Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
95 brukere.

Faktisk enig i at jeg også liker Noor best av de som er der inne nå. (og det sier en del om nivået på de andre). Har ikke så mye imot margrethe heller, har bare ikke fått sett så innmari mye av henne føler jeg.

nja... jeg har sympati med henne, absolutt. men jeg synes hun er litt rar. Fikk en litt flau følelse under den "jeg har aldri"-leken + at hun er litt stusselig av seg. Men virker snill! Og sier "vi får ta tiden til hjelp" usakelig ofte :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har sett om det er noe nettmøter med deltagerne eller noe sånt noe sted? Skjer jo nada på nettsidene til tv3. Jeg har så lyst å la Karita, Nanna og Lene få vite hva synes om de .. vurderer å sende de melding på facebook men det er kanskje ikke så lurt hehehe

Skrevet

Dette programmet gidder jeg ikke å se på mer så lenge Karita, Lene og Nanna er med. Det blir bare for dumt.

"Ikke synk ned på hennes nivå", sier Nanna. Hvem begynte egentlig?! Ser de virkelig ikke det selv, som har slengt skjellsord om Margrethe siden hun kom inn?

Grrrr. De burde skamme seg!

Skrevet
Av de jentene som er igjen liker jeg faktisk Noor best :sjokkert:

Enig! Jeg heia på Lene, men nå syns jeg hu må ta seg sammen. Nanna er...bare Nanna, Karita er blodharry! Margrethe syns jeg bare synd på (hittil), jeg tror runden i Pandora's bare førte til at hun ble enda mer tilbaketrukket.

Noor er slitsom å høre på, men hun er da i det minste bare snill og god!

Gjest Wacmoc
Skrevet
Enig! Jeg heia på Lene, men nå syns jeg hu må ta seg sammen. Nanna er...bare Nanna, Karita er blodharry! Margrethe syns jeg bare synd på (hittil), jeg tror runden i Pandora's bare førte til at hun ble enda mer tilbaketrukket.

Noor er slitsom å høre på, men hun er da i det minste bare snill og god!

Signerer :)

Skrevet

Var det ingen som røk ut i dag? Jeg fikk ikke sett, skal se på web i morra.

Skrevet
Var det ingen som røk ut i dag? Jeg fikk ikke sett, skal se på web i morra.

Jo, Kjetil.

Skrevet

Utrolig irriterende med den twisten de kom med i dag!! :kjempesinna:

Det er virkelig på tide å få splitta gjengen. De tror jo de eiger plassen. Argh...!

Jeg også liker Noor best av jentene nå. Jeg som hadde kjempe lyst å få henne ut i begynnelsen.

Lene heiet jeg på en stund, men nå bør hun virkelig ta seg sammen. Det samme gjelder de andre jentene.

Noen skulle sent dem linken til denne tråden så de får se hva folk mener om oppførselen de har hatt der inne.

Sånn sett så vil jeg verken at Petter eller Kevin skal gå nå. Jeg har fått litt sansen for Kevin. Han er ganske flink til å lokke å lure resten av gjengen. Jeg tror han kan komme langt. Men om en av dem må gå for at det skal bli litt retferdig der inne, så driter jeg i hvem av de to det hadde blitt.

Håper at en av "sure kjerringene"( i mangel av et bedre ord) ryker neste gang.

Puh... Dagens utblåsning

Skrevet
Noen som har sett om det er noe nettmøter med deltagerne eller noe sånt noe sted? Skjer jo nada på nettsidene til tv3. Jeg har så lyst å la Karita, Nanna og Lene få vite hva synes om de .. vurderer å sende de melding på facebook men det er kanskje ikke så lurt hehehe

Jeg er sååååå enig. De fortjener å høre det.

Stem her om dere syns at Karita har gått for langt

http://www.klikk.no/kjendis/filmogtv/article449237.ece

Gjest dalieo
Skrevet

Sitat Karita:

"Jeg angrer ikke. Sånt bruker jeg ikke tid på. Det som skjedde der, blir der."

Not really, det sendes jo på riksdekkende tv for hele Norge :klø:

Skrevet

Blir kvalm av hvordan Nanna, Lene og Karita snakker om Margrete. Hadde antakelig oppført meg på samme måte som margrete selv, så mye intriger som de tre jentene lager. "Ned på hennes nivå"?? Hva med deg selv, Nanna!

Ble skuffa når lene "the queen" fikk valget om plasseringen av gutta. Hadde håpet de kunne splittet gjengen litt, og få ut kevin. Han har ikke jeg fått noe bra inntrykk av i det hele tatt hvertfall.

Petter og Noor, heia heia! :) MÅ en av dere vinne! Har likt dem hele veien. Så det er bare å "druse" på videre. hehe

Skrevet

Jeg synes Petter overkompenserer litt med mye pule- og fittesnakk, kanskje han er jomfru IRL? hehe - og er det bare meg eller har han fått høyere viker etter at han kom inn der?

Parodi på Petter på tv2 nå ... hehehe

Skrevet

Ser ut til at lærerinna vår driter seg skikkelig ut i fylla neste mandag. Forsåvidt gjorde hun det idag også:

Jeg har hatt sex på do på jobb på en skole????? Det hjelper ikke akkurat at det er en barneskole da......

Skrevet
Ser ut til at lærerinna vår driter seg skikkelig ut i fylla neste mandag. Forsåvidt gjorde hun det idag også:

Jeg har hatt sex på do på jobb på en skole????? Det hjelper ikke akkurat at det er en barneskole da......

Du følger ikke helt med her du. Sitat:

Når Seher.no kontakter Margrethe Storlid torsdag sier hun at det ikke var noen rektor hun hadde sex med på jobb.

- Det var ikke en 50-åring, han var 29 og sjefen for et utested jeg jobbet på. Det var en fyr jeg hadde flørtet med en stund. Jeg var forelsket, men det ble ikke noe mer, sier bergensjenta til Seher.no.

Forholdet er ikke noe mange i hennes omgangskrets kjenner til, så hun regner uansett med å få noen tekstmeldinger etter programmet.

Skrevet

Når Seher.no kontakter Margrethe Storlid torsdag sier hun at det ikke var noen rektor hun hadde sex med på jobb.

- Det var ikke en 50-åring, han var 29 og sjefen for et utested jeg jobbet på. Det var en fyr jeg hadde flørtet med en stund. Jeg var forelsket, men det ble ikke noe mer, sier bergensjenta til Seher.no.

Forholdet er ikke noe mange i hennes omgangskrets kjenner til, så hun regner uansett med å få noen tekstmeldinger etter programmet.

Så konklusjonen er at hun har hatt sex på doen på skole? ;)

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Jeg også brått :sjokk: Ting kan forandre seg ja..

Samme her faktisk :sjenert:

Skrevet

Men hun sa jo at hun hadde hatt sex på doen på en skole. Om hun selv gikk på skole eller om hun jobbet på en da det skjedde vet vi ingenting om.

Skrevet

Jeg følger med og forsto det sånn at det var to incidenter her. Den ene var å ha sex med sjefen,det andre var at hun hadde hatt sex på do på en skole på jobb. Hun sier jo det selv? Ekkelt er det uansett.

Skrevet
Jeg følger med og forsto det sånn at det var to incidenter her. Den ene var å ha sex med sjefen,det andre var at hun hadde hatt sex på do på en skole på jobb. Hun sier jo det selv? Ekkelt er det uansett.

Sorry, jeg skal gå å legge meg.

Too much hell hotel for me!!!!!

:søvn: :sengekos::ler: :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...