Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1461 Skrevet 13. april 2009 Ja, ikke rart Margrete trekker seg unna. Karita virker som en skikkelig backstabber, hun snakker dritt om de andre heeeele tida. Er skikkelig stygg i væremåte, en typisk mobber som får med seg resten på mobbingen. Puh, godt det er flere som ser det
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1462 Skrevet 13. april 2009 Hun har snakket dritt om Negar og Margrethe og det forstår jeg veldig godt. Hvem ellers? Vet hun har fortalt at hun ikke er interessert i noen av guttene. Ingenting av dette er hun aleine om så vidt jeg har sett iallefall. Husk at det er et spill da folkens
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1463 Skrevet 14. april 2009 Husk at det er et spill da folkens Nettopp. Man kan ikke bare være snill og søt hvis man vil vinne, er ikke sikkert hun er sånn i virkeligheten.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1464 Skrevet 14. april 2009 Jeg mener nanna er værst ang drittslenging. Hun synker lavest av alle på den fronten. Grøss....
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1465 Skrevet 14. april 2009 Karita synes jeg er helt kvalm. Rett og slett. Måten hun snakker om Margrethe på, og at hun ikke er som dem...herlighet, Karita er da heller ikke som de andre jentene. Hun er en ordentlig råner. Få henne ut!
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 14. april 2009 #1466 Skrevet 14. april 2009 Hjelpe meg, jeg så programmet for første gang igår og ble temmelig paff Guttene som er med er jo så FEMI at jeg får fnatt, i mine øyne er det ikke gutter, men jenter. Og hun der Noor var jo alldeles forferdelig - er det mulig å snakke så mye idiotisk på en så vanvittig irriterende måte? Og så var det Dronning Lene, da snakk om å falle for smiger Nei, det var første og siste gang jeg gidder kaste bort tid på noe så dumt .. og når programmet blir avbrutt av reklame i hytt og pine - da melder jeg pass.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1467 Skrevet 14. april 2009 Margrethe er for smart til å involvere seg med de jentene der. Hun gjennomskua de sikkert med en gang. Og hvilken rett har de andre til å si at hun har mindre å gjøre der enn dem? For noen selvgode mennesker.
Gjest Catwoman Skrevet 14. april 2009 #1468 Skrevet 14. april 2009 Er litt usikker på hva jeg syntes om Margrethe egentlig. Vet ikke helt om det er hun som ikke tar kontakt med de andre jentene, eller de som holder henne utenfor.... kan være begge deler. Tror egentlig mest det første, Karita liker jeg ikke. Vet ikke hva det er... men hun virker litt misfornøyd, at hun ikke synes noen av de andre menneskene er bra nok, på en måte. Håper han eldste av de to nye blir. Likte han best... men hvis han hiver Petter ut....
Torine Skrevet 14. april 2009 #1469 Skrevet 14. april 2009 Er litt usikker på hva jeg syntes om Margrethe egentlig. Vet ikke helt om det er hun som ikke tar kontakt med de andre jentene, eller de som holder henne utenfor.... kan være begge deler. Tror egentlig mest det første, Karita liker jeg ikke. Vet ikke hva det er... men hun virker litt misfornøyd, at hun ikke synes noen av de andre menneskene er bra nok, på en måte. Håper han eldste av de to nye blir. Likte han best... men hvis han hiver Petter ut.... Ja, Margrethe er nok for rolig og stille til at vi som seere syns hun er show, men hun har ikke baksnakket noen eller gjort noe galt. Hun kunne nok også tatt mer kontakt, men husk hvor lett det er å plukke at en hel gjeng har en negativ holdning til deg. Når Karita sier at Margrethe er en person som sprer beina lett og ligger med alle, hun er helt på tryne som liker unge gutter, de SKAL gjøre alt for å skjenke henne så full at hun må krabbe hjem da syns jeg Karita er helt på tryne. Hun kjenner ikke jenta en gang jo.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1470 Skrevet 14. april 2009 Når jenter rotter seg sammen på den måten og snakker dritt om noen så er det alltid sjalusi. De føler seg rett og slett truet av Margrethe pga at hun har fått så god innpass hos alexander, enkelt og greit. Om det er spesielt taktisk av Margrethe er det kanskje ikke, men forstår det ikke er lett å menge seg med en sånn jentegjeng som går inn for å "ta deg" fra dag en. Ellers skjønner jeg ikke helt hva en lærer gjør i et sånt program. Med tanke på at hun ikke er eldre en hun er, jobber hun antageligvis enten på en barneskole eller ungdomsskole. At elevene sitter å ser på at læreren har sex på tv er vel ikke akkurat heldig. Sikkert mange frustrerte foreldre der hun kommer fra tenker jeg..
