Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1601 Skrevet 15. april 2009 Dette har gått langt over grensen. Og hva i helvete skyldtes kommentaren til Petter?!? Hvorfor var det ingen av gutta som protesterte da de var så slemme mot Margrethe? William var den eneste som sa noe som helst. Bedritne, ekle folk. Kryp ned i hullet dere kom fra!
Fun Light Skrevet 15. april 2009 #1602 Skrevet 15. april 2009 Hva var kommentaren til Petter om kroppen til Margrethe? Fikk ikke med meg den jeg! De ørene til Andrè er helt merkelige.. Ser ut som det er satt på to gummiører i en helt annen farge enn ansiktsfargen..! Unnskyld meg, altså..!
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1603 Skrevet 15. april 2009 Nå klarer jeg ikke å se på PH mer kjenner jeg. Får vondt av hvor ekle de er. Dette har jo ikke bare vært mot Margrete, de har alltid funnet seg en ny hakkekylling etterhvert som en annen har gått hjem, startet med Noor om noen hadde glemt det, men nå har de gått alt for langt. Dette er som en dårlig amerikansk high school film, herregud. Skulle ikke trodd de var i tyveårene og synes ikke Petter virker noe bedre og han er snart tredve. For noe møl. enig! mista nettopp helt trua på Petter..Han skuffa no jævlig!
Gjest pisk Skrevet 15. april 2009 #1604 Skrevet 15. april 2009 Fatter ikke hvorfor så mange liker Petter. Syns han er en jævla overladisk Bærumssoss. Blir kvalm av alt pratet hans om utseende, klær osv. Og snakk om å være stygg mot Margrethe. Mannen er på lik linje med Lene og Nanna i mine øyne.
Cuba Skrevet 15. april 2009 #1606 Skrevet 15. april 2009 Hva var kommentaren til Petter om kroppen til Margrethe? Fikk ikke med meg den jeg! De ørene til Andrè er helt merkelige.. Ser ut som det er satt på to gummiører i en helt annen farge enn ansiktsfargen..! Unnskyld meg, altså..! De spurte om hun brukte kroppen sin til å få guttene til å gjøre som hun vil. Hun sa "Nei, ser ikke hvordan jeg skulle ha gjort det". Petter sier at "Nei, det gjør ikke jeg heller"
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 15. april 2009 #1607 Skrevet 15. april 2009 Dette var bare helt grusomt å se på. Fy flate for noen ekle mennesker! Jeg håper de skjems....
Torine Skrevet 15. april 2009 #1608 Skrevet 15. april 2009 Verre forsamling med kvinnfolk skal du lete lenge etter (ikke margrethe da), jeg spyr! Spesielt Karita, Nanna og Lene, i den rekkefølgen. Karita er så usmakelig og bitchy.. hadde heller ikke gjort en innsats for å bli kjent med henne. Nanna er helt sprø.. Lene virker så utrolig sint hele tiden. Som om jeg skulle sagt det selv, Jeg er så enig så enig
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1609 Skrevet 15. april 2009 Hvorfor var det ingen av gutta som protesterte da de var så slemme mot Margrethe? William var den eneste som sa noe som helst. Hva var det William sa? Måtte skru av..
Fun Light Skrevet 15. april 2009 #1610 Skrevet 15. april 2009 De spurte om hun brukte kroppen sin til å få guttene til å gjøre som hun vil. Hun sa "Nei, ser ikke hvordan jeg skulle ha gjort det". Petter sier at "Nei, det gjør ikke jeg heller" Fy søren.. Det var slemt sagt! Syns Margrethe har en kjempefin kropp jeg, skulle gitt mye for å se slik ut selv! Dette er ren mobbing, snakk om å finne seg en hakkekylling.. Kvalmt!
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1611 Skrevet 15. april 2009 Hva var det William sa? Måtte skru av.. Karita sa at Margrethe hadde hengt over bassengkanten med bikinitoppen nede på knærne for at hun skulle friste guttene osv. Da protesterte William, som var den Margrethe hadde snakket med da, og sa at han ikke følte at hun hadde prøvd å gjøre det. Så han forsvarte henne i grunn, men det var rimelig tamt.
Rafi Skrevet 15. april 2009 #1612 Skrevet 15. april 2009 Karita er et utrolig stygt menneske. Og da tenker jeg innvendig.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1613 Skrevet 15. april 2009 Har gått i klasse med Margrethe i noen år, og hun er en søt og snill jente. Hun er/var faktisk ganske sjenert og usikker, men husker at hun også da søkte seg mest mot gutter fordi hun ikke alltid kom så godt overens med jenter... Slik jeg kjenner henne, så er hun bare seg selv inn ph.
Baby Skrevet 15. april 2009 #1614 Skrevet 15. april 2009 Lurer på hva familiene til Lene, Karita og Nanna syns om sine kjære når det ser hvordan de oppfører seg på tv.
Gjest Tanita Skrevet 15. april 2009 #1615 Skrevet 15. april 2009 (endret) De spurte om hun brukte kroppen sin til å få guttene til å gjøre som hun vil. Hun sa "Nei, ser ikke hvordan jeg skulle ha gjort det". Petter sier at "Nei, det gjør ikke jeg heller" Jeg syntes godt om Petter (syntes han var morsom og virka blid og omgjengelig) til han slengte fra seg den kommentaren der. Han kan bare gå og legge seg. Han er både barnslig og slem... Endret 15. april 2009 av Tanita
Gjest Tanita Skrevet 15. april 2009 #1616 Skrevet 15. april 2009 Lurer på hva familiene til Lene, Karita og Nanna syns om sine kjære når det ser hvordan de oppfører seg på tv. Ja de er sikkert veldig stolte nå!
Cuba Skrevet 15. april 2009 #1617 Skrevet 15. april 2009 Åh.. Jeg vet akkurat hvordan jeg skulle oppført meg om jeg kom inn dit! Skulle fortalt at som sant var så er jeg en ganske stille jente, men at nå var jeg her for å ha det kult og få en opplevelse! Så skulle jeg bare ha slupper meg løs - på utsiden! Men inni meg skulle jeg tenkt over alt jeg gjorde, være hyggelig mot alle. Men ikke flørtete med guttene og jeg skulle smisket som F med jentene! Klemt og vært søt, men samtidig på en naturlig måte. Det hadde slått an der tror jeg!
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1618 Skrevet 15. april 2009 Jeg syntes godt om Petter (syntes han var morsom og virka blid og omgjengelig) til han slengte fra seg den kommentaren der. Han kan bare gå og legge seg. Han er både barnslig og slem... Enig. Det bunner nok ut i at han har dårlig selvtillit. Måten han hele tiden prøver å overbevise andre om at han får mye bedre damer utenfor hotellet, står og fikser håret for å dekke over vikene og så videre tyder bare på at han ikke har det helt godt med seg selv.
Gjest Gjest. Skrevet 15. april 2009 #1619 Skrevet 15. april 2009 Får vondt av å se hakkingen på Margrethe. Da blir det ikke bra tv lengre heller. Paradise hotel skal være morsomt og spennende, dette var ingen av delene! Håper TV3 kan vise deltagerne klipp av tidligere situasjoner. Kunne blitt interessant å se hvordan de reagerte.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1620 Skrevet 15. april 2009 56 brukere(s) leser i emnet (36 gjester og 2 anonyme brukere) engasjert her ja
Fremhevede innlegg