Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem tror dere går ut imorgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi skrudde av lyden da sangen til Jan Thomas kom! :fy_fy:

Endret av Blåmor
Skrevet
Neeeeeeiii

De spiller Jan Thomas sin sang :skratte:

Ja stemmer det. Nei og nei...

Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet

Liker ikke Lene jeg...hun styrer og bestemmer så mye. Hun er altfor sjefete. Jeg hører jo bare hun....Jeg følger egentlig ikke med men hver gang jeg setter tilfeldigvis på tv3 er hun der med den stygge dialekten og kommenterer ett eller annet som om det var hun som styrte alt der inne.

Skrevet
Herregud for noen jenter!! :/ Jeg er sånn selv, at jeg går best overens med gutter, og det er en grunn til det for å si det sånn. Og FY så sjalu de blir når noen for oppmerksomhet av gutta:D

:enig:

Ja, reagerte noe kraftig på det. Jeg hater å henge med jenter. Syntes det er driiit kjedelig om de ikke er ufattelig kule.. Gutter er det mye lettere å slappe av med, og være seg selv og ha det kult med..

Det Rafi mente var nok at jenter kan være ufattelig slu og dømmende, ikke at de er "driiit kjedelige" :)

Skrevet

Det Rafi mente var nok at jenter kan være ufattelig slu og dømmende, ikke at de er "driiit kjedelige" :)

Det stemmer. Og styrete. Save the drama for your mama lissom... ;)

Skrevet

Get up and dæææææænce..woooowoowouhuuhhu :danse:

Noen burde bare beskyttes mot seg selv altså.. :skratte:

Gjest Wacmoc
Skrevet

Jeg mente det at jeg reagerte på at de reagerte på det, for å så forklare at jeg også er sånn ;) Mente ikke at de var driiiit kjedelige.

Skrevet
Skal Aleksander drikke seg dritings igjen???? Og spy??

Haha, jeg tengte at han burde begynne på øla for å ha et større glass å spy i :fnise:

----

De nye guttene virka helt ok de. Synes godt at de kan bli begge to. Kevin kan godt gå synes jeg.

Skrevet

Alex kan iallfall ikke stole på Margrethe. Synes forøvrig hun virker ganske påtatt. Det er kun når hun drikker at hun tør å snakke med de andre!

Skrevet
Hvem tror dere går ut imorgen?

Petter.. ;(

Skrevet

Jeg har truffet henne noen ganger, og det stemmer at hun er litt sånn som jentene sier. Totalt uinteressert i å snakke med andre jenter. Forstår at de reagerer, for jeg reagerte på samme måte selv.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Petter.. ;(

Håper virkelig ikke det.. :(

Men han var jo der når de skulle "tjene" jentene da... Så kanskje muligens ikke? :)

Skrevet
Håper virkelig ikke det.. :(

Men han var jo der når de skulle "tjene" jentene da... Så kanskje muligens ikke? :)

Hvis det ikke var tidligere på dagen da.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Hvis det ikke var tidligere på dagen da.

Det ville vært sikkelig kjipt i såfall.. Lene virka som om hu passa veldig på at den hun valgte ikke kom til å hive ut Petter.. Og hiver han evt ut petter, ryker han nok ved neste parsermoni..

Skrevet

Jeg holdt faktisk på å le vettet av meg da Noor sa schpeilet...

At William bare kunne se seg i schpeilet, og at han vat så sjekk... :legrine::hoho: :hoho:

Skrevet
Alex kan iallfall ikke stole på Margrethe. Synes forøvrig hun virker ganske påtatt. Det er kun når hun drikker at hun tør å snakke med de andre!

Det høres jo mer ut som jenta er sjenert, ikke påtatt?

Jeg har truffet henne noen ganger, og det stemmer at hun er litt sånn som jentene sier. Totalt uinteressert i å snakke med andre jenter. Forstår at de reagerer, for jeg reagerte på samme måte selv.

Kanskje hu ikke har best erfaring med jenter og ubevisst/bevisst velger å ikke ha noe med dem å gjøre? Jeg syns hun så trist ut i dagens episode da hun ble spurt om hun trivdes. Men det er jo uansett dumt å melde seg på et realityprogram og ikke prate med begge kjønn, da burde hun heller melde seg på ungkarskvinnen :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...