Gjest HappyGOLucky Skrevet 9. april 2009 #1281 Skrevet 9. april 2009 Jeg synes Margrethe virker kjempeålreit, jeg. Heier på henne og Alex og håper de vinner hele skiten! Selv om de ikke har kjent hverandre så lenge og hun er lærer så er hun da bare ett menneske og Alex er jo kjempe søt! Hadde det vært meg hadde jeg gjort akkurat det samme! Hva er galt med det, liksom?? Tenner man på en fyr, så hvorfor ikke? Det er jo bare deilig!
Drua Skrevet 9. april 2009 #1282 Skrevet 9. april 2009 Likte absolutt ikke hun der Therese, så like greit at hun ble pælma ut først som sist.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #1283 Skrevet 9. april 2009 Jeg synes Margrethe virker kjempeålreit, jeg. Heier på henne og Alex og håper de vinner hele skiten! Selv om de ikke har kjent hverandre så lenge og hun er lærer så er hun da bare ett menneske og Alex er jo kjempe søt! Hadde det vært meg hadde jeg gjort akkurat det samme! Hva er galt med det, liksom?? Tenner man på en fyr, så hvorfor ikke? Det er jo bare deilig! Joda, men det blir jo noe litt annet når man er på tv, da. Jeg hadde ihvertfall fått et litt annet syn på læreren til barnet mitt om jeg hadde sett henne ha seg i et tv-program.
Drua Skrevet 9. april 2009 #1284 Skrevet 9. april 2009 Lærere er bare mennesker de også, og mennesker har sex.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #1285 Skrevet 9. april 2009 Det handler ikke bare om å undervise men også om å være en bra rollemodell. Jeg tror at vi alle har gode rollemodeller som gjør mindre bra ting også.
Gjest HappyGoLucky Skrevet 9. april 2009 #1286 Skrevet 9. april 2009 Joda, men det blir jo noe litt annet når man er på tv, da. Jeg hadde ihvertfall fått et litt annet syn på læreren til barnet mitt om jeg hadde sett henne ha seg i et tv-program. Men det er vel en DRITT hvem læreren til barna dine har sex med, vel?????? Hva har det å si??
Gjest Naria Skrevet 9. april 2009 #1287 Skrevet 9. april 2009 At Lene studerer psykologi er ikke ensbetydende med at hun skal bli psykolog. Ellers er jeg fornøyd med resultatet av dagens parsermoni.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #1288 Skrevet 9. april 2009 Men det er vel en DRITT hvem læreren til barna dine har sex med, vel?????? Hva har det å si?? Rolig nå. Alle som jobbe med barn har ett etisk samfunnsansvar, hva er det som er så gale at jeg reagerer på en lærer som puler en mann hun knappt kjenner i beste sendetid? Selvfølgelig er lærere mennesker, men jeg forventer LITT etiske refleksjoner når det kommer til slike emner. Det skal også være verdier ikke alt skal være så enkelt, det handler om hva vi som voksne signaliserer ut til barn.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #1289 Skrevet 9. april 2009 At Lene studerer psykologi er ikke ensbetydende med at hun skal bli psykolog. Ellers er jeg fornøyd med resultatet av dagens parsermoni. Tror ikke hun klarer å gjennomføre ett slikt studie;)
Gjest mortil2 Skrevet 10. april 2009 #1290 Skrevet 10. april 2009 Jeg er glad Therese gikk ut... Noor begynner bare å bli patetisk for min del... jeg klarer ikke måten hun snakker på... og hun er virkelig innbilsk, og tror William valgte henne fordi han liker henne... da driter hun skikkelig på draget i alle fall... Det med panneluggen... hehe... nei den kler hun ikke i det hele tatt.. Rune passet vel ikke inn på Paradise Hotel, når Ida var der inne gjorde de ikke annet enn å avsosialisere seg selv, og krangle hele tiden, når hun føyk ut ble han desperat etter å bli en av gutta, og aliere seg med de, men gjorde det på en vanvittig tåpelig måte.. Jeg håper at neste gjest ut av Paradise er Noor!!!
golda Skrevet 10. april 2009 #1291 Skrevet 10. april 2009 Jeg liker den røffe Tomboy - jenta fra Bergen. Karite? Noor klorer seg fast i hotellet. Ser ikke ut til at hun går med det første. Lene... Nei, jeg liker henne ikke, hun er for svær i kjeften. Rune - jeg kommer ikke til å savne han.
