Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fytti katta, kan man slutte å diskutere magrete og nakenhet? Bryr meg mitt i katta om det. Kjedelie folk som de to skal man lete lengre etter.

Jeg trur Lene kommer til å bli en fin psykolog hvis det er det hun skal bli da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har barn i barneskolen og jeg kan garantere at ungene vet hva som skjer på ph. De leser og er muligens litt mer oppegående enn mange tror her. Barneskolen er opp til 7. klasse. Jeg synes ikke det er greit å se frøken ha sex første kvelden hun er på ph. Jeg vil tro skolen får klager på dette i etterkant.

Skrevet
jeg har barn i barneskolen og jeg kan garantere at ungene vet hva som skjer på ph. De leser og er muligens litt mer oppegående enn mange tror her. Barneskolen er opp til 7. klasse. Jeg synes ikke det er greit å se frøken ha sex første kvelden hun er på ph. Jeg vil tro skolen får klager på dette i etterkant.

Margrethe hadde ikke sex ;)

Skrevet
Poenget er neppe om barna bør være så sent oppe eller ikke. Uansett vil noen få det med seg, og ryktene vil gå blant barna.

Og ryktet vil være at læreren hadde sex?.. Kjempefarlig. :fnise:

Skrevet

Jeg har selv barn i 5. og 7 klasse og jeg kan da virkelig forvente at lærerene skal oppføre seg eksemplarisk og aldri gjøre feil i hverdagene sine. På skolen , derimot, ønsker jeg at lærerne skal fremstå som goe rollemodeller, men på fritiden er det da vi som er foreldre sitt ansvar! Herregud...

Skrevet

Jeg synes det er for lite verdier i samfunnet, når man ytrer sin mening om det blir man nesten latterliggjort.

Kunne ønske at noen med meg faktisk kan se på samfunnet i utvikling og jobbe for verdier uten at man er hysterisk for det.

Synes folk generellt bør kjenne hverandre litt før man hopper til sengs. Og jo, alle som arbeider med barn har ett etisk ansvar, lik det eller ikke.

Gjest Gjest_lærer_*
Skrevet

Jeg skjønner at folk reagerer på at lærere kan gjøre noe slikt, men det er nå en gang slik at lærere ikke er lærere 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. Hva vi gjør utenfor skolen er egentlig vår egen sak (så lenge vi ikke skader andre). Det folk her inne altså sier er at det er greit at hvem som helst har sex på PH (og veldig underholdende er det jo når de har sex), men ikke dersom de er lærere av yrke.

Jeg er lærer på videregående og har møtt mine elever på byen (vi har ikke vært på samme utested, men vi har møtt hverandre på gata). Skal jeg sparkes eller få kjeft av rektor fordi jeg går ut i helgene? Og hva om jeg kysser noen på dansegulvet? Må jeg få kjeft da? Gjør det meg til en dårligere lærer enn dersom jeg satt hjemme alene hver helg? Og bør jeg sitte hjemme hver helg fordi det er dumt at elevene treffer sin lærer på byen?

(For øvrig synes jeg ikke det har vært noe gøy å treffe på elevene mine, men jeg kan ikke sitte hjemme og sture fordi de kanskje er der jeg er. Det virker også som om de respekterer at jeg har et liv utenom klasserommet, noe som er viktig lærdom både for elevene og deres foreldre).

Skrevet
Og ryktet vil være at læreren hadde sex?.. Kjempefarlig. :fnise:

Ryktet vil ha det til at lærern kaster seg over unge gutter og spiser dem rå, nesten før de får håndhilst. Det vil si, rykte og rykte... Dette er jo hva folk ser klasseforstanderen som har en del av barnas oppdragerrolle driver med.

Og desto verre hvis trusa aldri gikk av. Skal hun lære småunger opp til å bli luremus? Hvor mange jenter tror du ikke som har dårlige opplevelser med å jekke opp en fremmedkar i hans seng, og tro at han kun forventer kos?

Lene blir sikkert en knakende god psykolog. Synes jeg hører henne: "Du mådda kuinn gå førrbi ei pinglat lita ædderkopp uten å gå heilt i fistæill. Kafførr slags pysa e du egentlig? Æ skjems åværr å ha sånnæ som dæ såmm passientah! Hut dæ ut ta kontoræmett, di jævla reiddharæ! Ja, dæ bi åtte huinner, takk!"

Nanna skaper misnøyen, og har gjort det fra dag én, i paradiset. Hun sår små spirer av misnøye, og konstruerer drama av bagateller. Og retter slik misnøye mot alle andre enn seg selv.

