Skylapp Skrevet 13. april 2009 #1441 Skrevet 13. april 2009 Da griner jeg Jeg og! Vil nesten slutte å se på da, men d vil æ ikke klare
Asa Skrevet 13. april 2009 #1442 Skrevet 13. april 2009 (endret) Det virket jo som om de skulle sende noen hjem på dagen og kurtisere dem om kvelden. Og da var jo Petter og han nye med det lyse håret der.. Endret 13. april 2009 av Asa
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1443 Skrevet 13. april 2009 Egentlig skjønner jeg ikke hva som menes med å spille taktikk der inne, synes de bare går imot de de ikke liker jeg. Typisk jentetaktikk bare. "Hun passer ikke inn i gruppa" f.eks. So ? Det er bare 1 som vinner tilslutt.
Skylapp Skrevet 13. april 2009 #1444 Skrevet 13. april 2009 (endret) Har get så jeg kan spole frem og tilbake, spolte litt under kveldens varting så såg jeg Kevin, han nye, Nanna, Noor og Lene i sofaen, såg også at Nanna hadde noen oppå seg som masserte henne, men hvem det var det så jeg ikke, Lene hadde Kevin der så han blir. Så kan være William, Petter eller Øystein som ryker. Og mens de sitter på stolene der når han ska splitte et par, så får Petter :O munn og Nanna setter henda på ansikte, så jeg kan nesten ikke se for meg andre enn Øystein eller Petter. Tror ikke Nanna og Lene hadde reagert sånn om William røk ut....? Endret 13. april 2009 av Skylapp
Gjest Naria Skrevet 13. april 2009 #1445 Skrevet 13. april 2009 Margrethe virker som en fryktelig kjedelig person. Ellers håper jeg at William ryker, men det er vel neppe han, etter reaksjonene å dømme.
angeleyes Skrevet 13. april 2009 #1446 Skrevet 13. april 2009 Lo litt av den geita da, så helt grusomt ut. En geit på pikken liksom.. xD Syntes han fra Tønsberg virka utrolig spesiell. Men det er jo nesten alle fra tønsberg.. xD Og Petter da; " Typisk tønsberg vestkant gutt liksom ".. hoho Det smalt jo med "typisk vestkant" fra Petter da. Herregud for noen jenter!! :/ Jeg er sånn selv, at jeg går best overens med gutter, og det er en grunn til det for å si det sånn. Og FY så sjalu de blir når noen for oppmerksomhet av gutta:D Jeg kommer også godt overens med gutter, selv om jeg også har mange venninner. Synes det er rart at de reagerer så kraftig fordi Margrethe har en festkveld der hun snakker for det meste med guttene. Men hun virker veldig sjenert ovenfor jentene. Men kan jo skjønne det siden de jentene har bllitt så sammensveiset. Jeg synes Nanna virker som en hyggelig person, men tror hun blir litt stressa av å være inne på hotellet.
Skylapp Skrevet 13. april 2009 #1447 Skrevet 13. april 2009 Husk at Margrethe er "pappa jente" Tror d vil komme seg litt etter litt..
angeleyes Skrevet 13. april 2009 #1448 Skrevet 13. april 2009 Håper ikke Petter ryker i morgen. Ut ifra samtalene med Lene i dag virker det som han blonde nye blir. Tror ikke Lene ble videre imponert over svarene til han andre.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1449 Skrevet 13. april 2009 Håper ikke Petter ryker i morgen. Ut ifra samtalene med Lene i dag virker det som han blonde nye blir. Tror ikke Lene ble videre imponert over svarene til han andre. Tror det heller var det at han og Margrete gikk alene og pratet som gjorde det...
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1450 Skrevet 13. april 2009 Hvis han nye velger ut peter, så kommer han til å bli upopulær altså... Skjønner veldig godt at jentene reagere på margrete. Det er irriterende når jente ikke tørr å prate med andre jenter.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1451 Skrevet 13. april 2009 Tror det heller var det at han og Margrete gikk alene og pratet som gjorde det... Mye mulig, men fyrn eide jo ikke noe mellom ørene da Lene spurte han om ting. SÅ ja, ville heller ikke valgt en fyr som ikke kan svare for seg.
Drua Skrevet 13. april 2009 #1452 Skrevet 13. april 2009 Jeg holdt faktisk på å le vettet av meg da Noor sa schpeilet... At William bare kunne se seg i schpeilet, og at han vat så sjekk... :hoho: Jeg også
Torine Skrevet 13. april 2009 #1453 Skrevet 13. april 2009 Jeg også La merke til det jeg og, hun er så irriterende når hun åpner skjefen!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1454 Skrevet 13. april 2009 Er det bare jeg som syntes at Karita er helt forferdelig? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1455 Skrevet 13. april 2009 Jeg tror han Kjetil får bli og jeg tror han velger Karita som partner siden det så ut som om de to fikk en bra kjemi i bassenget. Tipper altså at det er Øystein som går. Likegreit fordi han er ikke akkurat et fyrverkeri av en person.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1456 Skrevet 13. april 2009 Er det bare jeg som syntes at Karita er helt forferdelig? :klø: Synes hun virker ok nok, ikke den dummeste der inne ihvertfall. Men dialekta blir jeg helt dårlig av.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1457 Skrevet 13. april 2009 Synes hun virker ok nok, ikke den dummeste der inne ihvertfall. Men dialekta blir jeg helt dårlig av. Tja, dialekta er nå det den er. Jeg misliker måten hun bare har gått under radaren og jattet med de andre, til at hun nå liksom er "en av dem" og kanskje den verste pådriveren/ manipulatoren når det gjelder baksnakking. (I dag spesielt ovenfor Margrete)
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1458 Skrevet 13. april 2009 Tja, dialekta er nå det den er. Jeg misliker måten hun bare har gått under radaren og jattet med de andre, til at hun nå liksom er "en av dem" og kanskje den verste pådriveren/ manipulatoren når det gjelder baksnakking. (I dag spesielt ovenfor Margrete) Karita gjør det smart i å jobbe for å kaste ut Margrethe mener nå jeg. Hun er den som tjener mest på at hun forsvinner og er da den naturlige pådriveren. Jeg mener Karita har gjordt en kjempejobb med å bli en del av gruppa og at det står litt respekt av det. Hun virker som en jente som er veldig ulik de andre jentene og kunne lett falt utenfor gruppa. Heier på Karita selv om dialekta er fæl! Hun spiller godt!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1459 Skrevet 13. april 2009 Tja, dialekta er nå det den er. Jeg misliker måten hun bare har gått under radaren og jattet med de andre, til at hun nå liksom er "en av dem" og kanskje den verste pådriveren/ manipulatoren når det gjelder baksnakking. (I dag spesielt ovenfor Margrete) Hadde hun IKKE vært enig med alle andre og "en av dem", hadde det vært utrolig usmart gjort.
Torine Skrevet 13. april 2009 #1460 Skrevet 13. april 2009 Tja, dialekta er nå det den er. Jeg misliker måten hun bare har gått under radaren og jattet med de andre, til at hun nå liksom er "en av dem" og kanskje den verste pådriveren/ manipulatoren når det gjelder baksnakking. (I dag spesielt ovenfor Margrete) Ja, ikke rart Margrete trekker seg unna. Karita virker som en skikkelig backstabber, hun snakker dritt om de andre heeeele tida. Er skikkelig stygg i væremåte, en typisk mobber som får med seg resten på mobbingen.
Fremhevede innlegg