Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men hva var det der med at Margrethe sa søtnos til Kjetil. Prøver hun å smiske med flere? Jeg trodde hun og Alex var "et par". Hvordan har dere forstått forholdet til Alex og Margrethe?

Det la jeg merke til også. Tror hun har sagt noe liknende til han andre nye?

Regner med det skyldes at de er de eneste som er hyggelige mot henne. Kjetil spiller jo på lag med Alex, så jeg regner med Margrethe er med litt der.

Jeg håper også Kevin går ut! Han er en skikkelig sleiping. Krysser fingrene for at nykomlingen er litt tøff. Han må jo forstå at han står for tur neste gang hvis alle de gamle får bli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går var rett og slett en vond episode å se. Tydelig at "jenter er jenter verst" kan gjelde til tider... huff! Karita er rett og slett pinlig å se på når hun snakker så nedlatende om Margrethe. Det stiller Margrethe i ett godt lys men henne selv i ett ganske dårlig ett. Karita klarte rett og slett ikke å stoppe. Jeg har vel ikke vært direkte fan av Noor, men akkurat nå er hun hakket bedre enn resten av de "gamlejentene"

Håper faktisk det ryker ut noen av de gamle i kveld slik at de nye kan få vise seg frem.

:fnise: kom nettopp til å tenke på at denne tråden egentlig startet med at jeg bare lurte på når første episode ble sendt! Har fått en del svar... ;)

Skrevet

Må da være lov å kalle en fyr for søtnos vel uten at det betyr noe!

Synes Kjetil er digg, og det endelige beviset på at Karita ikke har smak ;)

Håper Kjetil, margrete, alex, noor og william får petter eller kevin ut - nå synes jeg de er like ille begge to... (og jeg heiet på Nanna og Petter... så der tok jeg feil)

Skrevet
En diagnose vil jeg vel ikke si jeg tror han har. Han er bare barnslig for alderen.

Han sa jo til jentene den dagen når han kom inn at han var verdens barnsligste 28 åring.. stemmer i grunn det da.. :fnise:

Skrevet

Flere enn meg som har lest i Se & Hør at Nanna nekter å unnskylde oppførselen sin inne på PH. Mente faktisk det fortsatt var riktig, bare at de muligens overreagerte litt?!

Helt utrolig at man kan se gårsdagens episode og fortsatt si at den oppførselen var bra, så ho det samme som meg?! Det var jo direkte mobbing og psykisk vold, slemme og ondskapsfulle var de. Egentlig likte jeg Nanna litt, men nå synes jeg egentlig bare ho burde beskyttes mot seg selv og sendes hjem, fort!

Skrevet

Hva er det med de jentene der inne? Fy f***, det er helt utrolig at mennesker får seg til å være så onde! Det er jo helt tydelig at Nanna og Lene har vært der inne for lenge, de har jo tydeligvis helt glemt hvordan verden egentlig fungerer. Karita oppfører seg som en drittunge som prøver å få status på barneskolen. Henger seg på de "kule" og skjønner ikke når nok er nok.

Jeg håper VIRKELIG at de nye tør å stå sammen og gå mot de gamle. Hadde ikke gjort meg noe om Kevin ble sendt hjem f.eks. Håper også at Nanna ryker (igjen) snart, hun kan umulig ha det bra med seg selv der inne. Rett og slett.

Skrevet
Flere enn meg som har lest i Se & Hør at Nanna nekter å unnskylde oppførselen sin inne på PH. Mente faktisk det fortsatt var riktig, bare at de muligens overreagerte litt?!

Herregud, hun må jo være helt blokkert i hodet!

Leste på seher.no at Noor har hatt sex med tre jenter. Og så står det "Tredje gangen skal jeg nok foreløpig ikke snakke høyt om, sier hun til FHM. "

Hmm.. Skjer det noe på PH tro?? :ler: Noor og Margrethe kanskje? :fnise:

Skrevet

Hadde så vondt av Margrete i går..satt og tok i mot så mye dritt og måtte unnskylde seg etterpå!!!Hallo,hva galt har hun gjort?! INGENTING!

