Gjest Wacmoc Skrevet 15. april 2009 #1641 Skrevet 15. april 2009 Syns egentlig det er veldig rart hvis ikke tv-produsentene griper inn i denne konflikten. En mobb har bygget opp et utrolig stort hat til en person de nesten ikke kjenner. De har vel et ansvar for deltagernes fysiske og psykiske helse. Vi ser at M er helt på kanten til bryte sammen, og de har bestemt seg for at de skal være så j... som overhodet mulig slik at hun går. Det har vel vært flere reality show der de har måttet gripe inn og "straffe" deltagere for stygg og provoserende oppførsel. Kan tenkte meg at det faktisk sitter mange ungdommer rundt i landet og ser på dette. Noen har faktisk en hverdag som består av mobbing og kan ikke bare rømme/sjekke ut og reise hjem. I dagens skole jobbes det hardt for at mobbere skal stilles til ansvar for sine handlinger og konfronteres med de gjør. Dette er ren og skjær mobbing og ingen griper inn, ikke guttene, ikke tv-produsentene, ikke programlederen. Kjenner at jeg blir skikkelig sint!!! Der har du et sikkelig godt poeng. Om dette fortsetter så blir jeg sint på produsentene.. De kan da ikke bare stå å se på!
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1642 Skrevet 15. april 2009 Syns egentlig det er veldig rart hvis ikke tv-produsentene griper inn i denne konflikten. En mobb har bygget opp et utrolig stort hat til en person de nesten ikke kjenner. De har vel et ansvar for deltagernes fysiske og psykiske helse. Vi ser at M er helt på kanten til bryte sammen, og de har bestemt seg for at de skal være så j... som overhodet mulig slik at hun går. Det har vel vært flere reality show der de har måttet gripe inn og "straffe" deltagere for stygg og provoserende oppførsel. Kan tenkte meg at det faktisk sitter mange ungdommer rundt i landet og ser på dette. Noen har faktisk en hverdag som består av mobbing og kan ikke bare rømme/sjekke ut og reise hjem. I dagens skole jobbes det hardt for at mobbere skal stilles til ansvar for sine handlinger og konfronteres med de gjør. Dette er ren og skjær mobbing og ingen griper inn, ikke guttene, ikke tv-produsentene, ikke programlederen. Kjenner at jeg blir skikkelig sint!!! Veldig godt poeng. Forunderlig at produsentene orker å sitte og se på dette. Stor klem til Margis, som er den beste jenta der inne!!!
Gjest kjennerpetter Skrevet 15. april 2009 #1643 Skrevet 15. april 2009 Petter har ikke jobbet som rådgiver på svært lenge, han lever på pappapenger og tjener nok litt grunker som "bakmann" i Oslos utelivs-scene. Han får nok ikke en slik stilling igjen med det første - spesielt slik som markedet er nå. Lurer på om f.eks Nanna og Karita får problemer på jobbfronten etter dette, begge fremstår jo som totalt grusomme og usympatiske - og Nanna virker i tillegg som en 5 åring - på alle måter.
missluna Skrevet 15. april 2009 #1644 Skrevet 15. april 2009 Hærregud, stakkars stakkars Margrete! Jeg fatter ikke jeg hvordan de kan være så fæle mot henne?? De er direkte jævlige mot henne. Hvordan kan folk bli sånn som det her? og at ikke en eneste en står opp og forsvarer henne en gang?? Jeg hadde ALDRI ALDRI sittet der bare og sett på at en annen person hadde blitt mobba og flådd levende på den her måten! Kjenner jeg blir virkelig sint! Jeg synes det er HELT motbydelig at sånne damer som Lene, Nanna og Karita i det heletatt får være med på et sånt program. Noen av demmes (spesielt Nanna's) uttalelser er jo LANGT over streken. eks "Jeg håper hun blir tråkka på av en elefant og DØR av indre blødninger!" Hvordan får man seg til å si noe sånt?? Jeg er helt enig med de over her, at produsentene virkelig burde gripe inn her. Det er greit nok at "det er sånn programmet er, og det vet deltagerne når de blir med", og det er greit nok at det skal være intriger, backstabbing osv der inne, men det er da vel virkelig til en viss grad? Nå har den jentetrioen gått alt for langt!
