Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hærregud! dette er jo helt tåpelig!! Hva er NÅ poenget med at andrè har fredning??

Skrevet

Det er mer reklame enn paradise hotel. Fatter ikke at jeg gidder å se på dette. Men det er bare så digg å se folk bli skikkelig lei seg sånn vi ser hver eneste torsdag.

Skrevet
hærregud! dette er jo helt tåpelig!! Hva er NÅ poenget med at andrè har fredning??

Hun kan jo ikke sende han hjem da.

Skrevet

Hvorfor er det ikke snakk om å få ut William? Han er jo en nobody :P

Skrevet
Åhhh...jeg digger de twistene :)

Me too!!

Nå blir det spennende!!!

Skrevet

Interessant hvordan Lene stadig bruker ordet "hore" ... har hun gått forbi et speil noengang??

• Liker 1
Skrevet

Nå var det 77..

Nei, dette var en kjedelig tvist..

Skrevet

Hva tror dere? Aleksander elller Kjetil?

Skrevet

Nå er jeg sur! Endelig en sjanse til litt action, også skjer dette!

Skrevet

NEI!! Nå er det de gamle som styrer skuta videre da jo..!!! Håpet på en brist der jeg nå..

Skrevet

ufattelig tåpelig tvist dette her. triana sier at lene har måttet tatt en del vanskelige valg denne uken?? hun har da ikke måttet ta et eneste valg som ikke har vært til sin egen (og gruppas) fordel der inne! :frustrert:

Skrevet
ufattelig tåpelig tvist dette her. triana sier at lene har måttet tatt en del vanskelige valg denne uken?? hun har da ikke måttet ta et eneste valg som ikke har vært til sin egen (og gruppas) fordel der inne! :frustrert:

Kasta jo ut Øystein, uten å ville det vil jeg tro. Er vel det hun sikter til.

Nå må de nye få litt makt.

Skrevet

Synes paradise hotel har blitt litt vel forutsigbart nå.Hallo, under introen så sa alle hver for seg at fellesskapet vil ha ut kjetil..!!

Skrevet
NEI!! Nå er det de gamle som styrer skuta videre da jo..!!! Håpet på en brist der jeg nå..

Enig...dette var skuffende! :frustrert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...