Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke litt tidlig å ha sex eller kose så voldsomt med mennesker du knapt kjenner? .. synes en lærer på 27 bør kunne moderere seg litt

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde Margrete og Aleksander sex i dagens episode, eller var det bare kos ?

Tja.. Vi SÅ jo ikke at det var penetrering der, men det meste av klær forsvant og når de først skulle være så løse i så tidlig ser jeg ikke poenget med å la være å kjøre løpet helt ut..

Skrevet
Er det ikke litt tidlig å ha sex eller kose så voldsomt med mennesker du knapt kjenner? .. synes en lærer på 27 bør kunne moderere seg litt

Uten tvil..

Skrevet
Tja.. Vi SÅ jo ikke at det var penetrering der, men det meste av klær forsvant og når de først skulle være så løse i så tidlig ser jeg ikke poenget med å la være å kjøre løpet helt ut..

Hadde de hatt sex hadde det definitivt blitt vist. Man MÅ ikke kjøre løpet helt ut selv om man ligger og kliner i bare trusa.

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg tror nok heller ikke at de hadde sex, det ville de jo garantert vist.

Synes egentlig det er litt merkelig at hun var så på Alexander når hun så tydelig ga uttrykk for at sex var noe hun absolutt ikke kunne tenke seg der inne. "Jeg har ikke sex foran pappa" eller noe i den duren sa hun jo på Pandoras eske.

Skrevet
Hadde de hatt sex hadde det definitivt blitt vist. Man MÅ ikke kjøre løpet helt ut selv om man ligger og kliner i bare trusa.

Nei, det er absolutt ikke min mening at man må det. Tvert i mot.

Men når de først ble så revet med og gikk så langt som å ta av bh og rulle rundt der, hadde det kanskje vært lett å fullføre.

Men var bra at de ikke gjorde det, viser at de har litt selvbeherskelse iallefall! :)

Skrevet

Jeg tror det er veldig lett å være bastant og si "Jeg skal ikke ha sex", helt til man er yr etter en dag i sola og befinner seg i samme seng som en kjekkas og kroppen brenner :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror det er veldig lett å være bastant og si "Jeg skal ikke ha sex", helt til man er yr etter en dag i sola og befinner seg i samme seng som en kjekkas og kroppen brenner :)

Du sier noe det Pjusket, skal ikke være så dømmende likevel..likevel, hun er lærer og da bare MÅ man være litt ekstra fornuftig

Gjest Gjest
Skrevet
Du sier noe det Pjusket, skal ikke være så dømmende likevel..likevel, hun er lærer og da bare MÅ man være litt ekstra fornuftig

Siden når ga en yrkestittel deg plenty fornuft? Har alle hatt gode lærere? En ting er hva man bør gjøre, en annen ting er realitetene. :filer:

Gjest Gjest
Skrevet
Siden når ga en yrkestittel deg plenty fornuft? Har alle hatt gode lærere? En ting er hva man bør gjøre, en annen ting er realitetene. :filer:

Jeg vet det, MEN mener at så lenge en arbeider med barn på man ha litt fornuft og innsikt...

Skrevet
Jeg vet det, MEN mener at så lenge en arbeider med barn på man ha litt fornuft og innsikt...

Kanskje lærere har så mye fornuft og innsikt hver dag på jobb at de trenger å avreagere :)

Gjest Gjest
Skrevet

Joda, jeg er med deg, men er virkeligheten så enkel? Er alle foreldre gode foreldre? Er alle lærere fornuftige? Trokke det. Get real. :file:

Gjest Gjest
Skrevet
Joda, jeg er med deg, men er virkeligheten så enkel? Er alle foreldre gode foreldre? Er alle lærere fornuftige? Trokke det. Get real. :file:

Kunne virkelig ønske at virkeligheten var så enkel, er vel mye fordi jeg jobber med barn selv..vet hvor lett påvirkelig de er og tar hensyn til det:)

Skrevet

Når ble personers sexliv det samme som personers evne til å undervise?

Gjest Gjest
Skrevet
Når ble personers sexliv det samme som personers evne til å undervise?

Det handler ikke bare om å undervise men også om å være en bra rollemodell.

Gjest Gjest
Skrevet

Bør man ikke si det samme om en psykologistudent på 24 i så fall? Det er ikke store aldersforskjellen mellom dem og begge yrkene er yrker man ikke kan eksponere seg i særlig stor grad før noen reagerer..

Gjest Gjest
Skrevet
Det handler ikke bare om å undervise men også om å være en bra rollemodell.

Godt sagt!

Gjest Gjest
Skrevet
Liker Petter jeg..

Vet ikke helt hva jeg syns om Nanna lenger. Hva er greia med å hakke SÅ sinnsykt på Rune? Hva har han gjort? Dansa litt dirty osv? Jah, skikkelig drittsekk altså :filer:

Men det gjelder vel de fleste av jentene!

Nei, heia Petter!!

Har du gått glipp av alle de gangene han har brølt til jentene, eller alle de klippene han hang på Nanna og spurte om ikke de skulle knulle og hun bad ham nokså pent(etterhvert ganske anstrengt) om å gå vekk og han fjernet seg ikke en millimeter. Tipper det skjedde ganske mange flere ganger enn det vi fikk se. Vi ser tross alt bare 42min av ca 1 døgn. I tillegg ble han liggende hele natta i senga til Petter og Nanna. Hadde jeg vært Nanna hadde jeg klikka i vinkel. Jeg vil ikke ha en klegg på leggen hele tiden! Da smekker jeg heller til den så den forsvinner!

Gjest Gjest
Skrevet

Sir det samme som Nanna, få ut alle de nye.

Syns det kun er interessant å se Lene, Nanna, Noor. Dessuten, noen som har lagt merke til at sminken til Lene er blitt bedre? Og at Noor absolutt ikke kler pannelugg.

Gjest Gjest
Skrevet
Sir det samme som Nanna, få ut alle de nye.

Syns det kun er interessant å se Lene, Nanna, Noor. Dessuten, noen som har lagt merke til at sminken til Lene er blitt bedre? Og at Noor absolutt ikke kler pannelugg.

Hahaha! Ja! Hvor i all verden kom den panneluggen fra?? Har den vært der hele tiden??

Angående sminken til Lene, så synes jeg det kommer og går litt egentlig. Men det er jo vanskelig å sminke seg så man ser bra ut foran kamera da.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...