Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Prøver i det lengste å unngå å måtte se det på nett jeg, den buffrer jo hvert 15. sekund tidvis! :sur:

anyways, margrethe fikk en skikkelig grillings på pandoras i dag ja. Jeg tror kanksje de andre jentene "ser" etter feil hos henne mest fordi hun ikke passer inn i gjengen der, det ser jo alle, hun har ingenting der å gjøre, og fortjener så absolutt ikke å vinne et sånt type program hvor det er mye om å gjøre å være sosial og klare å bli likt av de andre deltakerene, der feiler hun jo bigtime. så til dere som sier nanna og lene er de som må ut.. vel, de spiller spillet 1000 ganger bedre enn margrethe hvertfall..

..men, er det bare jeg som har lagt merke til at William er SINNSYKT HOT!? :rødme:

Hun har da like mye der å gjøre som de andre! Om hun ikke passer inn så er det på den måten at hun ikke er så kynisk og selvgod som de andre. Synes hun er blant de få som fortjener å vinne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror vi må huske på at tv3 klipper dette så dramatisk som overhode mulig. Jeg tviler på at det er mange kommentarer om Margrethe vi ikke får se, og det er tross alt mange timer i et døgn og mange deltagere på Paradise. Mesteparten er jo også baksnakking, så Margrethe var nok lykkelig uvitende om hvor ille det faktisk var der inne.

Lykkelig uvitende... ja særlig. Det er ikke vanskelig å merke på sånne jenter at de har bestemt seg for å være jævlige. Uansett klipping så har folka sagt det som blir sagt.

Skrevet

Stakkars stakkars Margrethe.. Tror Nanna og Karita ser hennes om trussel, så klare de å trekke Noor og Lene med i spillet sitt, er jo Karita og Nanna som er verst da!! Liker Karita bare mindre og mindre for hverdag som går, hun er til å spy av!!!

Gjest dalieo
Skrevet

Hvis jeg hadde vært Margrethe hadde jeg begynt å hylgrine under pandoras.. stakkars jente. Ingen som tar hennes parti, og Karita er helt grusom :haar: Håper Margrethe vinner hele greia, så kan de andre sitte der og være bitter.

Skrevet

Også han der nye blonde gutten, ÆSJ!!! Han tenker bare taktikk hele veien, tror han holder på å freake ut fordi han er ny og fordi han e dødens redd for å bli sendt hjem. Han skal hjem! Ekkel fyr, tror han eier alt og alle!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Bare meg som synes André ligner på Ben Stiller? :ler:

Ja, det gjør han faen meg! hehe..

Skrevet

Trodde psykisk vold var ulovlig jeg, og så sendes det på tv og gir inspirasjon til ungdomsskolemobbere... Triste greier.

At noen har klart å komme opp i den alderen med en sånn oppførselen uten å bli fanget opp er helt utrolig.

Skrevet

Karita er jo bare åpenbart ond, men Nanna og Lene er noen av de mest manipulative og negative menneskene jeg har sett. For en gjeng de tre er! Sjokkerende..

Er selv gutt og kan ikke skjønne hvorfor ingen av gutta forsvarte Margrethe eller i det minste sa at "nå er det nok". Feige hele gjengen..

Gjest dalieo
Skrevet
Karita er jo bare åpenbart ond, men Nanna og Lene er noen av de mest manipulative og negative menneskene jeg har sett. For en gjeng de tre er! Sjokkerende..

Er selv gutt og kan ikke skjønne hvorfor ingen av gutta forsvarte Margrethe eller i det minste sa at "nå er det nok". Feige hele gjengen..

Ja, utrolig feige. Ble glad når William i det minste motsa Karitas forsøk på å henge Margrethe ut som billig. "Bikinitoppen ned på knærne", liksom.. blir for dumt. Får helt vondt i meg av Karita, hun har et utrolig ondskapsfullt blikk.

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg tenker det er fellesskapsfølelsen som gjør det. Karita er nok sjeleglad for å bli "godtatt" av de "sterke", så hun gjør hva som helst for å blidgjøre Nanna og Lene.

Jeg får så vondt av Margrethe. Stakkars jente.

Skrevet

Håper arbeidsgiverne følger med på dette og gir mobberne sparken! :frustrert:

Gjest Christabelle
Skrevet

Og det at Petter kommenterte kroppen til Margrethe. Har han sett seg selv?

Liten og puslete jo! Ser ut som om han er 42 år, tynn i håret og kortere ben enn en hobbit.

Ja, han er morsom, men ærlig talt! Jeg blir kvalm av sånne mennesker. Liker ikke han lengre. Heller ikke Karita, Nanna og Lene. Æsj!

Gjest dalieo
Skrevet

Ble skuffa over Petter, ja. Trodde han holdt seg litt for god til å hviske spydige kommentarer og fnise sammen med de andre fremfor Margrethe.

Skrevet

Ut i fra alderen forventer jeg mer folkeskikk og utviklet empati blant mange av dem som er deltakere.

Modningsmessig empatisk ligger mange av dem på ett nivå tilsvarende grunnskole alder.

