Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #1341 Skrevet 10. april 2009 :søvn: Ja, det er det det er! Jeg får spunk av å se på henne, hun snakker som om hun er helt tom mellom ørene.. Og den panneluggen, den kunne godt vært lengre.. Nei, få ut den dama! Synes det du skriver er drøyt.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #1342 Skrevet 11. april 2009 Når jeg leser her inne, der folk går til person angrep mot andre fordi de har underbitt, snakker feil eller er "stygge" så forstår jeg hvorfor rasisme finnes i verden. Dere skal vite at det er dere som baksnakker andre for utseende som har størst problemer. Er det noen som kan hjelpe for utseendet de er tildelt? skal mennesker være "perfekte" for å bli godtatt? Hvordan er det mulig å slenge så mye dritt om mennesker en ikke kjenner? fortell meg hvorfor du mener du har rett til det, og hva det gir deg.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #1343 Skrevet 11. april 2009 Jeg synes det er mer greit å kritisere utseende til de jentene som kaller seg glamormodeller fordi de har vært nakne i vi menn en gang. Når man i tillegg er med i PH og bare snakker om hvem som er "deilig og digg" hele dagen lang så må man nesten regne med å bli kritisert selv. Selv deltagerene mener det var "dårlig standard" på folka der inne. Var de med i et ferdighetsprogram av noe slag så tror jeg diskusjonen rundt deltagerene hadde vært en annen. Var Noor i et u land for å bygge barnehage med den samme luggen så ville vi nok ikke tenkt ett sekund på om hun kledde den eller ei. Hadde Rune vært med i 71 grader nord så hadde vi blitt imponert over styrken hans og ikke sutreleppa. Når jeg ser på PH så sitter jeg bare å se på menneskene fordi programmet ikke har noe som helst annet å tilby. Hjernedød underholdning "rett og slett". Skulle forøvring ønske at tv3 tok ansvar snart å sendte inn en logoped.
Gjest paradisio Skrevet 11. april 2009 #1344 Skrevet 11. april 2009 Alexander er den peneste der inne
Envy Skrevet 11. april 2009 #1345 Skrevet 11. april 2009 Jeg synes det er mer greit å kritisere utseende til de jentene som kaller seg glamormodeller fordi de har vært nakne i vi menn en gang. Når man i tillegg er med i PH og bare snakker om hvem som er "deilig og digg" hele dagen lang så må man nesten regne med å bli kritisert selv. Selv deltagerene mener det var "dårlig standard" på folka der inne. Var de med i et ferdighetsprogram av noe slag så tror jeg diskusjonen rundt deltagerene hadde vært en annen. Var Noor i et u land for å bygge barnehage med den samme luggen så ville vi nok ikke tenkt ett sekund på om hun kledde den eller ei. Hadde Rune vært med i 71 grader nord så hadde vi blitt imponert over styrken hans og ikke sutreleppa. Når jeg ser på PH så sitter jeg bare å se på menneskene fordi programmet ikke har noe som helst annet å tilby. Hjernedød underholdning "rett og slett". Skulle forøvring ønske at tv3 tok ansvar snart å sendte inn en logoped. Du vet, det finnes noe som heter fjernkontroll, med den kan du rett og slett bare svitsje bort PH om du syns det er så fælt! Ang det som var nevnt med at de bare snakker om hvem som er digge og deilige.. PH's sendetid er 1 time mandag til torsdag. det er 4 timer i uken det. Deltakerene er på PH 24/7.. det er klart de har flere temaer enn hvem som ryker på neste parsermoni og hvem de kunne tenke seg og knulle. det er bare det at PH's målgruppe synes ikke det er intressant å se på at de diskuterer politikk og krigen i irak, derfor blir sånt klippet bort av tv3. vil man se nyheter og samfunnsspørsmål kan man sette på nyhetskanalen til tv2..
Kamikatze Skrevet 11. april 2009 #1346 Skrevet 11. april 2009 (endret) [...] det er bare det at PH's målgruppe synes ikke det er intressant å se på at de diskuterer politikk og krigen i irak, derfor blir sånt klippet bort av tv3. vil man se nyheter og samfunnsspørsmål kan man sette på nyhetskanalen til tv2. DER stoler jeg såpass på castigen, at hvis de hadde kranglet så bustene føk over et kontroversielt politisk tema, ville det kommet med et glimt, for å vise "temperatur". Og det ville nok blitt like mye konspirasjon for å få ut en israelvenn som en bimbo. TV3 tjener mer på å vise drama, enn å holde det tilbake. Men det meste av drama så langt, er det ego og Nanna som serverer. Det er rimelig å anta at fraværet av glimt fra hete spissformuleringer fra diskusjoner om emner som kan indikere intelligens, skyldes fravær av hete spissformuleringer fra diskusjoner om emner som kan indikere intelligens. For at PH skal bli interessant, må normer og moralkodekser brytes. For at det skal skje, må faktisk flertallet av seerne leve etter sunnere prinsipper, ellers blir det ingen sensasjonseffekt av å se noen gjøre hva alle andre gjør. Endret 11. april 2009 av Kamikatze
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #1347 Skrevet 11. april 2009 Du vet, det finnes noe som heter fjernkontroll, med den kan du rett og slett bare svitsje bort PH om du syns det er så fælt! Ang det som var nevnt med at de bare snakker om hvem som er digge og deilige.. PH's sendetid er 1 time mandag til torsdag. det er 4 timer i uken det. Deltakerene er på PH 24/7.. det er klart de har flere temaer enn hvem som ryker på neste parsermoni og hvem de kunne tenke seg og knulle. det er bare det at PH's målgruppe synes ikke det er intressant å se på at de diskuterer politikk og krigen i irak, derfor blir sånt klippet bort av tv3. vil man se nyheter og samfunnsspørsmål kan man sette på nyhetskanalen til tv2.. Jeg ser på ph jeg..liker å ha hjernedød underholdning når jeg er sliten. Jeg tviler på at de kutter bort politiske debatter om det fantes der inne. Kan du forklare hvem målgruppen er for PH og hvorfor de ikke er interessert i å se deltagerene diskutere samfunnsspørsmål?
