Gjest PastaPasta Skrevet 15. april 2009 #1581 Skrevet 15. april 2009 Bare meg som synes André ligner på Ben Stiller? Nope, har tenkt det samme
Blåmor Skrevet 15. april 2009 #1582 Skrevet 15. april 2009 Nanna: Jeg er IKKE forelsket i Kevin! Neida...
Gjest MåneSkygge Skrevet 15. april 2009 #1583 Skrevet 15. april 2009 Nanna: Jeg er IKKE forelsket i Kevin! Neida... Det er jeg også :gjeiper: Gimme some of that KevinHunk
Rafi Skrevet 15. april 2009 #1584 Skrevet 15. april 2009 Finnes det virkelig så mange mennesker som prater sånn??? som william, noor, kjetil og petter... Det høres virkelig helt fjortis-bærums-wannabe nigga-mora di-digger deg scheeeeempemasse lissom-teit ut
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1585 Skrevet 15. april 2009 Hva er galt med disse menneskene? Margrethe virker så snill og oppriktig. Og så sitter de andre der og snakker til henne som om hun er en femåring som må irettesettes? Nanna og Karita må ha usedvanlig dårlig selvtillit begge to. Æsj!
Rafi Skrevet 15. april 2009 #1586 Skrevet 15. april 2009 Hva er galt med disse menneskene? Margrethe virker så snill og oppriktig. Og så sitter de andre der og snakker til henne som om hun er en femåring som må irettesettes? Nanna og Karita må ha usedvanlig dårlig selvtillit begge to. Æsj! Enig! For noen drittjenter. Tenk å være sånn:/
Cuba Skrevet 15. april 2009 #1587 Skrevet 15. april 2009 (endret) Finnes det virkelig så mange mennesker som prater sånn??? som william, noor, kjetil og petter... Det høres virkelig helt fjortis-bærums-wannabe nigga-mora di-digger deg scheeeeempemasse lissom-teit ut Har jeg tenkt på også! Mads var vel også ganske ille på det! Men fyyy fader så stygge de jentene er! Blir virkelig lei meg på Margrethe sine vegne! De gjør virkelig alt for å psyke henne ut! Tror hun bare prøver å ha det så fint som mulig der inne og da gikk hun først til guttene. Og nå er det på en måte for sent! Alle de andre jentene har bestemt seg for å jobbe mot henne på alt hun sier! Og hun må bare jatte med for ikke å gli enda lenger vekk Endret 15. april 2009 av Cuba
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1588 Skrevet 15. april 2009 Fisj for noen grusomme jenter. Jeg skrev tidligere at et sånt program antageligvis får frem det verste i folk, men jeg er i allefall sikker på at jeg ikke under noen omstendighet kunne oppført meg så jævlig i forholdt til en annen person. Nei, huff.. Få ut de gamle, skal de være så jævlig barnslig og ekle så fortjener de heller ikke å vinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Etter min mening har ikke akkurat MArgrethe oppført seg så smart med tanke på sex på tv osv, men den drittslenginga der har hun absolutt ikke fortjent. Fy sør'n så provoserende å sitte å se på...
Gjest Tanita Skrevet 15. april 2009 #1589 Skrevet 15. april 2009 Det trekløveret Nanna, Karita og Lene er rett og slett fæle og onde! De bare driter seg ut! Litt skremmende at alle tre jobber med mennesker...
Rafi Skrevet 15. april 2009 #1590 Skrevet 15. april 2009 De burde se hva som er skrevet om dem i denne tråden her... Mangler jo fullstendig selvinnsikt.
Ole27 Skrevet 15. april 2009 #1591 Skrevet 15. april 2009 Det trekløveret Nanna, Karita og Lene er rett og slett fæle og onde! De bare driter seg ut! Litt skremmende at alle tre jobber med mennesker... Enig - helt forjævlige, kvalmende folk
Baby Skrevet 15. april 2009 #1592 Skrevet 15. april 2009 Ååå, jeg må zappe bort av og til, blir så dårlig av hvordan de jentene er mot Margrethe.
Gjest MåneSkygge Skrevet 15. april 2009 #1593 Skrevet 15. april 2009 Ååå, jeg må zappe bort av og til, blir så dårlig av hvordan de jentene er mot Margrethe. Stakkar jente.
Blåmor Skrevet 15. april 2009 #1594 Skrevet 15. april 2009 Håper Lene, Nanna og Karita fikk smake sin egen medisin når de ser denne episoden. De har ikke vært direkte fine i språkbruken de heller! Og alt dette pratet om å være ærlig, det kan de jo bare bite seg i. Dobbeltmoralske? Neida...
Rafi Skrevet 15. april 2009 #1595 Skrevet 15. april 2009 Karita er direkte jævlig! Direkte ond er hun. Nanna og Lene er bare sånne ekle fjortisjenter som vi hadde et par av på ungdomsskolen....
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1596 Skrevet 15. april 2009 Fy, dette gjør vondt å se. Stakkar, stakkar Margrethe. Skulle gitt henne en stor klem. Mobbing av jentene, og guttene gidder ikke gripe inn. Og Karita gliser bare ondskapsfullt!
Essie_ Skrevet 15. april 2009 #1597 Skrevet 15. april 2009 Uff, jeg blir helt dårlig! Tenk at voksne mennesker kan være så fæle!
Cuba Skrevet 15. april 2009 #1598 Skrevet 15. april 2009 Håper de leser i denne tråden ja! Åh!! Tror aldri jeg har fått så lyst til å slå noen så mye som når jeg ser det fæle, manipulerende trynet til Karita!!! Grrr!!! Dårlig kommentar av Petter om kroppen til Margrethe! Etter min mening har hun den fineste kroppen der inne!
Gjest hepp Skrevet 15. april 2009 #1599 Skrevet 15. april 2009 Nå klarer jeg ikke å se på PH mer kjenner jeg. Får vondt av hvor ekle de er. Dette har jo ikke bare vært mot Margrete, de har alltid funnet seg en ny hakkekylling etterhvert som en annen har gått hjem, startet med Noor om noen hadde glemt det, men nå har de gått alt for langt. Dette er som en dårlig amerikansk high school film, herregud. Skulle ikke trodd de var i tyveårene og synes ikke Petter virker noe bedre og han er snart tredve. For noe møl.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1600 Skrevet 15. april 2009 HUff! den episoden der får meg faen meg til å grine:( Så glad den stakkars jenta har Alex
Fremhevede innlegg