Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Da griner jeg :snurt:

Jeg og! Vil nesten slutte å se på da, men d vil æ ikke klare :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det virket jo som om de skulle sende noen hjem på dagen og kurtisere dem om kvelden. Og da var jo Petter og han nye med det lyse håret der..

Endret av Asa
Skrevet

Egentlig skjønner jeg ikke hva som menes med å spille taktikk der inne, synes de bare går imot de de ikke liker jeg.

Typisk jentetaktikk bare.

"Hun passer ikke inn i gruppa" f.eks. So ?

Det er bare 1 som vinner tilslutt.

Skrevet (endret)

Har get så jeg kan spole frem og tilbake, spolte litt under kveldens varting så såg jeg Kevin, han nye, Nanna, Noor og Lene i sofaen, såg også at Nanna hadde noen oppå seg som masserte henne, men hvem det var det så jeg ikke, Lene hadde Kevin der så han blir. Så kan være William, Petter eller Øystein som ryker. Og mens de sitter på stolene der når han ska splitte et par, så får Petter :O munn og Nanna setter henda på ansikte, så jeg kan nesten ikke se for meg andre enn Øystein eller Petter. Tror ikke Nanna og Lene hadde reagert sånn om William røk ut....?

Endret av Skylapp
Skrevet

Margrethe virker som en fryktelig kjedelig person. Ellers håper jeg at William ryker, men det er vel neppe han, etter reaksjonene å dømme.

Skrevet
Lo litt av den geita da, så helt grusomt ut. En geit på pikken liksom.. xD

Syntes han fra Tønsberg virka utrolig spesiell. Men det er jo nesten alle fra tønsberg.. xD Og Petter da; " Typisk tønsberg vestkant gutt liksom "..

hoho

Det smalt jo med "typisk vestkant" fra Petter da.

Herregud for noen jenter!! :/ Jeg er sånn selv, at jeg går best overens med gutter, og det er en grunn til det for å si det sånn. Og FY så sjalu de blir når noen for oppmerksomhet av gutta:D

Jeg kommer også godt overens med gutter, selv om jeg også har mange venninner. Synes det er rart at de reagerer så kraftig fordi Margrethe har en festkveld der hun snakker for det meste med guttene. Men hun virker veldig sjenert ovenfor jentene. Men kan jo skjønne det siden de jentene har bllitt så sammensveiset.

Jeg synes Nanna virker som en hyggelig person, men tror hun blir litt stressa av å være inne på hotellet.

Skrevet

Husk at Margrethe er "pappa jente" Tror d vil komme seg litt etter litt..

Skrevet

Håper ikke Petter ryker i morgen.

Ut ifra samtalene med Lene i dag virker det som han blonde nye blir. Tror ikke Lene ble videre imponert over svarene til han andre.

Skrevet
Håper ikke Petter ryker i morgen.

Ut ifra samtalene med Lene i dag virker det som han blonde nye blir. Tror ikke Lene ble videre imponert over svarene til han andre.

Tror det heller var det at han og Margrete gikk alene og pratet som gjorde det...

Skrevet

Hvis han nye velger ut peter, så kommer han til å bli upopulær altså...

Skjønner veldig godt at jentene reagere på margrete. Det er irriterende når jente ikke tørr å prate med andre jenter.

Skrevet
Tror det heller var det at han og Margrete gikk alene og pratet som gjorde det...

Mye mulig, men fyrn eide jo ikke noe mellom ørene da Lene spurte han om ting. SÅ ja, ville heller ikke valgt en fyr som ikke kan svare for seg.

Skrevet
Jeg holdt faktisk på å le vettet av meg da Noor sa schpeilet...

At William bare kunne se seg i schpeilet, og at han vat så sjekk... :legrine::hoho: :hoho:

Jeg også :hoho:

Skrevet

:skratte:

Jeg også :hoho:

La merke til det jeg og, hun er så irriterende når hun åpner skjefen!

Skrevet

Er det bare jeg som syntes at Karita er helt forferdelig?

:klø:

Skrevet

Jeg tror han Kjetil får bli og jeg tror han velger Karita som partner siden det så ut som om de to fikk en bra kjemi i bassenget. Tipper altså at det er Øystein som går. Likegreit fordi han er ikke akkurat et fyrverkeri av en person.

Skrevet
Er det bare jeg som syntes at Karita er helt forferdelig?

:klø:

Synes hun virker ok nok, ikke den dummeste der inne ihvertfall.

Men dialekta blir jeg helt dårlig av.

Skrevet
Synes hun virker ok nok, ikke den dummeste der inne ihvertfall.

Men dialekta blir jeg helt dårlig av.

Tja, dialekta er nå det den er.

Jeg misliker måten hun bare har gått under radaren og jattet med de andre, til at hun nå liksom er "en av dem" og kanskje den verste pådriveren/ manipulatoren når det gjelder baksnakking. (I dag spesielt ovenfor Margrete)

Skrevet

Jeg misliker måten hun bare har gått under radaren og jattet med de andre, til at hun nå liksom er "en av dem" og kanskje den verste pådriveren/ manipulatoren når det gjelder baksnakking. (I dag spesielt ovenfor Margrete)

Karita gjør det smart i å jobbe for å kaste ut Margrethe mener nå jeg. Hun er den som tjener mest på at hun forsvinner og er da den naturlige pådriveren. Jeg mener Karita har gjordt en kjempejobb med å bli en del av gruppa og at det står litt respekt av det. Hun virker som en jente som er veldig ulik de andre jentene og kunne lett falt utenfor gruppa. Heier på Karita selv om dialekta er fæl! Hun spiller godt!

Skrevet

Hadde hun IKKE vært enig med alle andre og "en av dem", hadde det vært utrolig usmart gjort. ;)

Skrevet

Ja, ikke rart Margrete trekker seg unna.

Karita virker som en skikkelig backstabber, hun snakker dritt om de andre heeeele tida. Er skikkelig stygg i væremåte, en typisk mobber som får med seg resten på mobbingen.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...