Kamikatze Skrevet 10. april 2009 #1292 Skrevet 10. april 2009 Når ble personers sexliv det samme som personers evne til å undervise? Når hun skal stå ansikt til ansikt med hele klassen som fikk være lenge oppe for å se "frøken på tv". __ _ __
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #1293 Skrevet 10. april 2009 Nå er hun såvidt jeg vet lærer på barneskolen, og barn i den alderen skal da ikke være oppe så sent som programmet sendes. Og jeg må si at det må være noe i veien med foreldre som evt. lar barneskolebarna sine være oppe ekstra for å se et program som Paradise Hotel. Programmet viser flere ting som ikke egner seg for barn, uavhengig av om det er læreren deres eller andre.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #1294 Skrevet 10. april 2009 Nå er hun såvidt jeg vet lærer på barneskolen, og barn i den alderen skal da ikke være oppe så sent som programmet sendes. Og jeg må si at det må være noe i veien med foreldre som evt. lar barneskolebarna sine være oppe ekstra for å se et program som Paradise Hotel. Programmet viser flere ting som ikke egner seg for barn, uavhengig av om det er læreren deres eller andre. Poenget er neppe om barna bør være så sent oppe eller ikke. Uansett vil noen få det med seg, og ryktene vil gå blant barna. Ikke minst vil det være sannsynlig at foreldrene får med seg hva læreren driver med. Jeg synes det er meget forbausende at en lærer velger å stille opp i programmet. Det handler om profesjonalitet og å fremstå som en god rollemodell på barna. For all del, privatlivet bør være ens egen sak. Jeg mener allikevel det går for langt når sexlivet og fyll brettes ut på TV.
Red headed girl Skrevet 10. april 2009 #1295 Skrevet 10. april 2009 At Lene studerer psykologi er ikke ensbetydende med at hun skal bli psykolog. Enig! Eg har ikkje fått med meg kor langt ho har komt i studiet, men kan jo godt vere ho berre tar et årsstudium, og då trur ikkje eg det er nåke fare for at ho skal bli psykolog:p
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #1296 Skrevet 10. april 2009 Joda, det er jeg enig i. Min kommentar var ment til innlegget over om barn som får sitte oppe lenge for å se på dette. Jeg kan være enig i at det å stille opp på et slikt program ikke er spesielt positivt, men jeg synes ikke det er værre for en lærer enn mange andre yrkesgrupper. Jeg hadde vært like lite imponert over å se legen min, bankdamen min, saksbehandleren i nav osv osv i en slik setting. Vi vet at mennesker innen alle yrkesgrupper drikker og har sex, men jeg trenger på ingen måte å se det. De eneste som kanskje kan slippe unna med det (inntil videre hvertfall) er vel folk som jobber i utelivsbransjen og som modeller. Folk som har en faglært utdanning på høyere nivå blir like dumme i et slikt program, og jeg synes ikke at lærere er værre enn andre.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #1297 Skrevet 10. april 2009 Jeg hadde vært like lite imponert over å se legen min, bankdamen min, saksbehandleren i nav osv osv i en slik setting. Vi vet at mennesker innen alle yrkesgrupper drikker og har sex, men jeg trenger på ingen måte å se det. Da er vel muligens ikke PH programmet for deg...kanskje...muuuuligens?
Pjukset Skrevet 10. april 2009 #1298 Skrevet 10. april 2009 Hva er denne hetsen mot Lene sine evner til å bli psykolog? Kjære vene, dama kan vel bli en dyktig psykolog selv om hun har hatt et par utbrudd.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #1299 Skrevet 10. april 2009 Poenget er neppe om barna bør være så sent oppe eller ikke. Uansett vil noen få det med seg, og ryktene vil gå blant barna. Ikke minst vil det være sannsynlig at foreldrene får med seg hva læreren driver med. Driver med ? Har sex ? Lurer på hvordan foreldra til disse barna fikk barna sine jeg da, om de synes sex er så fælt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. april 2009 #1300 Skrevet 10. april 2009 Da er vel muligens ikke PH programmet for deg...kanskje...muuuuligens? Hehe, det kan du si. Jeg ser på PH og synes at det er morsomt. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke tar personer som stiller opp på denne typen reality (big brother osv i samme kategori) like seriørst som ellers. Men, det som var poenget mitt var vel egentlig at jeg ikke synes at det er værre for en lærer å være med på noe slikt enn andre yrkesgrupper.
Fremhevede innlegg