Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Jeg likte Karita til og begynne med. Men herregud for en bitch.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler::kgbaby: :kgbaby: :skratte: :skratte:

Finnes det virkelig så mange mennesker som prater sånn??? som william, noor, kjetil og petter... Det høres virkelig helt fjortis-bærums-wannabe nigga-mora di-digger deg scheeeeempemasse lissom-teit ut :spy:

Ha ha , den var skikkelig bra!!!

Schpeeeeeilet, som noor sier.

Skrevet

Hehe, 55 brukere på dette temaet, jammen er vi engasjerte i Paradise :fnise:

Men er enig med dere andre her, Margrethe blir skikkelig mobba der inne, stygge jenter!!! Håper Karita, Lene og Nanna snart ryker på hue og rævva ut!

Skrevet
56 brukere(s) leser i emnet (36 gjester og 2 anonyme brukere)

:sjarmor:

engasjert her ja :)

Heldigvis blir folk engasjert av mobbingen. Det tyder heldigvis på at de aller færreste er av samme kaliber som Karita og co.

Skrevet
Jeg syntes godt om Petter (syntes han var morsom og virka blid og omgjengelig) til han slengte fra seg den kommentaren der. Han kan bare gå og legge seg. Han er både barnslig og slem...

Det samme tenker jeg!

Tror han ble litt revet med i mobbingen og ville slenge en skikkelig "kongekommentar" så de andre skulle syns han var kul!! :filer:

Drittunger hele gjengen!!

Skrevet

Nanna,Karita og Lene oppfører seg patetisk! Såå sjalu på Margrethe stakkar.

Skrevet

jeg skjønner ikke at hun greide å sitte der og ta i mot jeg. Jeg hadde svart tilbake ja! KNURR!!!!

Skrevet

Jeg syns fortsatt Petter er helt rå. Å komme med en sånn teit kommentar kan skje den beste. Hvordan alle her i tråden slenger dritt om både den ene og den andre der inne viser jo det!! ;)

Skrevet
jeg skjønner ikke at hun greide å sitte der og ta i mot jeg. Jeg hadde svart tilbake ja! KNURR!!!!

Det virket som om hun bare resignerte fullstendig, og det skjønner jeg. :(

Alle virket som om de var imot henne, ingen forsvarte henne, og alle lo da Petter kom med den frekke kommentaren.

Margrethe unnskyldte og unnskyldte og forklarte seg om hva hun hadde gjort og ment, og fikk bare dritt tilbake. Jeg hadde bare pakket kofferten min og dratt, for slik behandling skal ingen måtte finne seg i!

Hvis Margrethe av en eller annen grunn leser her inne: :klemmer: til deg. Du virker som en supersøt og koselig jente. Og du er klart den peneste der inne!

Skrevet

Det finnes mange her inne som ikke slenger dritt til enkeltpersoner, men som kritiserer oppførselen til deltakerne mot Margrethe. For DEN er kritikkverdig når de går i mot alt de selv sier!

Skrevet
Det finnes mange her inne som ikke slenger dritt til enkeltpersoner, men som kritiserer oppførselen til deltakerne mot Margrethe. For DEN er kritikkverdig når de går i mot alt de selv sier!

Akkurat. Det er to vidt forskjellige ting. Det skal godt gjøres ikke å reagere på den mobbingen som foregår der inne!

Skrevet

Noen som vet om Petter fikk fyken som finansrådgiver? (hørt diverse rykter) Hva angår Karita, så synes jeg at hun burde funnet seg et annet yrke. Ser ut til at hun er fullstendig blottet for empati og medmenneskelighet, hadde heller sett Noor i rollen som sykepleier :fnise: (hun er milevis koseligere å se på enn mobberne Karita, Lene og Nanna. Bare synd at hun så lett lar seg lede)

Skrevet

jeg SPYR av Karita! Hun tror virkelig at hun er verdens kuleste, og så er hun jo bare så wanna be kul.

Trodde heller ikke at jenter kunne være så stygge mot hverandre. Stakkar, de kan ikke ha det godt med seg selv...

Skrevet
Noen som vet om Petter fikk fyken som finansrådgiver? (hørt diverse rykter) Hva angår Karita, så synes jeg at hun burde funnet seg et annet yrke. Ser ut til at hun er fullstendig blottet for empati og medmenneskelighet, hadde heller sett Noor i rollen som sykepleier :fnise: (hun er milevis koseligere å se på enn mobberne Karita, Lene og Nanna. Bare synd at hun så lett lar seg lede)

Min erfaring er at helsepersonell er noen av de flinkeste til å slenge dritt.

Ikke om pasienter, men om hverandre.

Skrevet

Fuck alle de gamle, send DEM hjem, sier nå jeg..

Skrevet
Trodde heller ikke at jenter kunne være så stygge mot hverandre.

Welcome to reality!

Gjest Wacmoc
Skrevet

Karita er sikkelig drittkjærring rett og slett. Kjempe slem, og hu gjør alt hu kan for å få Margrethe til å føle seg jævelig..

Syntes utrolig synd på Margrethe idag.. :( Stakkars, herregud..

Skrevet

Håper Andre tørr å sende Kevin hjem.

Jeg heier på Alex og Margrethe.

Skrevet
Welcome to reality!

vet godt hvordan reality er,he he... bare blir så vanvittig oppgitt! karita er bare det verste kvinnemenneske jeg har sett! æsj!

Skrevet

Syns egentlig det er veldig rart hvis ikke tv-produsentene griper inn i denne konflikten. En mobb har bygget opp et utrolig stort hat til en person de nesten ikke kjenner. De har vel et ansvar for deltagernes fysiske og psykiske helse.

Vi ser at M er helt på kanten til bryte sammen, og de har bestemt seg for at de skal være så j... som overhodet mulig slik at hun går.

Det har vel vært flere reality show der de har måttet gripe inn og "straffe" deltagere for stygg og provoserende oppførsel.

Kan tenkte meg at det faktisk sitter mange ungdommer rundt i landet og ser på dette. Noen har faktisk en hverdag som består av mobbing og kan ikke bare rømme/sjekke ut og reise hjem. I dagens skole jobbes det hardt for at mobbere skal stilles til ansvar for sine handlinger og konfronteres med de gjør. Dette er ren og skjær mobbing og ingen griper inn, ikke guttene, ikke tv-produsentene, ikke programlederen.

Kjenner at jeg blir skikkelig sint!!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...