Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke det var spesiellt trist at Mats dro og kommer heller ikke til å grine om Petter drar akkurat. Det blir kjedelig å se skumpa gutten rime i flere uker og jeg tror heller ikke han finner noen å kose med der inne. Derfor er det rett ut og det er ikke noe tap for hotellet. Der skal det være flørting og intriger noe det har vært lite av i den opprinnelige gjengen. Håper på flere nye fjes og litt mer action nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg, på min side, synes det har kommet nok nye fjes. Alexander er enda litt ukjent og jeg har ikke sett all verden til Karita heller.

Noor oppfatter jeg som en skikkelig slu rev - når det gjelder henne og William tror jeg at det ender med at "den ene reven lurer den andre".

Skrevet

Poenget med PH er faktisk at nye personer skal sjekke inn hver uke. Det er ikke big brother dette her.

Skrevet
Poenget med PH er faktisk at nye personer skal sjekke inn hver uke. Det er ikke big brother dette her.

Jeg likte den opprinnelige gjengen best jeg.. men det var kanskje fordi da var ikke taktikken og spillet satt i gang for fullt enda heller.

Men: synes de nye er litt tamme. Få inn noe fint å se på!! Det er også litt av poenget;) Nå er det så "enten eller" føler jeg.. Først var det silikonbaben (Negar var jo egentlig morsom), så Alex som kommer inn og er såå selvsikker i videoen, men det eneste vi har sett av han er at han er en rolig stille fyr.Karita har iallefall ikke jeg blitt så veldig kjent med.. noen setninger i ny og ne. Lite spennende.

Så har vi hun nye jenta, hun læreren, virker på meg også veldig stille og tilbaketrukken. Så har vi william som er såå tøff og verdensmester, full av selvtillitt. Blir litt kvalm av han.

Savner Mats.. han lagde liv, men var allikevel ikke kvalm i væremåten.

Petter likte jeg ikke i begynnelsen, men nå er han jo så søt!! (Han minner meg litt om prototypen på homofile)

Håper Lene vinner!

Kevin bør gå..

Skrevet
Jeg likte den opprinnelige gjengen best jeg.. men det var kanskje fordi da var ikke taktikken og spillet satt i gang for fullt enda heller.

Men: synes de nye er litt tamme. Få inn noe fint å se på!! Det er også litt av poenget;) Nå er det så "enten eller" føler jeg.. Først var det silikonbaben (Negar var jo egentlig morsom), så Alex som kommer inn og er såå selvsikker i videoen, men det eneste vi har sett av han er at han er en rolig stille fyr.Karita har iallefall ikke jeg blitt så veldig kjent med.. noen setninger i ny og ne. Lite spennende.

Så har vi hun nye jenta, hun læreren, virker på meg også veldig stille og tilbaketrukken. Så har vi william som er såå tøff og verdensmester, full av selvtillitt. Blir litt kvalm av han.

Savner Mats.. han lagde liv, men var allikevel ikke kvalm i væremåten.

Petter likte jeg ikke i begynnelsen, men nå er han jo så søt!! (Han minner meg litt om prototypen på homofile)

Håper Lene vinner!

Kevin bør gå..

Jeg synes overhodet ikke Alex passer til introvideoen sin. Han var veldig høy på pæra da han kom inn, men nå synes jeg han virker som en fin fyr. Og han og hun nye læreren ser jo ut til å lage litt liv på flørtefronten da;)

William synes jeg virker som en skikkelig drittsekk. Håper han ryker ut snart.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Jeg synes ikke det var spesiellt trist at Mats dro og kommer heller ikke til å grine om Petter drar akkurat. Det blir kjedelig å se skumpa gutten rime i flere uker og jeg tror heller ikke han finner noen å kose med der inne. Derfor er det rett ut og det er ikke noe tap for hotellet. Der skal det være flørting og intriger noe det har vært lite av i den opprinnelige gjengen. Håper på flere nye fjes og litt mer action nå!!