Helt utrolig hvor jævlige de jentene er! håper virkelig de blir flau av å se seg selv på tv! hvem tror de at de er? de er jammen ikke noe spesielle på noen måter. Håper de ryker ut en etter en!

Petter har vært den enste av de gamle jeg har likt i det siste,men etter den kommenaren på pandoras om Margretes kropp i går,liker jeg ikke han lenger heller. Kroppen til margrete er fin den,ikke noe dårligere enn hurpene sine,og alt pratet hans om de høye krava han har til damer...har han sett seg i speilet? han finnes ikke kjekk!

fikk en god latter i går og;av kommentaren til han ene nye om at han hadde bltt avvist av ei jente som Karita :ler:

Nei, HEIA de nye,og UT med de gamle!

Gjest Catwoman
Skrevet

Tror jentene har blitt litt skada av å være der inne.

Fy så grusomme de er mot Margrethe! Og jeg som likte Lene så godt, nå er jeg litt usikker... tror ikke det er sunt for henne å være der inne lenger.

Hun er respektløs fordi hun tar seg en svømmetur etter at Øystein ble sendt hjem.... :roll: skjønner jo at det er trist for de andre at han ryker ut... men de snakket jo som om noen nærmest hadde dødd.

Såvidt jeg har sett har ikke Margrethe gjort noenting. Hun har kun vært litt stille og tilbakeholden, og så bestemmer de andre seg bare for å hate henne...

Skrevet
Synes Lene er den verste! :kaklehone: Og hva er det egentlig med øynene hennes....?? Er hun beruset hele tiden? :vin:

Håper de er stolt over seg selv nå når de ser på programmene... :flau:

Det er øyenbrynene som peker veldig oppover på midten. Hun ser meget bekymret/ sint ut når hun snakker.

Skrevet

Vet at jeg sporer litt av nå!

En venninne fortalte meg at hun hadde fulgt nøye med på en mobbesak i Bigbrother huset i England. Hun som døde for noen uker siden Jane Goody var en av mobberne og etter at hun kom ut av huset hadde det vært stor oppstandelse og folk begynte å boikotte musikken hennes. Hun var musikkprodusent.

Så måtte hun gå ut i pressen og be om unnskyldning og deretter inn i Bigbrotherhuset i India. Hun ble vel tilgitt etter å ha sett hvor ille hun oppførte seg i etterkant og innrømmet dette.

Jeg har kun fått dette fortalt av en venninne som opplevde mobbing på ungdomskolen og som fulgte godt med i saken.

Noen som har fulgt med på det?

Gjest dalieo
Skrevet

Torine, ja jeg fikk med meg noe av det; hun kom vel med en god del rasistiske utsagn? Ingenting provoserer meg som mobbere.. jeg blir så sint!

Jeg følger ikke med i Se & Hør eller på God Kveld Norge og sånne type medier, men håper det er/blir saker om mobbingen. Synes klikkgjengen der inne fortjener litt negativ oppmerksomhet nå etter det de gjorde :Nikke:

Skrevet

Det som forbløffer meg mest, er at de ikke ser i etterkant at det de gjorde var forkastelig.

Man kan jo prøve å påstå at oppførselen skyldes at de har vært lenge i huset, at de har lite å finne på, at de ikke er helt selv. Men det må være klart at det ikke er tilfelle når de ser seg selv på TV og fortsatt synes det er helt greit.

Skrevet
Vet at jeg sporer litt av nå!

En venninne fortalte meg at hun hadde fulgt nøye med på en mobbesak i Bigbrother huset i England. Hun som døde for noen uker siden Jane Goody var en av mobberne og etter at hun kom ut av huset hadde det vært stor oppstandelse og folk begynte å boikotte musikken hennes. Hun var musikkprodusent.

Så måtte hun gå ut i pressen og be om unnskyldning og deretter inn i Bigbrotherhuset i India. Hun ble vel tilgitt etter å ha sett hvor ille hun oppførte seg i etterkant og innrømmet dette.