Gjest Wacmoc Skrevet 14. april 2009 #1471 Skrevet 14. april 2009 Når jenter rotter seg sammen på den måten og snakker dritt om noen så er det alltid sjalusi. De føler seg rett og slett truet av Margrethe pga at hun har fått så god innpass hos alexander, enkelt og greit. Om det er spesielt taktisk av Margrethe er det kanskje ikke, men forstår det ikke er lett å menge seg med en sånn jentegjeng som går inn for å "ta deg" fra dag en. Ellers skjønner jeg ikke helt hva en lærer gjør i et sånt program. Med tanke på at hun ikke er eldre en hun er, jobber hun antageligvis enten på en barneskole eller ungdomsskole. At elevene sitter å ser på at læreren har sex på tv er vel ikke akkurat heldig. Sikkert mange frustrerte foreldre der hun kommer fra tenker jeg.. Hun er førskolelærer
Picatchu Skrevet 14. april 2009 #1472 Skrevet 14. april 2009 Æsj...i dag er det både PH og Fruene...dilemma!
Gjest MissBella Skrevet 14. april 2009 #1473 Skrevet 14. april 2009 Æsj...i dag er det både PH og Fruene...dilemma! I know!!! Alltid dilemma på tirsdager!
Gjest Wacmoc Skrevet 14. april 2009 #1474 Skrevet 14. april 2009 I know!!! Alltid dilemma på tirsdager! Åi, glad jeg laster ned fruer Da slipper jeg sånt!
Gjest virvelvind Skrevet 14. april 2009 #1475 Skrevet 14. april 2009 Jeg tror det er Øystein som går ut. Men han gjør ikke så mye ut av seg så det er egentlig ok.
golda Skrevet 14. april 2009 #1476 Skrevet 14. april 2009 Etter min mening er Margrethe en disharmonisk sjel, som ser ut til å tro at jenter er isj, æsj og fy. (Selvforakt?) Karita er helt okay. Hun skiller seg ut og jeg liker at hun skiller seg ut. Jeg mener fremdeles at Noor er en slu rev - hun morer meg litt, men hun er irriterende.. Snakker med alt for lange vokaler. Æææææ...er deeeeere ikke enige i deeet da? :-) Lene som dronning? Gud-Hun-Selv velsigne og bevare Paradise Hotell... Lene er IKKE en type jeg liker! Ikke i det hele tatt. Etter at Kamikatze påpekte at Nanna var en djevel i fåreklær har jeg sett at Sytekjærringa Nanna er - ja, slik som Katze beskrev henne... Ut med Nanna, ASAP :-)
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1477 Skrevet 14. april 2009 Håper Karita går ut jeg da. Lite show med henne igrunn. Hun bare henger seg på de andre liksom uten å skape noe særlig liv selv. Kjedelig dame! Men egentlig greier jeg ikke å like noen av jentene bedre enn andre. Alle har sine positive og negative sider. Regner med et sånt program får frem det verste i folk, og alle virker dumme og naive på hver sin måte spør du meg. Samtidig har vel stort sett alle vist noen positive sider også. Av guttene syns jeg Øystein er kjedelig. Petter eller Kevin håper jeg vinner. Alexander virker bare snill. Han mørke liker jeg overholdet ikke personligheten på.
MissStiles Skrevet 14. april 2009 #1478 Skrevet 14. april 2009 Æsj...i dag er det både PH og Fruene...dilemma! Ikke si det en gang! Dilemma her og. Men jeg bytter litt mellom kanalene også ser jeg på PH på nettet etterpå og.
Bomull Skrevet 14. april 2009 #1479 Skrevet 14. april 2009 Kan dere ikke se fruene først og så paradise på tv3.no etterpå?
Picatchu Skrevet 14. april 2009 #1480 Skrevet 14. april 2009 Har så treigt nett her, orker ikke fem minutters buffring med det intelligente blikket til Noor på hold
Fremhevede innlegg