Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Squill
Skrevet
Hvis dere har barn så er det kanskje på tide å gå litt dypt inn i dere selv og forstå hvor dømmendes dere er, jeg! Da kan dere jo tenke hvilke rollemodeller DERE er for barna, og om det er bedre enn hvordan Margrete er...?

Nå har jeg ikke barn. Og den dagen jeg får det, håper jeg absolutt ikke de blir fordømmende. Det jeg derimot håper, er at de får god dømmekraft. At de skjønner at verden handler om mer enn 10 mennesker på et hotell i Mexico som ikke gjør noe annet enn å drikke, ha sex og snakke om absolutt ingenting. Fra menneskene der inne har jeg ikke hørt ett eneste behov for å vite hva som foregår i nyhetsbildet, ikke hørt én diskusjon av samfunnsmessig art, ikke noe interesse for annet enn meg, min kropp, mitt spill, sex, osv. Det er egoisme på høyt nivå. I stedet for å prate sammen om ting av betydning, kaster de puter, leker supermann med håndklær, drikker og sender røykpakker og sko på brett over bassenget.

For all del, barna mine kan gjerne la seg underholde, som jeg lar meg underholde. MEN, jeg håper for Guds skyld ikke barna mine får en person som velger å melde seg på et slikt program som lærer. En person som velger å eksponere seg på den måten, som finner en slik livsform tilfredsstillende, kan aldri bli en god lærer, slik jeg ser det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ER noe med mennesker som velger å eksponere seg på den måten..

Skrevet

Har tenk i gjennom egne fordommer mange ganger jeg, lærer barn å godta mennesker og forteller dem hvor bra det er at vi alle er forskjellige:)

Likevel synes jeg det er drøyt med en lærer som veger å eksponere seg selv på denne måten. Hvike signaler gir det? verdiene som jeg prøver å lære dem, også fordi de står i fagplanen bir vasket bort..ord uten mening.

Skrevet

Alle har sex og alle vet at dette er et tv program som ikke er ment for barn. Margrethe må gjerne kaste alle hemninger hjemme hos seg selv. Poenget er at å delta i PH ikke er forenelig med lærer jobben. Det er ikke unikt at man folk forventer en viss personelighet/levesett for enkelte yrkesgrupper. Det finnes haugevis av eksempler for dette. Som foreldre så er man ekstra sår på hvem som har ansvar for barna sine. Jeg klarer iallefall ikke helt stole på en person som helt tydelig har så dårlig dømmekraft for seg selv.

Gjest Catwoman
Skrevet
Fra menneskene der inne har jeg ikke hørt ett eneste behov for å vite hva som foregår i nyhetsbildet, ikke hørt én diskusjon av samfunnsmessig art, ikke noe interesse for annet enn meg, min kropp, mitt spill, sex, osv

Det kan vel være de ikke viser dette på tv. Det er jo ikke god tv-underholdning at disse menneskene snakker om hva som skjer i nyhetene. Det er bedre underholdning at de leker seg og snakker om tull og taktikk og sex.

Skrevet

okei, kan vi legge diskusjonen om margrete burde /burde ikke ha sex på tv død nå?

jeg føler noor kunne komt lenger ved å stille seg bak øystein i torsdagens episode...

Skrevet
okei, kan vi legge diskusjonen om margrete burde /burde ikke ha sex på tv død nå?

jeg føler noor kunne komt lenger ved å stille seg bak øystein i torsdagens episode...

Haha..ja nok prat om noe som faktisk er en interessant problemstilling!!!

Jeg synes Noor burde fjerne panneluggen sin btw den er så jææævlig provoserende azza

Skrevet

syns den er fin jeg. Men, syns den er litt kortere på den ene siden og det irriterer meg!

:roll::popcorn:

Gjest Wacmoc
Skrevet

Noor er stygg, men hu kledde pannelugg bedre enn ikke..

Ville mye heller hatt Therese der enn Noor. Er så lei den dama.

Og fikk så vondt av at Rune gikk ut. Han var egentlig jævla kul syntes jeg, kunne heller hivd ut William..

Skrevet
Noor er stygg, men hu kledde pannelugg bedre enn ikke..

Stygg? :hakeslepp:

Gjest Wacmoc
Skrevet
Stygg? :hakeslepp:

Unnskyld, er ikke helt med i dag.

Hun er ikke så stygg utseendemessig. Men jeg liker virkelig ikke personligheten til jenta, og dermed blir hun "stygg" i mine øyne. Akuratt som at en gutt kan være jævlig deilig, men så viser det seg at han er sikkelig drittsekk, og dermed er han ikke noe digg lenger, bare stygg. ( hos meg hvertfall :P )

Skrevet

Vil ikke si at Noor er stygg men direkte pen kan hun vel heller ikke kalles.

Jeg ser bare det måpende underbittet for meg når jeg tenker på henne. Grøss og gru.

Skrevet

Jeg synes Noor har nydelige øyne.

Ikke diss mennesker pga utseendet, tenk hvis noen gjorde det om dere?

Synes det er dårlig gjort.

Skrevet

Jeg ser bare det måpende underbittet for meg når jeg tenker på henne. Grøss og gru.

Mange mennesker med underbitt, hvorfor plages du av det? synes virkelig du skal tenke deg om.

Skrevet

Tenker Noor takler det bra jeg..hun disser jo folk for utseende selv! Det finnes ikke noe som kan kalles nydelig ved den jenta.

Skrevet
Tenker Noor takler det bra jeg..hun disser jo folk for utseende selv! Det finnes ikke noe som kan kalles nydelig ved den jenta.

Har aldri hørt henne disse folk pga utseendet

Skrevet

Hvorfor vurderte ikke Petter å kaste ut William, egentlig? Hørte jo aldri noe om at han var fredet, og han snakket jo om å kaste ut han trønderkisen fordi han var den han kjente minst. Eller kjente han kanskje William fra før?

Skrevet
Hvorfor vurderte ikke Petter å kaste ut William, egentlig? Hørte jo aldri noe om at han var fredet, og han snakket jo om å kaste ut han trønderkisen fordi han var den han kjente minst. Eller kjente han kanskje William fra før?

Han og Rune kjente visst William litt fra før. Hadde møttes på byen elns.

Gjest Christabelle
Skrevet

Ja, de hadde festet sammen.

Skrevet

Ja, det er det det er!

Jeg får spunk av å se på henne, hun snakker som om hun er helt tom mellom ørene.. Og den panneluggen, den kunne godt vært lengre..

Nei, få ut den dama!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...