Mister "jeg-er-skompa-for-jeg-liker-noe-i-rompa" tok et usselt valg når han pælma Rune. Rune var nøkkelen til flere nye, og Noor. Og desperat etter et sted å passe inn - en allianse. Nok en gang fikk Nanna snørr&tåret ut en svakere konkurrent. Hun visste hvilken trussel Rune var for henne, etter alt peset hun ga paret.

Hvis keiseren hadde hatt baller, hadde han dumpa Øystein. Han er den største truselen mot ham selv. I Nannaliansen er Petter det svakeste ledd. Han kan ikke forvente å få være nyttig idiot for evig, og jentene tenker mer med pikken enn hva guttene gjør, så her vil han komme til kort. Hans sterkeste kort hadde vært å bruke keiserrollen til å danne en ny allianse mellom Rune og Noor, samt de nye, og fått unna de pene, stillferdige og populære som danser limbo under radaren...

Skrevet
Og desto verre hvis trusa aldri gikk av. Skal hun lære småunger opp til å bli luremus?

Jepp, etter PH starter hun sin egen luremus-skole.

Skrevet
Margrethe hadde ikke sex ;)

Jeg mener at det vi så kan klassifiseres som sex for barn. Når to voksne ligger i senga og kliner i bare trusa og vi ser han tar av bhen hennes så er det så godt som sex. Man kan ikke si til et barn at det ikke er så farlig fordi det var ikke penitrering....

Skrevet

Rent personlig så mener jeg at man ikke trenger å penetreres for å ha hatt sex. I min definisjonsordbok er alt som kan føre til orgasme sex. Nøyaktig hva som foregikk under lakenet til Margrethe og Alex skal jeg ikke si noe om, men at det er mer uheldig for en lærer å ha sex på TV enn det er for en galmourmodell, er vel ganske opplagt.

Skrevet
Rent personlig så mener jeg at man ikke trenger å penetreres for å ha hatt sex. I min definisjonsordbok er alt som kan føre til orgasme sex. Nøyaktig hva som foregikk under lakenet til Margrethe og Alex skal jeg ikke si noe om, men at det er mer uheldig for en lærer å ha sex på TV enn det er for en galmourmodell, er vel ganske opplagt.

Godt poeng!

Skrevet
Lene blir sikkert en knakende god psykolog. Synes jeg hører henne: "Du mådda kuinn gå førrbi ei pinglat lita ædderkopp uten å gå heilt i fistæill. Kafførr slags pysa e du egentlig? Æ skjems åværr å ha sånnæ som dæ såmm passientah! Hut dæ ut ta kontoræmett, di jævla reiddharæ! Ja, dæ bi åtte huinner, takk!"

Ja for det her e Tromsø dialekt...?

Skrevet

Vi vet jo ikke om de hadde sex, for tv3 viser jo knapt noe action i det hele tatt :P Men bh'en av er jo et godt tegn...

Gjest Squill
Skrevet

Som lektorstudent må jeg si meg HELT enig i at lærere ikke har noe som helst å gjøre i et sånt program. Nå mener jeg at deltagelse i et slikt program i utgangspunktet vitner om at du mangler maaaange sosiale antenner, men at trailersjåfører, dansere, bartendere og resepsjonister melder seg på slike programmer kommer liksom ikke som noen bombe. (Ikke f#¤% at Lene går på profesjonsstudiet i psykologi, forresten. Det kan godt hende hun studerer psykologi, men tviler sterkt på at hun hadde klart å komme inn på profesjon. I så fall spiller hun godt...)

Men, at en lærer, uavhengig av hvilket trinn vedkommende underviser på, velger å melde seg på et sånt program, er ufattelig. Hun skal forholde seg på en profesjonell måte til foreldre og kolleger når hun kommer hjem, og tanken på at slike mennesker skal se deg drikke deg dritings og ha sex må da være temmelig frastøtende. Det er da virkelig stor forskjell på å se læreren kline med en fyr på et tilfeldig utested og å se henne humpe rundt med puppene i fritt fall i sengehalmen. Førstnevnte er en privat setting, hvor læreren må får gjøre som hun vil, men denne personen VELGER faktisk å brette ut det mest intime på tv. Og JA, en lærer skal faktisk være en rollemodell i sitt offentlige liv.

Det vitner om null profesjonalitet, null respekt for egen yrkesetikk, null sosiale antenner, og min konklusjon er at dama egentlig må være stokk dum. Rett og slett, som Noor ville ha sagt.

Skrevet

å herregud...jeg syns det er like patetisk å ha sex på tv uavhengig hvilket som helst yrke personen har.

Men syns det er skikkelig rart at Margrete som virker i bunn og grunn som en "skikkelig" jente skal få så mye pes for en ting hun helt sikkert står for at hun har gjort, mens alle de andre flyfillene der inne bare skal slippe unna med det...