Gjest virvelvind Skrevet 11. april 2009 #1348 Skrevet 11. april 2009 Paradise hotel konseptet bygger jo bare rundt sex og personlige intriger, jeg vil tro det da sier seg litt selv at man ikke ser på det for å høre nanna og lene diskutere politikk (selv om det sikkert kunne vært morsomt). Selvfølgelig kan noen i målgruppen være interessert det, men nå er det ikke politikk programmet handler om, det er baksnakking, allianser, sex og sutring. Stort sett. Og da er det det du får. Det sier ingenting om intelligensen til deltagerene (selv om jeg ikke akkurat vil forsvare den).
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #1349 Skrevet 11. april 2009 Hvor mange ganger har vi hørt komplimentet "du er den her inne som er mest lik meg selv"
Skylapp Skrevet 11. april 2009 #1350 Skrevet 11. april 2009 De to som sjekker inn på paradise hotel, hvor i f*** har jeg han ene i fra?? Irritere meg når jeg ikke klare å plassere han!!! Hjelp...
Gjest Wacmoc Skrevet 11. april 2009 #1351 Skrevet 11. april 2009 De to som sjekker inn på paradise hotel, hvor i f*** har jeg han ene i fra?? Irritere meg når jeg ikke klare å plassere han!!! Hjelp... Hvem to nye? Kom jo to jenter sist, og William før det igjen?
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #1352 Skrevet 11. april 2009 har ikke følgt noe særlig med på det, men har noen av dem hatt sex live på tv? hvem blant annet? link ?
Torine Skrevet 11. april 2009 #1353 Skrevet 11. april 2009 Er også enig i at Noor er irriternde å høre på. "jeg er den fineste jenta på PH" "han er sååå skjekk vettu "
Skylapp Skrevet 11. april 2009 #1354 Skrevet 11. april 2009 Hvem to nye? Kom jo to jenter sist, og William før det igjen? De har reklamert om d siden Torsdagen, kommer inn to nye gutter neste uke.
Gjest Wacmoc Skrevet 11. april 2009 #1355 Skrevet 11. april 2009 har ikke følgt noe særlig med på det, men har noen av dem hatt sex live på tv? hvem blant annet? link ? Sånn som jeg har fått det med meg, er det bare Ida og Rune, som var eks kjærester, som har hatt samenleie på paradise De har reklamert om d siden Torsdagen, kommer inn to nye gutter neste uke. Åja.. Nei, vet ikke før mandag jeg! xD
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #1356 Skrevet 11. april 2009 Jeg liker karita best der inne jeg. Harry dame,harry navn og harry musikksmak men absolutt ei jente som har noe imellom ørene og ikke driter hun seg ut heller. Bortsett fra i den intro videoen da. Den viste ikke hvem hun er i det hele tatt. Tror ikke hun klarer å bli der så lenge pga at hun antagelig ikke finner en passende partner å stole på sånn som ståa er der nå. Håper de sender inn en kar til henne som er litt harrytass :D Det hadde vært en herlig kontrast til alle skumpaguttene det. Gjerne en fra bygdenorge!!!!
Kamikatze Skrevet 12. april 2009 #1357 Skrevet 12. april 2009 Hvorfor bruker tv3 tittelen butikkmedarbeider under William, og ikke arbeidsledig? Han skryter jo over å ha sluttet i jobben, for å daffe på Paradise Horel.
Skylapp Skrevet 12. april 2009 #1358 Skrevet 12. april 2009 Sånn som jeg har fått det med meg, er det bare Ida og Rune, som var eks kjærester, som har hatt samenleie på paradise Åja.. Nei, vet ikke før mandag jeg! xD Jeg vet, han minner meg om han der fra farmen, han som var fra Tana, som rota med Ann Kristin
Skylapp Skrevet 12. april 2009 #1359 Skrevet 12. april 2009 Haha, hva tror hun at hun er, smart...? Les link
Gjest Catwoman Skrevet 12. april 2009 #1360 Skrevet 12. april 2009 Hvor mange uker skal det gå? åtte?
Fremhevede innlegg