Magrethe skal holde seg for god til å unnskylde noe som helst, de fortjener det ikke. De er ikke bra mennesker noen av dem, får avsmak av at Karita arbeider som sykepleier og at Lene studerer psykologi, vi trenger dem virkelig ikke i de yrkene på nåværende tidspunkt i hvertfall.

Jeg synes Alexander og Magrethe virker som de mest ekte menneskene inne på hotellet, de andre bør virkelig ta en runde eller to med seg selv.

Spesiellt er Nanna, Lene og Karita DRØY, Lene er kjepphøy uten grunn, Nanna er umoden og Noor følger mobben.

Heia Magrethe og Alex, den som ler sist ler best;)

Skrevet

Jeg ble rett og slett skikkelig sur på at det går an å oppføre seg slik etter å ha sett dagens episode. Karita er verst. Først synes jeg hun virket sympatisk og at hun faktisk har noe mellom ørene, men hun er rett og slett ond mot Margrethe. Hvis jeg hadde vært Margrethe hadde jeg begynt å grine på Pandoras eske. Skjønner ikke hvordan hun greide å holde seg.

Det trekløveret Nanna, Karita og Lene er rett og slett fæle og onde! De bare driter seg ut! Litt skremmende at alle tre jobber med mennesker...

Ja det er det. Jeg ville vært skeptisk til å ha Karita som sykepleier hvis jeg var alvorlig syk etter å ha sett hvordan hun behandler Margrethe.

Håper de leser i denne tråden ja!

Åh!! Tror aldri jeg har fått så lyst til å slå noen så mye som når jeg ser det fæle, manipulerende trynet til Karita!!! Grrr!!!

Dårlig kommentar av Petter om kroppen til Margrethe! Etter min mening har hun den fineste kroppen der inne!

Jeg synes Petter er morsom, men liker ikke hvordan han hele tiden skal påpeke at han ikke liker standarden på damene der inne og slike ting. Og den kommentaren om kroppen til Margrethe var skikkelig stygg. Den kunne han virkelig spart seg. Hun har jo kjempefin kropp.

Jeg ble skikkelig engasjert i dag ja :fnise:

Skrevet

Jeg begynner å lure på om ikke Petter har en diagnose av noe slag, det er ikke vanlig adferd hos en på 29 år...

Skrevet
Jeg begynner å lure på om ikke Petter har en diagnose av noe slag, det er ikke vanlig adferd hos en på 29 år...

En diagnose vil jeg vel ikke si jeg tror han har. Han er bare barnslig for alderen.

Gjest *smak*
Skrevet (endret)
Ut i fra alderen forventer jeg mer folkeskikk og utviklet empati blant mange av dem som er deltakere.

Modningsmessig empatisk ligger mange av dem på ett nivå tilsvarende grunnskole alder.

Magrethe skal holde seg for god til å unnskylde noe som helst, de fortjener det ikke. De er ikke bra mennesker noen av dem, får avsmak av at Karita arbeider som sykepleier og at Lene studerer psykologi, vi trenger dem virkelig ikke i de yrkene på nåværende tidspunkt i hvertfall.

Jeg synes Alexander og Magrethe virker som de mest ekte menneskene inne på hotellet, de andre bør virkelig ta en runde eller to med seg selv.

Spesiellt er Nanna, Lene og Karita DRØY, Lene er kjepphøy uten grunn, Nanna er umoden og Noor følger mobben.

Heia Magrethe og Alex, den som ler sist ler best;)

Heier med!!! :)

Endret av *smak*
Gjest Gjest_Kalle_*
Skrevet
Negar nevnte senere i showet at hun sa det hun trodde folk ville høre, og at hun sto ved at hun stolte på Øystein mest, men ville heller si det alle ville høre og være så diplomatisk som mulig når hun var foran hele gjengen. Når hun så aktivt unngår å svare på spørsmål etter hun har eksplisitt fått høre at ingen er interessert i hva hun tror de vil høre, men at de vil høre hva hun faktisk tenker, så er det klart man reagerer på det. Hun fremstod som en politiker der hun satt og forsøkte å svare på alt annet, eller gå over til standardsvaret sitt om at hun alltid har sagt det hun mente (noe hun senere innrømte ikke var tilfellet).

Pjukset: Hvis sannheten er at hun er usikker, og at hun faktisk ikke er så manipulerende som hun fremstår, så er det synd at hun ikke kan uttrykke dette bedre. Jeg merker ihvertfall at jeg ikke får sympati for henne.

Skrevet

Flirte litt over at Nanna ikke klarte å grine eller "argumentere" seg til Kevin. Hallo?! Prøve å "forhandle" frem tenning hos noen ved å prøve å sette dem fast retorisk? "Hvorfor ikke det da, syns du jeg er for feit?" - Kostelig!

Men nå er gammelalliansen så gammel, at den snart kommer til å råtne på rot. Artig twist når Øyvind måtte gå. Han gikk heldigvis uten å hylgrine. Pleier DERE å stortute hver gang dere reiser hjem etter to-tre ukers ferie?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...