juliane Skrevet 15. april 2009 #1645 Skrevet 15. april 2009 Jeg tror vi må huske på at tv3 klipper dette så dramatisk som overhode mulig. Jeg tviler på at det er mange kommentarer om Margrethe vi ikke får se, og det er tross alt mange timer i et døgn og mange deltagere på Paradise. Mesteparten er jo også baksnakking, så Margrethe var nok lykkelig uvitende om hvor ille det faktisk var der inne. Jeg har i alle fall ikke sett noe som helst som tilsier at produsentene skulle gripe inn. At de andre deltagerne viser seg som mobbere og bitcher (jeg er ikke så god på skjellsord ) ovenfor hele Norge er vel sånn sett en straff.
missluna Skrevet 15. april 2009 #1646 Skrevet 15. april 2009 Jeg tror vi må huske på at tv3 klipper dette så dramatisk som overhode mulig. Jeg tviler på at det er mange kommentarer om Margrethe vi ikke får se, og det er tross alt mange timer i et døgn og mange deltagere på Paradise. Mesteparten er jo også baksnakking, så Margrethe var nok lykkelig uvitende om hvor ille det faktisk var der inne. Jeg har i alle fall ikke sett noe som helst som tilsier at produsentene skulle gripe inn. At de andre deltagerne viser seg som mobbere og bitcher (jeg er ikke så god på skjellsord ) ovenfor hele Norge er vel sånn sett en straff. Vel, uansett om det er baksnakking så får jo Margrethe (som resten av norge9 se og høre all dritten de har snakka om henne nå da. Og jeg vet ikke jeg, om det er så mye bedre enn å få det opp i ansiktet?
Pimbila Skrevet 15. april 2009 #1647 Skrevet 15. april 2009 Jeg synes det er HELT motbydelig at sånne damer som Lene, Nanna og Karita i det heletatt får være med på et sånt program. Noen av demmes (spesielt Nanna's) uttalelser er jo LANGT over streken. eks "Jeg håper hun blir tråkka på av en elefant og DØR av indre blødninger!" Hvordan får man seg til å si noe sånt?? Margrethe fikk pes fordi hun hadde sagt backstabbing ho', mens det de andre har sagt er MYE verre! Stakkars jente. (Spesielt fordi jeg kjenner meg igjen i henne - ang. kontakt med gutter vs. jenter).
missluna Skrevet 15. april 2009 #1648 Skrevet 15. april 2009 Margrethe fikk pes fordi hun hadde sagt backstabbing ho', mens det de andre har sagt er MYE verre! Stakkars jente. (Spesielt fordi jeg kjenner meg igjen i henne - ang. kontakt med gutter vs. jenter). Samme her, jeg vet ikke om jeg en gang hadde giddet å prøve å smiske meg inn hos en gjeng med SÅ grusomme damer. Og denne Nanna - jeg fatter ikke at hun ikke går på nervene til de andre der inne, hun er jo helt syk etter å sjefe og "ta" andre jo!
Gjest Kråkaa Skrevet 15. april 2009 #1649 Skrevet 15. april 2009 Åh.. Jeg vet akkurat hvordan jeg skulle oppført meg om jeg kom inn dit! Skulle fortalt at som sant var så er jeg en ganske stille jente, men at nå var jeg her for å ha det kult og få en opplevelse! Så skulle jeg bare ha slupper meg løs - på utsiden! Men inni meg skulle jeg tenkt over alt jeg gjorde, være hyggelig mot alle. Men ikke flørtete med guttene og jeg skulle smisket som F med jentene! Klemt og vært søt, men samtidig på en naturlig måte. Det hadde slått an der tror jeg! Tror det er veldig lett å sitte å tenke slik..Men tror nok etter noen uker på en helt isolert plass med mennesker som du ikke aner om du kan stole på i det hele tatt så tror jeg nok det kun vil føre til lettere galskap slik som vi ser antydning til nå. Uansett,det var jo action vi seerne etterlyste og det har vi jo nå fått. Kanskje litt på kanten den underholdningen vi får servert men jeg er overbevisst at man etter en stund der inne så blir man små-kokko og ensporet. De går rundt omkring i den samme grøten hele tiden. Blir bare svineri ut av slikt.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1650 Skrevet 15. april 2009 Noen av demmes (spesielt Nanna's) uttalelser er jo LANGT over streken. eks "Jeg håper hun blir tråkka på av en elefant og DØR av indre blødninger!" Nå har jeg ikke sett kveldens episode, men i går sa Nanna noe i denne duren: Hun fortjener faen meg å bli pult i rævva av en elefant og så dø av indre blødninger. Da fikk jeg hakeslepp, vemmelige jenter det er der inne. Æsj.