Det er jo greit å ha en med humøret oppe og ikke bare "spill spill spill", er det ikke? Jeg syntes det er sikkelig kos at Petter er med, han er så ufattelig morsom. Disse rima hans er jo ikke like, så går jo ikke lei :D

Får jeg ikke kuse river jeg huset

Skrevet
Jeg syntes det er sikkelig kos at Petter er med, han er så ufattelig morsom. Disse rima hans er jo ikke like, så går jo ikke lei :D

Får jeg ikke kuse river jeg huset

Joda, Petter virker som en sympatisk kar, jeg liker han. Men han har en vanvittig umoden måte å prate på.."vi bånder så serriøst her ass", rima hans høres ut som noe en fjortiss har kommet på. Han er 28 år og høres ut som en ungdomsskoleelev i språket sitt.

Gjest Christabelle
Skrevet
Joda, Petter virker som en sympatisk kar, jeg liker han. Men han har en vanvittig umoden måte å prate på.."vi bånder så serriøst her ass", rima hans høres ut som noe en fjortiss har kommet på. Han er 28 år og høres ut som en ungdomsskoleelev i språket sitt.

Synes han er morsom jeg :)

Han har nok en seriøs side også.

Skrevet

Jada, han er seriøs, men jeg har til gode å se at han bruker et voksent språk. Han trenger jo ikke være lite seriøs av den grunn :)

Skrevet

Hørte forresten at Petter har mistet jobben. Det er vel ikke så fryktelig rart! ;)

Alex er skikkelig kjekk. Han er min favoritt! Virket veldig kjepphøy dagen han kom inn i huset, men jeg syntes det virket ganske påtatt og nervøst.

Nå, derimot, virker han utrolig sympatisk og snill. Og så ser han skikkelig bra ut. Er han ikke bare 20? Egentlig håper jeg han ryker ut snart, så han slipper å ødelegge fremtiden sin i arbeidslivet! :) Jeg unner ham så mye bedre enn dette.

Skrevet

Ja jeg liker også Petter. Morsom han..

Men man har jo sett hans følsomme side og. Så da har han nok en seriøs side og.

Skrevet
Alex er skikkelig kjekk. Han er min favoritt! Virket veldig kjepphøy dagen han kom inn i huset, men jeg syntes det virket ganske påtatt og nervøst.

Jeg liker også Alex! :hoppe:

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg skjønner godt at han har mistet jobben, det er nok få som tar ham seriøst etter PH.

Skrevet

Forstår at Petter mistet jobben han mister jo all troverdighet ved å være med i PH det gjelds flere enn han. Margrethe fks.

Gjest Gjest_Benedikte_*
Skrevet

Men en ting jeg lurer på: Hvorfor i all verden fikk Nanna komme inn igjen? Da burde jo Mats også få en sjanse til..! :forvirret:

Skrevet

Har dere tenkt på muligheten at Mats kanskje ikke ville inn igjen? Han var rimelig forbanna da han ble sendt ut.

Gjest mortil2
Skrevet

PH er ikke akurat et seriøst program heller. Hadde det ikke vært for Petter hadde PH vært enda kjedligere enn det er fra før av.. men det er kjempe grei underholdning like før sengetid synes jeg :jepp: Det er som ER morsomt med PH er Noor og William... herregud.... Neste mann ut håper jeg blir Noor, William eller Nanna...

Noor, fordi jeg rett og slett ikke liker personligheten hennes, og jeg synes hun har en ekkel måte å snakke på, samtidig som hun er åpenlyst sleip!! William er alt for kjepphøy, og jeg ble seriøst flau på hans vegne når han sa til Noor at nå var han fullt erigert, så nå kunne de gå.... :popcorn: Nanna er ei søt jente, men jeg synes hun er alt for kontrollerende, og gjør ikke annet enn å snakke taktikk, og det blir alt for slitsomt for min del.... meeen, man trenger vel sonne der inne og =)

Blir spennende å se hvem som sjekker inn denne gangen da!

Gjest Gjest_Benedikte_*
Skrevet
Har dere tenkt på muligheten at Mats kanskje ikke ville inn igjen? Han var rimelig forbanna da han ble sendt ut.

Jo d e sant! Men poenget var EGENTLI at hvorfor får folk komme tilbake? Nanna sutra d vel til seg..

Skrevet (endret)

Lene e fra Tromsø, dessverre snakke de ikke sånn der, du har en blanding av Nordlandsk og Trønder der gitt :P

Endret av Skylapp
Skrevet
Lene e fra Tromsø, dessverre snakke de ikke sånn der, du har en blanding av Nordlandsk og Trønder der gitt :P

jaja, moro var det i hvert fall:D

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...