Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Pleier DERE å stortute hver gang dere reiser hjem etter to-tre ukers ferie?

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

glad ingen av de meggene vinner. takk gud for at petter og ida vinner hele shitet!

Skrevet

Negar fikk samme behandling som Margrehe og jeg synes ikke synd på noen av dem. De gjorde ikke noe galt der inne men fikk fram der værste hos de gamle deltagerjentene. Hvor flaut må det ikke være å være Nanna,Karita og Lene i disse dager? Jeg begynner å forstå at de flyttet sammen etter at de slapp ut fra hotellet. Jeg begynner også å forstå at Ida hadde nerver til å si at hun var den peneste der inne....enda så teit det er å si.

Skrevet

Jeg fikk virkelig hakeslepp i går..! Makan til skvaldrekjerringer og dobbeltmoralske hekser er det lenge siden jeg har sett. Må vel tilbake til tidlig ungdomsskole i så fall.

Karita er vel det mest harry kvinnemennesket jeg noen gang har sett!

Skrevet
Karita er verst. Først synes jeg hun virket sympatisk og at hun faktisk har noe mellom ørene, men hun er rett og slett ond mot Margrethe. Hvis jeg hadde vært Margrethe hadde jeg begynt å grine på Pandoras eske. Skjønner ikke hvordan hun greide å holde seg.

Enig. Hun virket jo kjempekul til å begynne med. Nå er hun bare fæl. Til og med når Margrethe prøvde å forklare hvorfor hun føler seg utstøtt - at Karita snudde seg bort hver gang hun snakket til henne osv. - sier Karita at ''nei, da må bare Margrethe snakke høyere da.'' Snakk om å prøve å snu alt bort fra seg selv. :kjefte::spy:

Jeg fikk ikke med meg at Petter kom med den kommentaren, jeg. Det var utrolig unødvendig synes jeg, trodde han var bedre enn det. :riste:

Skrevet

Når Karita prater høres det ut som om hun leser fra et manus med forsøk på innlevelse. Høres utrolig tilgjort og anstrengt ut, har dere lagt merke til det?

Skrevet

:hakeslepp:

Endelig sett gårsdagens episode. Jeg skjønner ikke at noen kan gjøre slik mot et annet menneske! Sakkars margrethe.

Det var dumt at hun ikke klarte å forsvare seg bedre under pandoras, men det er sikkert ikke så lett når man har en hel gruppe mennesker mot seg.

Og den kommentaren til Petter var skikkelig fæl. Jeg trodde ikke han var en type som kunne si slikt, når personen det gjalt var like i nærheten, til tross for at han er ganske barnselig.

Det blir spennende å se hvordan det går under parsermonien i dag. Håper virkelig at Karita ryker. Jeg som synes hun virket kul til å begynne med :sukk:

Skrevet
Når Karita prater høres det ut som om hun leser fra et manus med forsøk på innlevelse. Høres utrolig tilgjort og anstrengt ut, har dere lagt merke til det?

:enig:

Skrevet

en annen ting jeg ikke helt klarer å forstå. De flår jo margrethe fordi hun tok seg et bad etter at øystein røk ut. det var SÅ respektløst og egoistisk og you name it. Jeg ser IKKE problemet?? Dama hadde ikke kjent Øystein lenge og det er for helve*** et spill! og alvorlig talt, hva hadde vel nanna, lene og gjengen snakka bak ryggen på marg. dersom hun HADDE kommet bort til dem da de satt å sippa? da hadde det sikkert kommet fra dem at "hva faen tror det fi**etrynet at hun er som kommer bort til oss på den måten som om HUN kjenner Øystein lissom?? hun MÅ da skjønne at vi heller vil være litt alene vi som er så gode venninder her om ikke hun skal komme å trenge seg på i en sånn stund!".

Høres faen ut som at noen dør der hver gang de må hjem. Synes det er helt utrolig tåpelig!

Gjest MåneSkygge
Skrevet
en annen ting jeg ikke helt klarer å forstå. De flår jo margrethe fordi hun tok seg et bad etter at øystein røk ut. det var SÅ respektløst og egoistisk og you name it. Jeg ser IKKE problemet?? Dama hadde ikke kjent Øystein lenge og det er for helve*** et spill! og alvorlig talt, hva hadde vel nanna, lene og gjengen snakka bak ryggen på marg. dersom hun HADDE kommet bort til dem da de satt å sippa? da hadde det sikkert kommet fra dem at "hva faen tror det fi**etrynet at hun er som kommer bort til oss på den måten som om HUN kjenner Øystein lissom?? hun MÅ da skjønne at vi heller vil være litt alene vi som er så gode venninder her om ikke hun skal komme å trenge seg på i en sånn stund!".