missluna Skrevet 15. april 2009 #1651 Skrevet 15. april 2009 (endret) Nå har jeg ikke sett kveldens episode, men i går sa Nanna noe i denne duren: Hun fortjener faen meg å bli pult i rævva av en elefant og så dø av indre blødninger. Da fikk jeg hakeslepp, vemmelige jenter det er der inne. Æsj. ohh, ja det var vel dette hun sa da. My mistake. Hørte bare noe med en elefant og at hun skulle dø av indre blødninger. Men dette er da virkelig ennå værre til og med! at det går ann! Endret 15. april 2009 av missluna
LekeHusmor Skrevet 15. april 2009 #1652 Skrevet 15. april 2009 uansett om det er klippet, så så vi jo alle Pandoras, hvor Margrete faktisk sa unnskyld og de sa OK, men allikevel fortsatte de og hakke løs på henne! provoserte meg utrolig at ingen sa noe, det gikk alt for langt. og hvorfor godtar alle at Nanna liksom står og "lærer" de andre hvordan man gjør ting der på hotellet? :dåne: lurer på om Øystein hadde sagt noe til Margretes forsvar om han fortsatt var der, han var jo så "ærlig".. hva tror dere?
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1653 Skrevet 15. april 2009 Fikk ikke sett kveldens episode og webtvn bare bufrer, men jeg får jo hakeslepp bare av å lese hva dere skriver her. Håper inderlig det kommer inn ei koselig jente eller to neste uke som Margrethe kan alliere seg med, for nå vil jeg ha disse bitchene ut!
LekeHusmor Skrevet 15. april 2009 #1654 Skrevet 15. april 2009 ja jeg er jævlig lei av Nanna, Lene, Karita og Kevin.. få de til helvete ut!
Gjest MåneSkygge Skrevet 15. april 2009 #1655 Skrevet 15. april 2009 uansett om det er klippet, så så vi jo alle Pandoras, hvor Margrete faktisk sa unnskyld og de sa OK, men allikevel fortsatte de og hakke løs på henne! provoserte meg utrolig at ingen sa noe, det gikk alt for langt. og hvorfor godtar alle at Nanna liksom står og "lærer" de andre hvordan man gjør ting der på hotellet? :dåne: lurer på om Øystein hadde sagt noe til Margretes forsvar om han fortsatt var der, han var jo så "ærlig".. hva tror dere? Jeg tror ikke han hadde gjort det. Han hadde sikkert ikke angrepet henne men syns han virket for feig til å stå imot de andre der inne.
missluna Skrevet 15. april 2009 #1656 Skrevet 15. april 2009 ja jeg er jævlig lei av Nanna, Lene, Karita og Kevin.. få de til helvete ut! HELT enig! Akkurat de jeg ønsker ut derfra også. Blir rett og slett fysisk dårlig av dem og av hvordan de behandler andre mennesker der inne.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1657 Skrevet 15. april 2009 Jeg vil se kveldens episode, men den jævla weben funker ikke.andre som får d til! rett før jeg klikker!!!!!!!!!! :gjeiper:
Drua Skrevet 15. april 2009 #1658 Skrevet 15. april 2009 (endret) Fikk sett 15 min på web-tv i stad, nå bare henger det!! Endret 15. april 2009 av Drua
Envy Skrevet 15. april 2009 #1659 Skrevet 15. april 2009 Prøver i det lengste å unngå å måtte se det på nett jeg, den buffrer jo hvert 15. sekund tidvis! anyways, margrethe fikk en skikkelig grillings på pandoras i dag ja. Jeg tror kanksje de andre jentene "ser" etter feil hos henne mest fordi hun ikke passer inn i gjengen der, det ser jo alle, hun har ingenting der å gjøre, og fortjener så absolutt ikke å vinne et sånt type program hvor det er mye om å gjøre å være sosial og klare å bli likt av de andre deltakerene, der feiler hun jo bigtime. så til dere som sier nanna og lene er de som må ut.. vel, de spiller spillet 1000 ganger bedre enn margrethe hvertfall.. ..men, er det bare jeg som har lagt merke til at William er SINNSYKT HOT!? :rødme:
Torine Skrevet 15. april 2009 #1660 Skrevet 15. april 2009 ..men, er det bare jeg som har lagt merke til at William er SINNSYKT HOT!? :rødme:
Fremhevede innlegg