Gjest lillib Skrevet 17. april 2009 #1841 Skrevet 17. april 2009 Møkkatwist. Ikke noe bra TV dette her...ikke spennende i det hele tatt. Dette burde producerne visst på forhånd og ombestemt seg med tanke på hvordan de skulle gjøre det. Er det ikke seerne de lager TV for. Meningen er vel ikke at vi skal sitte å se på all den fine trivselen de har der nede bare med folk de liker. Da kunne jeg dratt på vennetur til Ibiza selv så kunne vi kost oss og vært gode venner alle sammen. For et hysterisk kvinnemenneske Lene er. Ngar la hun for hat for hun flørtet litt med gutta og de ble med på det. Nå er det Margrethe for hun har gjort det samme. Hun kan ikke være mye vant med at andre jenter ikke liker henne eller vil være bestisen hennes. Hun har store problemer med å "handle" det..hun vet rett og slett ikke hvordan hun skal forholde seg til det. Traileren til det som skjer på mandag: uansett hvem som starter kranglingen...hva som skjer...for en hyling og skriking som kommer fra Lene...skjønner godt at Margrethe gestukullert slik. Hadde nok gjort det samme. psykologistundent er det det hun er???? "nå har vi gitt henne en dag til slik at hun (margrethe) kan vise at hun liker oss så får vi se om hun tar det sjansen" sånn nesten sitat... DET ER JO SKIKKELIG GENERØST......djsus MEN slikt blir det TV av og det er jo gøy ellers hadde vi ikke hatt noe å skrive om her.
Gjest TittTitt Skrevet 17. april 2009 #1842 Skrevet 17. april 2009 Det som skjer inne på PH, ifølge seriens klipping og hva tv3 viser, så er det rein mobbing. Noe som er helt forferdelig. Syntes det er helt grusomt av de jentene. Uansett hvor mrsome,pene, snille, søte, smarte bla bla bla de er. Jeg selv vet hvordand et er å bli mobbet, og det er helt jæævlig!
Pjukset Skrevet 17. april 2009 #1843 Skrevet 17. april 2009 Det som skjer inne på PH, ifølge seriens klipping og hva tv3 viser, så er det rein mobbing. Noe som er helt forferdelig. Syntes det er helt grusomt av de jentene. Uansett hvor mrsome,pene, snille, søte, smarte bla bla bla de er. Jeg selv vet hvordand et er å bli mobbet, og det er helt jæævlig! Enig med deg, sist Pandora's eske ga meg hakeslepp. Og det er ikke bare Lene, Nanna og Karita, Petter er ikke så reint dårlig på mobbing han heller, han har bare en litt mindre direkte måte å gjøre det på.
Gjest TittTitt Skrevet 17. april 2009 #1844 Skrevet 17. april 2009 Petter er ikke så reint dårlig på mobbing han heller, han har bare en litt mindre direkte måte å gjøre det på.
Gjest Kråkaa Skrevet 17. april 2009 #1845 Skrevet 17. april 2009 Lurer på om Karitas grenseløse sleiking av ræv og rygg til de lengstinnlosjerte gjestene kan føre henne til en seier.
Gjest Kråkaa Skrevet 17. april 2009 #1846 Skrevet 17. april 2009 Oooooog en ting til..Håper virkelig Margrethe holder seg for god til å benytte seg av ord og utrykk som de andre har brukt om henne når hun eksploderer på mandagen. Trenger ikke flere av den sorten.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1849 Skrevet 17. april 2009 Dette har vært spurt om før i denne tråden,men jeg tror ikke det har kommet noe svar: Hvordan blir vinneren kåret? Regner med at noen har sett PH tidligere og vet sånn ca hvordan det foregår.
Pjukset Skrevet 17. april 2009 #1850 Skrevet 17. april 2009 Dette har vært spurt om før i denne tråden,men jeg tror ikke det har kommet noe svar: Hvordan blir vinneren kåret? Regner med at noen har sett PH tidligere og vet sånn ca hvordan det foregår. Når det er 2 par igjen vil et visst antall de tidligere deltakerne stemme på hvem de ønsker skal vinne. Når paret er valgt, skal paret kjempe seg i mellom hvor de enten deler potten, eller en stikker av med alt.
Gjest Kråkaa Skrevet 17. april 2009 #1851 Skrevet 17. april 2009 Dette har vært spurt om før i denne tråden,men jeg tror ikke det har kommet noe svar: Hvordan blir vinneren kåret? Regner med at noen har sett PH tidligere og vet sånn ca hvordan det foregår. Håper de slipper inn en apekatt som skal få velge seg en partner og den apekatten velger vinner Ph..DET hadde vært en forfriskende twist det!