Hva med sykepleiere da. Karita er jo det og virker som hun er klar for noe action mellom sengelaknene... de omgås alle mulige aldersgrupper og skal ofte også fungere som en rolle modell for tobakk og alkohol..?skal ikke hun drikke eller røyke da fordi det er synonymt med yrket og ta vare på helsen??

Get a life folkens... La Margrete få være i fred, så får dere som foreldre heller sørge for at barna deres ikke sitter oppe å ser på paradise samt ta samtalen med barna om at sex ikke nødvendigvis behøver å være slik det blir fremstilt på tv. Det er ikke lærerenes ansvar å passe på hva barna får med seg på fritiden.

Skrevet

Hvis foreldrene har så mye i mot regner jeg med de er i mot hele konseptet PH er (som de fleste er) , og da foreslår jeg at de heller skrur av TV'en eller skifter kanal.

Skrevet
å herregud...jeg syns det er like patetisk å ha sex på tv uavhengig hvilket som helst yrke personen har.

Men syns det er skikkelig rart at Margrete som virker i bunn og grunn som en "skikkelig" jente skal få så mye pes for en ting hun helt sikkert står for at hun har gjort, mens alle de andre flyfillene der inne bare skal slippe unna med det...

Hva med sykepleiere da. Karita er jo det og virker som hun er klar for noe action mellom sengelaknene... de omgås alle mulige aldersgrupper og skal ofte også fungere som en rolle modell for tobakk og alkohol..?skal ikke hun drikke eller røyke da fordi det er synonymt med yrket og ta vare på helsen??

Get a life folkens... La Margrete få være i fred, så får dere som foreldre heller sørge for at barna deres ikke sitter oppe å ser på paradise samt ta samtalen med barna om at sex ikke nødvendigvis behøver å være slik det blir fremstilt på tv. Det er ikke lærerenes ansvar å passe på hva barna får med seg på fritiden.

Poenget her er at barn leser aviser,ser på reklamene,leser tv guiden og snakker med større barn. Margrethe er ingen "skikkelig" jente. Hun kaster seg jo på Alex ved første og beste anledning. Karita har gjordt en mye bedre figur enn Margrethe selv om hun kanskje ikke spiller like søt og uskyldig.

Skrevet

ja men da må jo foreldrene ta dette opp med barna sine da! Enig i at jeg syns det er rart at en lærer kan stille opp på noe slikt, men det er faktisk foreldrene sitt ansvar og ta det opp med barna om de måtte lure i såfall. En kan ikke leve hellig 24/7 bare fordi en er lærer...

Desuten syns jeg Margrete virker ok jeg. Desverre havnet hun på rom med Alex og desverre falt de for hverandre. Dette er ikke et program for barn... :S

Og hvorfor kritisere Lene?hun er kvass i språket til tider-det skal hun ha- men er nordlenning å de yttrykker seg ofte anderledes enn oss i sør norge uten å mene noe vondt med det. Jeg syns hun er en skikkelig jente med ben i nasen som sikkert kommer til å gjøre det ypperlig på psykologi studiet. Dere må huse på at vi ser disse kun en time av 24 timer og det er jo selvfølgelig det værste i alle som blir vist på tv. Hvis dere har barn så er det kanskje på tide å gå litt dypt inn i dere selv og forstå hvor dømmendes dere er, jeg! Da kan dere jo tenke hvilke rollemodeller DERE er for barna, og om det er bedre enn hvordan Margrete er...?

Skrevet
ja men da må jo foreldrene ta dette opp med barna sine da! Enig i at jeg syns det er rart at en lærer kan stille opp på noe slikt, men det er faktisk foreldrene sitt ansvar og ta det opp med barna om de måtte lure i såfall. En kan ikke leve hellig 24/7 bare fordi en er lærer...

Desuten syns jeg Margrete virker ok jeg. Desverre havnet hun på rom med Alex og desverre falt de for hverandre. Dette er ikke et program for barn... :S

Og hvorfor kritisere Lene?hun er kvass i språket til tider-det skal hun ha- men er nordlenning å de yttrykker seg ofte anderledes enn oss i sør norge uten å mene noe vondt med det. Jeg syns hun er en skikkelig jente med ben i nasen som sikkert kommer til å gjøre det ypperlig på psykologi studiet. Dere må huse på at vi ser disse kun en time av 24 timer og det er jo selvfølgelig det værste i alle som blir vist på tv. Hvis dere har barn så er det kanskje på tide å gå litt dypt inn i dere selv og forstå hvor dømmendes dere er, jeg! Da kan dere jo tenke hvilke rollemodeller DERE er for barna, og om det er bedre enn hvordan Margrete er...?

Godt innlegg :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...