqueena Margrethe må no få høre at ho mangla sosiale antenner og æ kan pinade ikke se kafor ho hoilller på å kuke rundt på Paradise så leng før ho sett seg på flyet hjem.
:popcorn::Gjesp:
Gjest MåneSkygge
Skrevet

Fikk en følelse av at Du er Lene og vil prøve å rettferdiggjøre den forferdelige oppførselen din....

Skrevet
Fikk en følelse av at Du er Lene og vil prøve å rettferdiggjøre den forferdelige oppførselen din....

Tenkte det samme.. Eller Karita.

Gjest FruFryd
Skrevet

Da hadde hun kanskje skrevet på en annen måte, skinner jo tydeligt gjennom at det er noen som vil la de andre tro at det kan være lene som har skrevet det. Den er for "enkel"

Skrevet

Det er sikkert en venn eller en bekjent av Lene da. Who cares!?

Oppførselen til trekløveret er uansett uakseptabel.

Skrevet

hehe.. Bra dialekt. Hører lene for meg:) Dramaqueen Margrete??

Skrevet

:filer:

Skrevet (endret)
Hvem er hun korthårete som sitter ved siden av Margrete på dette bildet:

http://bildr.no/view/390910

Kan ikke si jeg kjenner igjen den klesstilen/stilen gjenerelt på den dama. Vil tippe det er en ny som kommer inn!

Edit: Minner vel mest om Ida om det er noen vi "kjenner" fra før..

Endret av Cuba
Skrevet
Kan ikke si jeg kjenner igjen den klesstilen/stilen gjenerelt på den dama. Vil tippe det er en ny som kommer inn!

Edit: Minner vel mest om Ida om det er noen vi "kjenner" fra før..

Tror/håper da ikke det! Ida har mer alien-forma hode enn det der...

Skrevet

Det er mange som heier på Lene, hun står da tross alt for all underholdningen for øyeblikket. Nanna derimot .....

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Hun på bildet er sikkert hun nye som kommer inn.

Synes Nanna var fin da hun liksom skulle overtale Kevin til å bli forelsket i seg. :ler:

"hvorfor er jeg ikke typen din? hvorfor ditt.. hvorfor datt..... er jeg for stygg? for feit? osv" :legrine:

Skikkelig bra sjekketriks. Hun virket nærmest helt sjokket over at det var mulig at han ikke kunne være interessert i henne.

Margrethe virker ikke som den type menneske som passer til å være med på et sånt program. Mulig hun er en veldig søt og hyggelig jente på utsiden, men der inne har hun ikke helt de "rette sosiale antennene"

Hun prøvde å bli endel av gjengen ved å fortelle om sine "utsevevende" sex-erfaringer under aldri-aldri-leken....eh.... og hvorfor i all verden nikket hun når Petter spurte om det var rektor, og det ikke engang stemte...? :roll:

Akkurat nå liker jeg nesten Noor best. Men jeg liker fortsatt Lene og, selv om hun sa endel ting til Margrethe jeg syntes var helt forkastelig, tror jeg fortsatt at hun egentlig er en veldig ok jente.

Endret av Catwoman
Skrevet

det er faktisk mange som har heiet på Lene, men som nå har skiftet mening pga bl.a empati for Margrethe. Man kan mene hva man vil om folk, men det gir deg faen ingen grunn til å henge ut en person på den måten som det trekløveret har gjort. De har både kalt henne hore og scizofren. Vet de egentlig hva det betyr?? Og hvorfor klager du på at folk henger ut Lene her og ikke er saklige, når du selv kaller Margrethe for et "førrbainna fjotthau av ei toillpjeska"?? Toillpjeska er faen meg ikke et ord en gang, og ikke mye mere saklig etter min mening. At folk reagerer når noen oppfører seg stygt overfor en annen, så er vel det mere saklig enn noe annet, uansett hvor lite sosiale antenner hun nå skulle hatt. Etter min mening har ikke akkurat Margrethe spilt kortene sine riktig der inne med tanke på at det er et spill, men slem har hun ikke vært...