Kamikatze Skrevet 17. april 2009 #1852 Skrevet 17. april 2009 (endret) Noterer meg at personlighetene begynner å boble opp til overflaten. Noor er ikke mindre blåst enn tidligere. Nominerer ikke dama til fredsprisen fordi hun lurte på å oppføre seg anstendig mot Margrete. Vi premierer da for pokker ikke normal eller anstendig oppførsel? Hallo? Vi forventer at folk oppfører seg som folk, uansett om de er geni eller dumme som muggsopp. Margrete er ikke en mennesketype jeg passer sammen med. Derfra, til av den grunn plage, fryse ut og oppføre meg bedritent mot henne, er det mange og lange syvmilssteg. Synd tv3 twistet som de gjorde. Der blir dramaturgi med to grupper i konflikt med hverandre. Sånn det er nå, må de virkelig gjøre noe jævelskap, for å overdøve publikumsgjespene. Det er fasinerende når Lene ruller øynene bakover, halvt opp bak øyelokkene i nær-orgasme-stilling, i det hun ramser opp hvor grusomt forferdelig de andre er. Dere må huske at i generasjoner har mørketidssutring blitt perfeksjonert. Klageflommen fungerer som et slags mantra, og bringer utøveren i en ekstatisk transelignende tilstand, utenfor tid og rom. Det var slik folk kom seg gjennom mørketiden før DVD og parabol ble oppfunnet. Legg særlig merke til hvordan hun skaper monotoni ved å snakke i overskrifter. Og ved å ramse opp, som om hun leser fra en liste over livsviktige ting. Det er en stolt tradisjon hun her holder i hevd. Nanna er like manipulativ nå, som fra dag én. Men, gjør mindre og mindre for å skjule det. Jeg mistenker bevisst taktikk. Ved å plante små korn av misnøye mot en annen deltaker. Deretter gjødsler hun ved å "være enig" og støtte oppunder når andre sier noe negativt om ukas offer, etter å ha slukt agnet. Hun flyr ikke under radaren, bare snur den en annen vei. Da Nanna kom tilbake snakket hun annerledes. - Nesten som om hun leser høyt, og ble overdrevent intens i væremåten. Guttene sauser rundt og soler seg, og sånn... Endret 17. april 2009 av Kamikatze
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1853 Skrevet 17. april 2009 Gøy å se hvordan folk opptrer i gruppe og under press. Min tanke rund hele greia er at jeg skjønner godt hvorfor jeg har hatt flest guttevenner iløpet av livet. Kvinnfolk....... Guttene er ikke mindre sleipe men de driver ikke psykisk terror på andre av den grunn! Heia Alexander(akkurat i dag ihvertfall:)
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1854 Skrevet 17. april 2009 Lene, Nanna og Karita er blitt så ille nå at jeg spyr... Ut med dem! Noor er morsom (utslitt... utslett?) og virker nå som et snilt lam i forhold til jentetrioen. Petter er bajas, men virker som en real kar når det gjelder spill. Mens Kevin er sleip som en ål... Alex liker jeg best. Girlfight neste uke! Håper det smeller godt!
Gjest kusa Skrevet 17. april 2009 #1855 Skrevet 17. april 2009 Så lene og nanna i byen igår. Æsj, jeg så hardt og stygt på de! hehe
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1856 Skrevet 17. april 2009 Vil det fortsette å komme inn flere deltagere nå?
Kamikatze Skrevet 17. april 2009 #1857 Skrevet 17. april 2009 De kan neppe gå ut for å spise på lenge, uten å risikere at kelnere spytter i maten, før den serveres... Oooooog en ting til..Håper virkelig Margrethe holder seg for god til å benytte seg av ord og utrykk som de andre har brukt om henne når hun eksploderer på mandagen. Trenger ikke flere av den sorten.Hva? Skal hun ikke få kalle en spade for en spade? Det glimtet vi så, er en ikkeverbal måte å fortelle at Lene gnager på henne hele tiden. Lene virker ikke som typen til å finne seg i noe som likner sannhet, selvransakelse eller kritikk, og går ballistisk.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1858 Skrevet 17. april 2009 For øyeblikket heier jeg på Noor (sjokk. Henne ville jeg ha på hodet ut frem til nyilg), og muligens Alex. Om Petter, Kevin, William eller Margrethe vinner så sier jeg oki doki. Vinner Lene, Nanna, Andre og ikke minst Karita så spyr jeg!
Gjest Kråkaa Skrevet 17. april 2009 #1859 Skrevet 17. april 2009 Hva? Skal hun ikke få kalle en spade for en spade? Det glimtet vi så, er en ikkeverbal måte å fortelle at Lene gnager på henne hele tiden. Lene virker ikke som typen til å finne seg i noe som likner sannhet, selvransakelse eller kritikk, og går ballistisk. Bare ser for meg den lille dobbeltmoralen som kan finne sted her på Kg noen ganger. Nå er det jo så fælt at Margrethe blir kalt både det ene og det andre. Forundrer meg ikke at om hun tar igjen med samme mynt at hun får heiarop her inne.
Gjest Gjessda Skrevet 17. april 2009 #1860 Skrevet 17. april 2009 Er den Andre like tett som han virker, eller er det ren taktikk??
Fremhevede innlegg