Høres faen ut som at noen dør der hver gang de må hjem. Synes det er helt utrolig tåpelig!

Veldig enig :Nikke:

Skrevet

Akkurat. Det er det som er så utrolig tåpelig med hele greia.

Jeg hadde gjort akkurat som Margrethe og latt være å sitte med den gamle gjengen under "sørgestunden".

Hele greia bunner ut i at gjengen mangler selvinnsikt. Tenk hvordan jentene kjeftet på Margrethe for å ha kalt Alex en backstabbing ho'. Det gjorde de etter alle de stygge tingene de har sagt om flere av jentene der inne. Og Petter snakket om at det var viktig å passe på hva man sa!? Latterlig. De ser det bare ikke selv.

Jeg nekter å tro at vanlige folk hadde blitt som den trioen Nanna, Karita og Lene hvis de dro til hotellet. De har da bare vært der et par uker! Dette er nok mer snakk om at den virkelige personligheten kommer frem. Det er ikke et pent syn.

Og plutselig sitter Lene og forlanger at Margrethe skal be Alex om unnskyldning!? Det er da ikke hennes sak i det hele tatt.

Skrevet

"Jeg har faen meg blitt avvist av en jente som Karita" :skratte::skratte:

Hehe det er vel den beste kommentaren hittil :fnise:

Kevin er avdelingsleder ja, ja jeg hadde virkelig respektert sjefen min etter dette....

Mobbingen mot Margrethe orker/gidder jeg ikke kommentere, nok folk har kommentert det slik at mine synspunkt er dekket.

Skrevet

Synes Lene er den verste! :kaklehone: Og hva er det egentlig med øynene hennes....?? Er hun beruset hele tiden? :vin:

Håper de er stolt over seg selv nå når de ser på programmene... :flau:

Skrevet
"Jeg har faen meg blitt avvist av en jente som Karita" :skratte::skratte:

Den kommentaren var bare best! :twisted:

Skrevet

Lene skal bli psykolg. Håper for gudenes skyld at hun ikke går igjennom nåløyet. Makan til slemt, misunnelig og dømmende kvinnfolk skal man lete lenge etter.

Syns de faktisk mobber nykomlinger, eller jenter de "misunner" litt for mye!

Som noen gjorde på barneskolen med en nykomling rett og slett.

Skrevet

Håper det blir litt skværings mellom jentene i kveld, for dette blir jeg uvel av å se på. Bare Noor kunne hatt litt bein i nesa og greier å stå opp mot de andre, hun er jo den som har vært minst slem mot Margrethe, og Margrethe sa jo selv at Noor var den hun likte best av dem.

Skrevet
glad ingen av de meggene vinner. takk gud for at petter og ida vinner hele shitet!

Men Ida har jo gått ut...

Skrevet
Men Ida har jo gått ut...

Det trenger jo ikke bety noe i PH akkurat.

Men bare overse sånne innlegg.. Dette er ikke en spoilertråd, så da går vi ut i fra at det bare er tull.

Skrevet
Håper det blir litt skværings mellom jentene i kveld, for dette blir jeg uvel av å se på. Bare Noor kunne hatt litt bein i nesa og greier å stå opp mot de andre, hun er jo den som har vært minst slem mot Margrethe, og Margrethe sa jo selv at Noor var den hun likte best av dem.

enig. Var det ikke Noor som snakket med de andre jentene og spurte om hun burde gå etter Margrethe da hun gikk og la seg? Jeg tror Margrethe hadde satt veldig pris på det.

Selvfølgelig sa Nanna at hun trodde det bare ville gjøre vondt verre. Tull.

Skrevet
enig. Var det ikke Noor som snakket med de andre jentene og spurte om hun burde gå etter Margrethe da hun gikk og la seg? Jeg tror Margrethe hadde satt veldig pris på det.

Selvfølgelig sa Nanna at hun trodde det bare ville gjøre vondt verre. Tull.

Samme tenkte jeg.

Men hva var det der med at Margrethe sa søtnos til Kjetil. Prøver hun å smiske med flere? Jeg trodde hun og Alex var "et par". Hvordan har dere forstått forholdet til Alex og Margrethe?

Er veldig spent på i kveld! Håper Kevin ryker.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...