Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bare ser for meg den lille dobbeltmoralen som kan finne sted her på Kg noen ganger. Nå er det jo så fælt at Margrethe blir kalt både det ene og det andre. Forundrer meg ikke at om hun tar igjen med samme mynt at hun får heiarop her inne.
Å, vi engster oss ikke et sekund for at ikke Margrete blir minst like ille som resten, hvis hun overlever etpar nykommere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Søring
Skrevet
Det er fasinerende når Lene ruller øynene bakover, halvt opp bak øyelokkene i nær-orgasme-stilling, i det hun ramser opp hvor grusomt forferdelig de andre er. Dere må huske at i generasjoner har mørketidssutring blitt perfeksjonert. Klageflommen fungerer som et slags mantra, og bringer utøveren i en ekstatisk transelignende tilstand, utenfor tid og rom. Det var slik folk kom seg gjennom mørketiden før DVD og parabol ble oppfunnet. Legg særlig merke til hvordan hun skaper monotoni ved å snakke i overskrifter. Og ved å ramse opp, som om hun leser fra en liste over livsviktige ting. Det er en stolt tradisjon hun her holder i hevd.

:ler:

Det forklarer jo alt for meg! Har hatt på følelsen at jeg har vært borti dette "fenomenet" før.

Takk for god innføring og historikk ;)

Gjest gjesta
Skrevet

Er det bare jeg som har lagt merke til de vannvittig stygge harry-solbrillene til Karita? For et kvinnfolk, blir dårlig av henne.

Skrevet
Er det bare jeg som har lagt merke til de vannvittig stygge harry-solbrillene til Karita? For et kvinnfolk, blir dårlig av henne.

Nei, men de passer jo til Karita som er blodharry!

Skrevet

En twist som har blitt brukt i PH er at de utstemte deltagerne kommer tilbake og skal være der under kåringen av vinneren. De skal selv stemme på de som er igjen av deltagerne.

Hvis det blir en slik twist er det heldigvis mange som kan stemme imot den grusomme jentetrioen.

Skrevet
Hun lene er for voldsom... alt for brautende og hissig.. taper seg..

En helt vanlig dame fra Nord med andre ord ;D

Skrevet

Kebab-Lene

Hehe ... Årsaken til at Lene ble så sinna på Paradise var vel at hun fikk kebababstinenser ...

Skrevet

Jeg skulle ønske det var PH på fredager og. :gjeiper:

Skrevet
Jeg skulle ønske det var PH på fredager og. :gjeiper:

Ja! Huff, det var trasig da den amerikanske versjonen gikk, den gikk bare lørdag kveld!

Skrevet
Ja! Huff, det var trasig da den amerikanske versjonen gikk, den gikk bare lørdag kveld!

Ja, det stemmer det! Men det var vel ikke 40 episoder, eller? Kan ikke huske at det varte SÅ lenge.

Skrevet
Ja, det stemmer det! Men det var vel ikke 40 episoder, eller? Kan ikke huske at det varte SÅ lenge.

Jeg husker ikke, jeg husker bare at jeg ble ansett som veldig kjedelig blant venner i ganske lang tid :rødme:

Skrevet

eller hvem er under somberohatten?

Skrevet
En helt vanlig dame fra Nord med andre ord ;D

Du e kke god med andre ord.

Skrevet

Mulig det bare er meg... Men har sett noen episoder av

Paradise Hotel nå, å hu Lene mener hu skal bli pshycolog og hjelpe

mennesker?

Hu er jo ikke god i hue. Fordommer og har en stygg meninger

om alt og alle. Synes det er helt sykt at hu skal jobbe med folk som har

en vanskelig situasjon.