Bomull Skrevet 14. april 2009 #1541 Skrevet 14. april 2009 Ja, for Noor trøster jo alle fremmede på gata. Hun er jo perfekt i sine egene øyne i hvert fall. Hørte dere at hun sa det eller?? YEAH RIGHT!!!! Sa hun det?? Jaja kjekt med god selvtillit. Da bekymrer man seg sikkert litt mindre....
Ole27 Skrevet 14. april 2009 #1542 Skrevet 14. april 2009 Sa hun det?? Jaja kjekt med god selvtillit. Da bekymrer man seg sikkert litt mindre.... Hehehe, Noor = sykt underholdende, hun snakker som et barn.
Envy Skrevet 14. april 2009 #1543 Skrevet 14. april 2009 Jeg syns Noor er søt jeg Snakker vi forvokst barn kan man vel heller trekke Nanna inn i sammenhengen -.-
Butterball Skrevet 14. april 2009 #1544 Skrevet 14. april 2009 Herregud, for en gjeng med drittkjerringer! Greit nok at Margrethe ikke gjør noe stort av seg, men å ta så av fordi hun BADER? Respektløst? Jeg merker at jeg nesten blir litt flau. Også makan til gloser de skulle lire av seg og da.
*melis* Skrevet 14. april 2009 #1545 Skrevet 14. april 2009 Jeg blir faktisk helt sjokkert over at det går an å oppføre seg som jentene der inne Jeg trodde jeg hadde sett det meste hva reality-folk angår, men jentene på PH tar virkelig kaka. Jeg blir helt målløs. Respektløst å ta et bad mens de andre "sørger" over at en person som du knapt har utvekslet et ord med må forlate et reality-show???!! Karita virker direkte ondskapsfull, Lene virker sjalu og bitter, Noor eier ikke egne meninger og jatter med for å bli likt av de andre, Nanna er forferdelig usikker og sjalu, har dårlig selvtillit og lar det gå utover alle andre og Margrethe...virker som den mest fornuftige der inne, tross alt.
Torine Skrevet 14. april 2009 #1546 Skrevet 14. april 2009 Petter er en Sizequeen hehehe Ha ha, sikkert silikon i Petters lillemann. hehe Ja, hun sa det Noor, hun trøster alle fremmede på gata som gråter!!
Torine Skrevet 14. april 2009 #1547 Skrevet 14. april 2009 Jeg blir faktisk helt sjokkert over at det går an å oppføre seg som jentene der inne Jeg trodde jeg hadde sett det meste hva reality-folk angår, men jentene på PH tar virkelig kaka. Jeg blir helt målløs. Respektløst å ta et bad mens de andre "sørger" over at en person som du knapt har utvekslet et ord med må forlate et reality-show???!! Karita virker direkte ondskapsfull, Lene virker sjalu og bitter, Noor eier ikke egne meninger og jatter med for å bli likt av de andre, Nanna er forferdelig usikker og sjalu, har dårlig selvtillit og lar det gå utover alle andre og Margrethe...virker som den mest fornuftige der inne, tross alt. Den kommentaren til Nanna om at hun håpet M, ble "tatt" av en ellefant var drøyest. Burde fått smekk for den!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1548 Skrevet 14. april 2009 Jeg synes Noor klarer seg bedre nå. Hun er dum ja,men bare snill og laidback som William sier. Selv om valget hans var kynisk så tror jeg det var det beste valget han kunne tatt.Hun er vel den av jentene som koser seg mest der inne nå virker det som. Margrethe må jo bare ut nå fordi hun er helt på tur. Hun gidder ikke anstrenge seg for å bli kjent med jentene og jeg forstår veldig godt at de blir provosert av det. Var hun litt tøff så kunne hun konfrontert jentene på dette tidspunktet og prøvd å skvære opp. Hun vil få et helvete på pandoras,det er helt sikkert. Jeg synes ikke synd på henne. Hun har ikke noe der å gjøre og det merker hun nok selv også. Hun gikk rett på den gutten som var svakest,snillest og yngst av taktiske årsaker. "Oppgraderte" med litt klinings for å sikre avtalen. Morro at det ikke funker!!
*melis* Skrevet 14. april 2009 #1549 Skrevet 14. april 2009 Den kommentaren til Nanna om at hun håpet M, ble "tatt" av en ellefant var drøyest. Burde fått smekk for den! Synes det meste som kommer ut av de er ganske drøyt. Noen ganger blir jeg så flau/sjokkert/rystet over alt de kan få seg til å si at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte.
