Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Hvor mange uker skal det gå? åtte?

Jeg tror det danske skal gå i 15 uker. mener det er kommet til 8/15 nå. Men dette er jeg slett ikke sikker på altså.

edit: det skal gå over 40 episoder

Endret av missluna
Videoannonse
Annonse
Gjest Wacmoc
Skrevet
Haha, hva tror hun at hun er, smart...? Les link

Haha, så lættis :P

Jeg så hu i Vi Menn her om dagen, syntes hu hadde alt for store pupper i forhold til kroppen. Syntes de var rare på hu.. Nå veit jeg ikke hvordan puppene henne så ut før PH, men tror det hadde sett bedre ut uten den ekstra opperasjonen..

Skrevet
Hvor mange ganger har vi hørt komplimentet "du er den her inne som er mest lik meg selv" :fnise:

:skratte:

Skrevet

Da har jeg endelig fått oppdatert meg på PH etter å ikke ha fått sett det forrige uke.

Skrevet
Da har jeg endelig fått oppdatert meg på PH etter å ikke ha fått sett det forrige uke.

Jeg og. Må si at jeg synes det greiene med Iris var utrolig overdramatisert. Jeg synes jammen ikke hun hadde gjort alt det hun ble beskyldt for. Hun styra og organiserte fælt ja, men det var hun jammen ikke den eneste som gjorde.

Liker plutselig ikke Karita lenger.

Synes fortsatt Lene er litt bitchy.

Og Noor er... Noor :ler: Stakkars, hun blir jo lurt trill rundt av han tragiske William.

Hvem heier jeg på da? Nanna? :O

Skrevet
Haha, så lættis :P

Jeg så hu i Vi Menn her om dagen, syntes hu hadde alt for store pupper i forhold til kroppen. Syntes de var rare på hu.. Nå veit jeg ikke hvordan puppene henne så ut før PH, men tror det hadde sett bedre ut uten den ekstra opperasjonen..

Hun har så kjedelig utseende at hun måtte vel hive på litt silikon for å virke mer "spennende" Syns ikke hun kler silikon jeg heller, ikke er hu no pen heller!

Jeg og. Må si at jeg synes det greiene med Iris var utrolig overdramatisert. Jeg synes jammen ikke hun hadde gjort alt det hun ble beskyldt for. Hun styra og organiserte fælt ja, men det var hun jammen ikke den eneste som gjorde.

Liker plutselig ikke Karita lenger.

Synes fortsatt Lene er litt bitchy.

Og Noor er... Noor :ler: Stakkars, hun blir jo lurt trill rundt av han tragiske William.

Hvem heier jeg på da? Nanna? :O

Nanna??? åh gud for en slitsom dame!! Hvis du syns Lene e bitchy hva er Nanna da? Mer manipulerende kvinnfolk finnes ikke, styre og bestemme hvem skal stå bak hvem, tenker taktikk 24/7, blir altfor slitsomt! Dessuten liker hun ingen, prater drit om alle og enhver. Skjønne det er et spill, men finnes da grenser!

Lene er best!

Skrevet

Jeg klarer liksom ikke heie på noen nå. Ida var min favoritt, så nå er det stort sett bare Petter jeg liker. Og jeg som mislikte han sterkt i starten :fnise:

Skrevet
Jeg klarer liksom ikke heie på noen nå. Ida var min favoritt, så nå er det stort sett bare Petter jeg liker. Og jeg som mislikte han sterkt i starten :fnise:

Petter er kul, men tror han blir sendt hjem neste uke, såg sånn ut på reklamen :(

Skrevet
Petter er kul, men tror han blir sendt hjem neste uke, såg sånn ut på reklamen :(

wtf!? :O Det er i så fall tragisk. Min favoritt!

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Nå er Karita og Kevin mine favoritter. Håper William går ut snart.

Skrevet

Mye mulig det er feil, men alle grein på parseremonien. Lene og Kevin +++ tørket tårer. :(

Skrevet
Mye mulig det er feil, men alle grein på parseremonien. Lene og Kevin +++ tørket tårer. :(

De må slutte å vise sånne klipp!! Møkka-TV3!!

Skrevet

Petter kan godt dra hjem!!!

Skrevet
De må slutte å vise sånne klipp!! Møkka-TV3!!

Men så tenker jeg, hvorfor skal noen ditche han under seremonien, han er jo likt av alle jentene der. Men så igjen, siden to nye gutter kommer inn, så er sikkert en av de freda, og da vips går Petter ut :( Hvis det ikke er Øystein.

Gjest Catwoman
Skrevet

Var det parseremonien da?

Nå hadde jeg ikke lyd her. Men det så ikke ut som noen parseremoni-setting. Så ut som de fikk en overraskelse av noe slag.

Håper ikke Petter må gå :( Men han er vel en sterk konkurrent for de andre guttene - så hvis de skal tenke taktikk vil de kanskje ha han ut...

Skrevet

vil tro at en av de nye gutta skal splitte et par og at petter må gå sånn som mats måtte gå

Skrevet
Var det parseremonien da?

Nå hadde jeg ikke lyd her. Men det så ikke ut som noen parseremoni-setting. Så ut som de fikk en overraskelse av noe slag.

Håper ikke Petter må gå :( Men han er vel en sterk konkurrent for de andre guttene - så hvis de skal tenke taktikk vil de kanskje ha han ut...

Nå tenker ikke guttene så veldig taktisk enda.. Og ja, syns d så ut som parseremoni. Men men får vente å se :)

Gjest Wacmoc
Skrevet

Om Petter går ut på samme måte som Mads blir jeg forbanna. Det er bare helt idiotisk, for da har det jo ingenting å si om de er trofaste med partneren og omvendt. Mads var en av de jeg likte best, og nå liker jeg Petter utrolig godt. Går han ut så blir jeg sikkelig skuffa!

Skrevet
Om Petter går ut på samme måte som Mads blir jeg forbanna. Det er bare helt idiotisk, for da har det jo ingenting å si om de er trofaste med partneren og omvendt. Mads var en av de jeg likte best, og nå liker jeg Petter utrolig godt. Går han ut så blir jeg sikkelig skuffa!

Tror seriøst ikke at han går ut på den måten, kan ikke gjøre ting likens der.

Skrevet
Lene blir sikkert en knakende god psykolog. Synes jeg hører henne: "Du mådda kuinn gå førrbi ei pinglat lita ædderkopp uten å gå heilt i fistæill. Kafførr slags pysa e du egentlig? Æ skjems åværr å ha sånnæ som dæ såmm passientah! Hut dæ ut ta kontoræmett, di jævla reiddharæ! Ja, dæ bi åtte huinner, takk!"

:skratte:

Alexander er den eneste som utmerker seg som gjennomsnittelig intelligent der inne, synes ikke han passer helt inn i konseptet. Søt gutt.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...