Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har dere tenkt på muligheten at Mats kanskje ikke ville inn igjen? Han var rimelig forbanna da han ble sendt ut.

Det tenkte jeg også. Virket ikke som han ville inn igjen.

Det er ikke noe rart at Petter mistet jobben. Jeg synes han er morsom og liker ham i PH, men ville nok ikke brukt ham som finansrådgiver etter det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jo d e sant! Men poenget var EGENTLI at hvorfor får folk komme tilbake?

Fordi PH er et program full av tvister og overraskelser. Det var nok tilfeldig at det var Nanna som kom tilbake, hadde det vært Mats som hadde gått ut i den episoden hadde det vel vært han som hadde kommet tilbake istedet.

Samme skjedde i den danske versjonen, Jacob ble sendt hjem og kom tilbake senere i programmet.

Skrevet

Jeg tipper Nanna var en person de ønsket å ha med videre fordi hun skapte litt liv og drama rundt seg. Mulig at hadde det vært yvonne som gikk ut i den episoden, så hadde ikke hun fått muligheten til å komme inn igjen. ikke vet jeg. dem veit å lage tv dissa folka;)

Gjest mortil2
Skrevet

Blir bra når jentene får regjere på PH. Kan jo bli en interresant vending.

Ser ut som det blir litt "chick fight" i dag også :jepp:

Gjest Wacmoc
Skrevet
Blir bra når jentene får regjere på PH. Kan jo bli en interresant vending.

Ser ut som det blir litt "chick fight" i dag også :jepp:

Ja, nå er det ikke lenge igjen! :)

Men har på følelsen at det ikke blir halvparten så dramatisk som jeg har forberedt meg på :P Hoho

Gjest Wacmoc
Skrevet
Jeg tipper Nanna var en person de ønsket å ha med videre fordi hun skapte litt liv og drama rundt seg. Mulig at hadde det vært yvonne som gikk ut i den episoden, så hadde ikke hun fått muligheten til å komme inn igjen. ikke vet jeg. dem veit å lage tv dissa folka;)

Ja, tror ikke de har bestemt på forhånd at " den personen som går ut i den episoden, skal tilbake i den episoden " osv osv. Da kunne det fort blitt dårlig underholdning xD

Skrevet

"Knis knis han hadde en boxer med hest på"

Herre... Hahaha

Gjest Wacmoc
Skrevet
"Knis knis han hadde en boxer med hest på"

Herre... Hahaha

Lo litt av den geita da, så helt grusomt ut. En geit på pikken liksom.. xD

Syntes han fra Tønsberg virka utrolig spesiell. Men det er jo nesten alle fra tønsberg.. xD Og Petter da; " Typisk tønsberg vestkant gutt liksom "..

hoho

Skrevet

Det var jo 2 kjekke gutter som kom inn. Skal en av dem ut idag igjen?

Skrevet
Det var jo 2 kjekke gutter som kom inn. Skal en av dem ut idag igjen?

Mest sannsynlig.. Eller en annen gutt. Håper det blir han.. Husker ikke navnet hans. Han andre nye.

Skrevet (endret)
Det var jo 2 kjekke gutter som kom inn.

En smule skuffet jeg..snufs :snurt:

Men f... som jentene rotter seg sammen mot Margrethe da!

Ikke at hun virker som verdens festligste personlighet, men de er rå på å ikke gi folk en sjanse...

Endret av Picatchu
Skrevet (endret)

Chickfight.. Hehe..

Endret av MissStiles
Gjest Wacmoc
Skrevet
Chickfight.. Hehe..

Heia på Lene, og hu vant jo. Liker Nanna bare mindre og mindre.

Skrevet
Liker Nanna bare mindre og mindre.

Tror hun kan være en super jente i en mer normal setting, men det blir veldig slitsomt med det overdrevne taktikkeriet heeeeeeeele tiden.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Tror hun kan være en super jente i en mer normal setting, men det blir veldig slitsomt med det overdrevne taktikkeriet heeeeeeeele tiden.

Ja, hu virka ålreit før hu fikk hekta på taktikken.

Hu er gamle danselæreren til flere veninner, hu er vist kjempehyggelig.

Skrevet

Herregud for noen jenter!! :/ Jeg er sånn selv, at jeg går best overens med gutter, og det er en grunn til det for å si det sånn. Og FY så sjalu de blir når noen for oppmerksomhet av gutta:D

Skrevet

Skal Aleksander drikke seg dritings igjen???? Og spy??

Gjest Wacmoc
Skrevet
Herregud for noen jenter!! :/ Jeg er sånn selv, at jeg går best overens med gutter, og det er en grunn til det for å si det sånn. Og FY så sjalu de blir når noen for oppmerksomhet av gutta:D

Ja, reagerte noe kraftig på det. Jeg hater å henge med jenter. Syntes det er driiit kjedelig om de ikke er ufattelig kule.. Gutter er det mye lettere å slappe av med, og være seg selv og ha det kult med..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...