Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sorry, jeg skal gå å legge meg.

Too much hell hotel for me!!!!!

:søvn: :sengekos::ler: :ler:

Haha samme her,jeg skal prøve å riste av meg alle intrigene før jeg sovner lettere sjokkert :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bloodless
Skrevet

DRUSE DRUSE PULE KUSE RIVE HUSET!

Herregud for noen mennesker. Blir helt utslitt. Eller var det utslett?

Skrevet

Jeg vil ikke dømme andre for lett... uansett hva margrete har gjort så er hun iallefall ærlig om det.. hun kunne droppa å si noe da de hadde den drikke leken.. er det så farlig liksom?

Jeg tviler på hun hadde gått på tv å sagt hun hadde hatt sex på skoledoen om det gjalt nå og ikke når hun var ung selv... det kan skade hun i fremtiden, med tanke på jobb.. så dum kan jeg virkelig ikke tro hun er..

Jeg blir helt kvalm av hvordan de andre jentene oppfører seg!! Greit margrete kunne nok ha tatt mer kontakt med jentene til å begynne med.. hun er kanskje en litt mer guttejente? ikke vet jeg... men skjønner at hun nå ikke vil ta så mye kontakt med dem.. hun skulle virkelig ha visst hva de sier bak hennes rygg... spes karita.. blir helt dårlig!!

Hun lene er for voldsom... alt for brautende og hissig.. taper seg..

Synes petter er morsom.. men liker noor best..

Blir spennende å se til uka om jeg skifter mening...

Skrevet
DRUSE DRUSE PULE KUSE RIVE HUSET!

Herregud for noen mennesker. Blir helt utslitt. Eller var det utslett?

:hoho:

Skrevet

Er det ikke hvordan de har klippet scenene og hva tv3-produksjonen bestemmer seg for å vise og hvilkene sitater de fremlegger som avgjør hvem dere liker uke til uke?

Skrevet

Herregud for en dårlig twist!!! :kjefte:

Det blir jo ikke noe gøy når produsentene lar klanen herje sånn :sur: Jeg var så klar for å få splitte møkkagruppa!

Skrevet

Usj; Karita er fæl. Margrethe også. Gleder meg til neste uke, og håper Lene "vinner" krangelen!

Skrevet

Jeg håper Lene får smake sin egen medisin :lur:

Skrevet

Margrethe spiller på en ting og det er S-E-X. Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke bare holdt munnen om å ha sex på do osv. Hun er lærer og hadde hun vært lærer for noen av mine barn så hadde jeg lagt inn en klage NÅ!! Jeg forventer at læreren er en god rollemodell for ungene mine.

Skrevet

Jeg likte twisten og jeg liker Lene :heiajente:

Skrevet

MØKKATWIST! PH er jo ikke noe gøy lenger, det er jo de samme folka som sitter der å regjerer hele tiden, og alle som kommer inn blir bare sendt pent hjem igjen. Det er jo sååå bra tv :ironi:

(Håper Lene og Nanna går på en skikkelig smell. Heia... uhm... Nei, jeg vet ikke hvem jeg heier på lenger jeg. Tullinger hele gjengen)

Skrevet
Margrethe spiller på en ting og det er S-E-X. Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke bare holdt munnen om å ha sex på do osv. Hun er lærer og hadde hun vært lærer for noen av mine barn så hadde jeg lagt inn en klage NÅ!! Jeg forventer at læreren er en god rollemodell for ungene mine.

Tror det var at hun hadde hatt sex på doen når hun selv gikk på skole, nesten alle de andre drakk til den og, de er ikke lærere...

Skrevet

Skal ikke være så rask med konklusjoner, for alt man vet så er det Margrete som virkelig har klikka helt no på mandag, og at det er lene som får dette.

Skrevet (endret)
Er det ikke hvordan de har klippet scenene og hva tv3-produksjonen bestemmer seg for å vise og hvilkene sitater de fremlegger som avgjør hvem dere liker uke til uke?

Vet du waco, dette er faktisk det lureste jeg noensinne har sett deg skrive her inne. :klappe:

Endret av juliane
Skrevet
Hmm, virker som programmet blir til under marsjen.

Det gjør det garantert. Produsentene bestemmer seg underveis for hva som skal skje for å lage best mulig tv.

Det er mer reklame enn paradise hotel. Fatter ikke at jeg gidder å se på dette. Men det er bare så digg å se folk bli skikkelig lei seg sånn vi ser hver eneste torsdag.

Se på tv3.no. Det er gratis og du slipper reklamen :jepp:

Uutslitt.. utslitt.. utslett??

Det var faktisk skikkelig morsomt å høre på :fnise:

Sitat Karita:

"Jeg angrer ikke. Sånt bruker jeg ikke tid på. Det som skjedde der, blir der."

Not really, det sendes jo på riksdekkende tv for hele Norge :klø:

Det er flere ganger at deltagere har sagt dette. Synes det er teit når alle kan se det på tv.

Gjest Catwoman
Skrevet

Finnes det noe bilde et sted hvor alle dltagerne er samlet - altså alle som har vært innom der?

Skrevet

Når deltakerene sier

"Jeg angrer ikke. Sånt bruker jeg ikke tid på. Det som skjedde der, blir der."

så tror jeg de mener for dem personlig. At de ikke tar med seg krangler osv derfra og er sinte på folk for ting de gjorde der inne.

Vet ikke helt hvor mye jeg tror på akkurat det men.. :gjeiper:

Skrevet
Jeg likte twisten og jeg liker Lene :heiajente:

:enig:

Skrevet

Jeg liker Noor, hun er en liten rev - uten den aller største hjernen, men jeg liker henne og det har ikke TV3 klart å endre hos meg. :-)

Lene? Jeg har skjært meg totalt på henne.

Jeg liker også Karita. Hun er sjuskete, røff i stilen og bergensersvær i kjeften - men, jeg liker henne.

Lene og Nanna er verst.

Margrethe... nja, nei, nei - hun er ikke en type jeg ville hatt så mye kontakt med. Det hadde sikkert vært greit for henne, jeg er jo ingen mann.

Kevin er grei nok.

At Lene fikk regjere parseremonien i går var en skuffelse. Man visste jo resultatet med en gang man hørte at Nordlandstrompeten skulle bestemme.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...