LilleCanCan Skrevet 14. april 2009 #1550 Skrevet 14. april 2009 Synes det meste som kommer ut av de er ganske drøyt. Noen ganger blir jeg så flau/sjokkert/rystet over alt de kan få seg til å si at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte. Ja. Hva får de til å melde seg på noe slikt? Og det virker som om iq'en til enkelte på Paradise, er på minusskalaen.
Gjest Naria Skrevet 14. april 2009 #1551 Skrevet 14. april 2009 (endret) Tror nok det har blitt for mye varme og sol på de gamle paradisedeltagerne. Snakk om overreaksjon. Uansett, jeg liker hverken Karita, Margrethe eller William.. Ut med dem. Heia Lene og Petter. Endret 14. april 2009 av Naria
angeleyes Skrevet 14. april 2009 #1552 Skrevet 14. april 2009 Jeg har akkurat sett episoden på tv3.no nå. For et bråk det ble av at Margrethe tok seg et bad. Hun kjente jo ikke Øystein en gang. Hva mente de andre at hun skulle gjøre da? Gi alle andre en skulder å gråte på? Når hun er en av dem som ikke "sørger" så er det vel greit å holde seg litt i bakgrunn slik hun gjorde ved å ta et bad. Og hvorfor kommenterer Petter lillemann til han nye??
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1553 Skrevet 14. april 2009 Noen ganger skulle man trodd at de som gikk ut skulle henrettes eller noe. Det er jo ingen ting å grine for, de sees igjen.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1554 Skrevet 15. april 2009 Førsteinntrykket mitt av Nanna stemte, eller hun var faktisk enda verre enn jeg trodde. Hun er jo iskald, hvem er det som sier at noen fortjener å lide til de dør over noe sånt tull? Det finnes ingen unnskyldning for å si noe sånt.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1555 Skrevet 15. april 2009 Hehehe, Noor = sykt underholdende, hun snakker som et barn. Heller som en lærer, men synes ikke det skal bli holdt mot henne.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1556 Skrevet 15. april 2009 Hva i alle dager går av disse jentene? Jeg er utrolig sjokkert over hva de får seg til å si om Margrethe fordi hun tok en tur i bassenget! Schizofreni, burde bli pult i rompa av elefant og dø av indre blødninger, fittekjerring!? Skremmende. Skikkelig skremmende. Også snakker de om at andre ikke har sosiale antenner. Karma sier jeg bare.
golda Skrevet 15. april 2009 #1557 Skrevet 15. april 2009 Nanna er så dramatisk at det hun lirte av seg sjokkerte meg ikke. Jeg venter ikke mer av Nanna. Hun er svært, svært ung for alderen. Madammene og Petter kavet seg veldig opp i går da Margrethe badet. Man kan vel ikke annet enn å flire av "14-issene"? Petters kommentar om den nye deltakerens snopp.. Ja, man kan lett tenke sitt om Petter nå. Lene som dronning - jeg tenker automatisk på Snøhvits stemor... Speil, speil på væggen dær....
Gjest Catwoman Skrevet 15. april 2009 #1558 Skrevet 15. april 2009 Koblet de ikke det at Øystein kom til å ryke når de splittet han og Karita da? De burde vel skjønne at det kom til å skje.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1559 Skrevet 15. april 2009 Koblet de ikke det at Øystein kom til å ryke når de splittet han og Karita da? De burde vel skjønne at det kom til å skje. Tenkte på det samme,..de har jo vært med på noen twister nå så de burde ha skjønt det. Men det er spennende nå som det er så mange nye der! Kanskje de tar over hele greia?
Susan Sto Helit Skrevet 15. april 2009 #1560 Skrevet 15. april 2009 Koblet de ikke det at Øystein kom til å ryke når de splittet han og Karita da? De burde vel skjønne at det kom til å skje. Det tenkte jeg også... At hun burde sikret seg ved å velge et par der hun ikke likte gutten. Men hun var vel også ute etter å putte inn han nye hos ei jente som spiller med henne... Er usikker på hva jeg ville valgt da, jeg gjettet egentlig at den som ikke fikk splitte par fikk immunitet, så jeg lurer på om jeg hadde gamblet på det... Det var jo akkurat det som skjedde sit, da Petter fikk velge hvem som fikk bli immun...
Fremhevede innlegg