Skrevet
Hun prøvde å bli endel av gjengen ved å fortelle om sine "utsevevende" sex-erfaringer under aldri-aldri-leken....eh.... og hvorfor i all verden nikket hun når Petter spurte om det var rektor, og det ikke engang stemte...? :roll:

TV3 har innrømt at de klippet episoden feil. Hun nikket egentlig ikke da Petter spurte om det var rektor.

Skrevet
det er faktisk mange som har heiet på Lene, men som nå har skiftet mening pga bl.a empati for Margrethe. Man kan mene hva man vil om folk, men det gir deg faen ingen grunn til å henge ut en person på den måten som det trekløveret har gjort. De har både kalt henne hore og scizofren. Vet de egentlig hva det betyr?? Og hvorfor klager du på at folk henger ut Lene her og ikke er saklige, når du selv kaller Margrethe for et "førrbainna fjotthau av ei toillpjeska"?? Toillpjeska er faen meg ikke et ord en gang, og ikke mye mere saklig etter min mening. At folk reagerer når noen oppfører seg stygt overfor en annen, så er vel det mere saklig enn noe annet, uansett hvor lite sosiale antenner hun nå skulle hatt. Etter min mening har ikke akkurat Margrethe spilt kortene sine riktig der inne med tanke på at det er et spill, men slem har hun ikke vært...

Lene er i alle fall den mest normale der inne, hun er bare seg selv. Jeg tror mange ville reagert likeledes om noen var såpass egoistisk at de overså deg bare på grunn av at du hadde "feil kjønn". Personlig hadde jeg ikke taklet det, men jeg skal innrømme at hun overreagerte på badingen til Margrethe. Det er vel dog åpenbart at Margrethe er den av deltakerne som "spiller mest på sex" og det kan virke noe provoserende på de andre jentene, spesielt med tanke på at hun er lærer av yrke. Jeg vet at Lene flere ganger har tatt henne til side og fortalt henne at hun ødelegger fremtidsutsiktene sine hvis hun holder frem med å legge an på halvvoksne gutter på rikstv, men det ser vel åpenbart ut som at Margrethe ikke tar signalene. I tillegg er det helt klart at TV3 har en agenda her, de ønsker nemlig å fremstille det som en kamp mellom de gode og de onde (mon tror hvorfor Spielberg slår så godt an?)

Jeg synes at noen personer bør beskyttes mot seg selv, man kan ikke slik som Margrethe gå med hodet under armen og beinet i bind. Jeg tror også det er flere provokasjoner fra Margrethes side som er klippet bort, slik at Lene skal virke mer usympatisk enn hun er. Klart at Paradise hotel er et spill, men Lene er den av deltakerne som er minst taktisk. Og hun er såpass oppegående at hun ikke sprer beina for å kare seg videre, hun er bare ute etter å kose seg og nyte oppholdet. Lene er også den helt klart peneste deltakeren :gjeiper:

Gjest Squill
Skrevet

Jeg blir litt gal av alle twistene som kommer hele tiden. Det er et skikkelig joker nord-preg over reglene!! Litt sånn: OI, der kom det en samehatt under 3ern, og Mads må reise hjem...

Da Nanna eeeendelig ble sendt ut, sendte tv3 henne inn igjen dagen etter, sikkert fordi hun er en person som skaper mye intriger. Hvorfor henne tilbake, og ingen av de andre? Det blir også utrolig teit når deltagerne ikke aner hva konsekvensene av valgene deres blir i det hele tatt. Det blir veldig urettferdig, alt sammen, og meningsløst for både spillere og seere.

Skrevet

Jo, pjeske er et dialektord som er ofte brukt i deler av Troms. Det betyr at man er litt lett på tråden og den aktiviteten som følger med der. Det blir vel og brukt om "kvinnfolk" som ikke er helt oppegående og vet hvordan ting skal gjøres :fnise: . Tror det opprinnelig er et samisk ord.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...