Gjest Catwoman Skrevet 9. april 2009 #1241 Skrevet 9. april 2009 Heier fortsatt på Lene og Petter. Lene har vel vært litt bitchy i det siste - men det tror jeg er et resultat av situasjonen der inne. Når man lever så tett på folk over lang tid, uten å se andre mennesker og alle tenker bare taktikk - så må man vel begynne å gå hverandre på nervene etterhvert?! Lene og Petter virker hvertfall som to personer med litt i hodet. Reagerer også på språket dems... Det er så masse fjortiss-uttrykk, og barsnlige måter å si ting på. Eller kanskje det er jeg som er helt ute....
Gjest mortil2 Skrevet 9. april 2009 #1242 Skrevet 9. april 2009 Jeg heier på Petter... Selv om han kan være barnslig og sier mye 14is ting, så er han jo flink til å lage stemning på hotellet, samtidig som han ikke er så super opptatt av taktikk, som NOOR og NANNA! Jeg synes det blir utrolig slitsomt. Likte heller ikke de to nye jentene.. synes det virka som de ikke hadde noe særlig personlighet, men fremstiller seg slik de tror gutta liker jenter... William er en skikkelig sleiping. Håper at Nor blir nestemann som sjekker ut av hotellet. Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde med Iris, hvorfor alle gikk mot henne... parabolen kutta helt ut på mandag.. =( Jeg tipper Petter sender hjem Øystein, eller Rune.. stod ikke Kevin sammen med Petter når han grein? Det er jo ganske bortkastet å sende ut Øystein nå, for han er vel ikke en trussel for noen.?. William derimot har både Noor og hun nye..
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #1243 Skrevet 9. april 2009 tipper at noor og øystein blir et nytt par....om de er noe smarte;)
Gjest emmeline Skrevet 9. april 2009 #1244 Skrevet 9. april 2009 Liker Petter bare bedre og bedre, synes han er en dødskul fyr. Jeg håper han og Lene vinner. Kevin likte jeg ikke noe særlig tidligere, men kjenner at han har vokst på meg i det siste. William er en usikker, selvgod player som jeg har lite til overs for. Jeg sier som Noor: han er helt latterlig.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #1245 Skrevet 9. april 2009 William er en guttunge som har hatt det for lett med damene, player som må få seg en smekk for å lande. Petter er bare en koselig liten bajaz som ikke tar ting så himla høytidelig. Lene er litt for skarp i kjeften etter min smak, bør revurdere om yrkesvalg som psykolog er reelt for henne. Nanna er "en av de andre" som just playing the game.. karita, Noor osv Heier på Alexander, Øystein, Petter ..ingen av damene..
Pimbila Skrevet 9. april 2009 #1246 Skrevet 9. april 2009 Noen som vil spå hvordan parseremonien blir?
Gjest g Skrevet 9. april 2009 #1247 Skrevet 9. april 2009 Noen som vil spå hvordan parseremonien blir? Hmm. Vanskelig siden vi ikke vet hvem Petter sender ut. Men, jeg holder en knapp på at det er Rune han hiver ut. Hva med: Petter + Nanna William + Therese Øystein + Lene Kevin + Noor Alex + Margrethe Og det er det Karita som må ut.
missluna Skrevet 9. april 2009 #1249 Skrevet 9. april 2009 Noen som vil spå hvordan parseremonien blir? Øystein - Nanna Petter - Lene Kevin - Karita Alex - Margrethe Rune - Noor William og Therese ut (med midre william ikke kan bli sendt hjem av petter siden han er ny, da vil det se sånn ut: Øystein - Nanna Petter - Lene Kevin - Margrethe William - Therese Rune - Noor Karita og Alex ut)
Baby Skrevet 9. april 2009 #1250 Skrevet 9. april 2009 Stakkars Petter, han er for snill for dette spillet han.
Cuba Skrevet 9. april 2009 #1251 Skrevet 9. april 2009 Liker Petter jeg.. Vet ikke helt hva jeg syns om Nanna lenger. Hva er greia med å hakke SÅ sinnsykt på Rune? Hva har han gjort? Dansa litt dirty osv? Jah, skikkelig drittsekk altså Men det gjelder vel de fleste av jentene! Nei, heia Petter!!
Tussi! Skrevet 9. april 2009 #1252 Skrevet 9. april 2009 Jeg liker bare Petter bedre og bedre jeg. Sier igjen noe om hvor feil førsteinntrykket kan være Håper WIlliam velger Noor.
fuerza Skrevet 9. april 2009 #1253 Skrevet 9. april 2009 Etter Mads gikk har jeg fått sansen for Petter!
fuerza Skrevet 9. april 2009 #1254 Skrevet 9. april 2009 Fikk ikke helt med meg. Ang fredningen til Margrethe.. kunne de velge å gi den til alle jentene, eller kun en av de nye? Håper faktisk Noor blir :S Er noe med hun Therese jeg ikke liker.
Baby Skrevet 9. april 2009 #1256 Skrevet 9. april 2009 Bravo, men frykter at han kun gjør det for å vinne innpass i spillet. Han sa jo tidlig at Noor var lettest å manipulere.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #1257 Skrevet 9. april 2009 Liker Petter jeg:) Heia Petter og Noor:)
Gjest Christabelle Skrevet 9. april 2009 #1258 Skrevet 9. april 2009 William er en kvalm fyr som tror han er Guds gave kvinner. Løs er han **** meg og! Holde på med Noor også massere hun nye som han "tilfeldigvis" hadde hatt seg med før? Hvis en av jentene hadde gjort dette, hadde alle klaget på hvor billig hun var ..
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #1259 Skrevet 9. april 2009 Hadde Margrete og Aleksander sex i dagens episode, eller var det bare kos ?
Cuba Skrevet 9. april 2009 #1260 Skrevet 9. april 2009 Klarer ikke William jeg heller!! Usj, for en ekkel type! Og ingen klarer å snakke riktig - går i "shipt" og "shempe" hele tiden Liker ikke Noor jeg heller.. Lyser falsk lang vei syns jeg! I tillegg er hun jo stokk dum som virkelig stoler på William og tror han valgte henne pga han liker henne. Jaja.. Flere enn deg som spiller, vet du Noor! For øyeblikket er det bare Petter og Øystein jeg har et positivt syn på. Og så Margrethe og Alex da! Så lenge klarte de å holde seg ja! Margrethe da hun kom inn: Håper jeg ikke har sex i fylla, pappa ser på. Men jeg stoler ikke helt på meg selv når jeg drikker da.. Faren hadde sikkert en koselig stund i kveld
Fremhevede innlegg