Jeg har kun fått dette fortalt av en venninne som opplevde mobbing på ungdomskolen og som fulgte godt med i saken.

Noen som har fulgt med på det?

høm..høm...!! eh... hvis du skal kome med fakta, må du være sikker på at det faktisk ER fakta:

Jade Goody ble berømt via den første Big Brother sesongen i UK - før det var hun tannlegeassistent!!

Hun har heller aldri etter Big Brother vært noe musikkprodusent - bare for å holde oss til kalde fakta her.

Hun hadde lansert en parfyme, og DEN ble boikottet.

episoden du snakker om hvor hun mobbet en annen, fant sted i celebrity big brother - hvor en indisk skuespillerinne og Jade goody kom opp i rivende krangel, og det ble slengt litt bemerkninnger fra Goody's side som lett kunne tolkes som rasistiske.

Så det så.

Hilsen

norsk student i UK

Skrevet
høm..høm...!! eh... hvis du skal kome med fakta, må du være sikker på at det faktisk ER fakta:

Jade Goody ble berømt via den første Big Brother sesongen i UK - før det var hun tannlegeassistent!!

Hun har heller aldri etter Big Brother vært noe musikkprodusent - bare for å holde oss til kalde fakta her.

Hun hadde lansert en parfyme, og DEN ble boikottet.

episoden du snakker om hvor hun mobbet en annen, fant sted i celebrity big brother - hvor en indisk skuespillerinne og Jade goody kom opp i rivende krangel, og det ble slengt litt bemerkninnger fra Goody's side som lett kunne tolkes som rasistiske.

Så det så.

Hilsen

norsk student i UK

Takker for info!

Ja, jeg skriver at jeg kun har fått dette fortalt og ikke vet noe mer om det.

Greit å få fakta her.

Det jeg syns var flott da var at hun ble boikottet og tvunget til å beklage for ufin oppførsel, hadde vært en ide også her i PH.

Gjest Tanita
Skrevet (endret)

Jade Goody er død og jeg syns derfor vi skal la det ligge.

Endret av Tanita
Gjest mortil2
Skrevet

Herregud, jeg ble nesten sint av å se episoden i går.. Skjønner ikke hvordan de jentene kan sitte på Pandoras og slenge SÅ mye dritt til Margrethe, og hva var påenget med at Karita skulle få frem at Margrethe ser på henne som er konkurent?? Nanna, Lene og Karita... UT!! De har ikke godt av å være der lenger.. og de lagde så mye pes fordi Margrethe hadde sakt back stabbing ho i fylla, og mente hun skulle si unskyld.. Men hva f*** har de sakt da? De burde vel egentlig sleike tærne hennes rene etter en skikkelig tur i gjørma!! Jeg håper virkelig at Nanna eller Lene fyker ut i dag, og at de "nye" begynner å regjere litt... har en liten følelse på at Noor kanskje kan bli et lag med de "nye" .... lene og Nanna var jo helt patetiske.. Eneste grunnen til at de griller Margrethe så sinnsykt, er fordi de er redd guttene skal like henne bedre enn seg selv... skjønte jo det med hele lene-nanna klineriet på festen!! De har virkelig blitt patetiske etter min smak.. Tror dere Alex stilte mange av spørsmålene til Margrethe for å ta igjen etter det hun gjorde??

Skrevet

det hadde vært gøy om de nye dannet en allianse nå, for å få ut de gamle.. de nye + Noor. men det kommer nok ikke til å skje, William og Petter er jo venner fra utsiden og william virker ikke akkurat som typen som tør å tale Roma midt i mot :ler:

jeg ber og håper om at Kjetil blir i dag og at Ben Stiller-lookaliken er tøff nok til å sende ut Kevin..

de sier; hvis du sender ut Kevin eller Petter, så blir det "helsike" her inne.. hva skal de gjøre a? om de sender ut en av de, så er jo de gamle faktisk i undertall..

Skrevet
:hoppe: gleder meg til kveldens episode!
Gjest Tanita
Skrevet

Håper de sender ut Petter - det hadde vært noe det! :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...