Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Tror Petter skulle sende hjem en gutt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

enig!

Gjett hvem som fikk med seg samboeren til å se tirsdagens episode på dataen i går da..? For å skippe cahmpions league! han er såå hektet....men ikke på tale om han innrømmer det... :gjeiper: :fnise:

Skrevet
Tror Petter skulle sende hjem en gutt.

Godt resonnert :)

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Synes Petter virker som en kjernekar jeg, er lett å få inntrykk av at han er en innbilsk soss med en gang, men skinnet bedrar! :) Viser seg jo å være en kjempehyggelig fyr så langt..

Jeg som syntes han virket så klein i straten, my mistake :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

tror kanskje han sender Rune hjem, jeg... Han kan jo ikke sende hjem Kevin og william tror jeg ikke det blir siden han sier "du vet jeg er jævli fan av deg lissom.."....Alex tror jeg heller ikke det er...

Øystein..hmm..kanskje...

Foretsen, mulig hans sender hjem William siden han har på¨en måte både Noor OG Therese i sin hule hånd.

By the way, William er større sleiping enn Kevin nå!

Skrevet

Håper noen avslører William, og det kjapt så de kan få han ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Petter må jo høre på Kevin for å ikke bli sendt hjem selv, så jeg tror han sender hjem william. Regner med det er han Kevin liker minst i allefall.

Hun nye mørke fikk jeg ikke noen god følelse over i hele tatt, så syns absolutt William bør ut så ikke hun er trygg der inne. Dessuten er William alt for kjepphøy, så han SKAL ut!!!

Gjest mortil2
Skrevet

Æsj, jeg håper wiliam og noor ryker ut!! Jeg liker ikke måten noor snakker på, og klarer ikke komme over ens med personligheten hennes..

William.... jeg har ikke annet å si enn :sengekos: PLAYER! En veldig ekkel en og!!

"The backstabber lissom"

Noen som husker hva petter sa en gang på fylla... "Blir det ikke noe kuse så....."

Det står HELT stille...

Gjest Gjest
Skrevet

Var det ikke forfulgt av en rekke rim ? Alt han fant som rimet på kuse ?

Dritt kjedelig program egentlig men mååå jo se...

Gjest mortil2
Skrevet
"...så river jeg huset" tror jeg det var.

Ja, hehe.. det var det det var... Takk =)

Gjest Wacmoc
Skrevet

Petter sier så jævla mye genialt! xD Hoho.

Klarer ikke glemme; Det er bedre å suge en kar enn å hete negar!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Herregud, blir gal av hvor mye de sier "lissom". Er jo "lissom" i hver eneste setning. Høres så utrolig barnslig ut. Skulle tro de var 14 år. Prate kan de iallefall ikke.

Skrevet
Herregud, blir gal av hvor mye de sier "lissom". Er jo "lissom" i hver eneste setning. Høres så utrolig barnslig ut. Skulle tro de var 14 år. Prate kan de iallefall ikke.

jaaaaaaaaa. uff.

Skrevet

"jeg dauer så jævlig av.."

HYYYYYYYL

Skrevet

Håper ikke at Petter sender hjem Alex. Han liker jeg bare bedre og bedre. Skulle ønske han kunne sendt hjem Kevin.

Syns egentlig William kan velge Therese i morgen og sende hjem Noor. Hadde vært godt å slippe henne.. Dum og utrolig desp etter en partner og litt sengekos. Jeg kan ikke tro at hun ble med William når han sa at han "var ferdig erigert, så nå kunne de gå på rommet"..!

Skrevet

'tror "lissom" er veldig vanlig i vokabularet til folk tidlig i 20-årene.. merker det sniker seg inn stadigvekk i min talemåte oxo.. det er lissom bare noe som sniker seg inn uten at man tenker over det ;) mulig det henger igjen fra man var 14tis lissom.. men det er der for å bli tror jeg :gjeiper:

sånn utover det: william er en sleip drittsekk, og jeg håper han får svi av de andre gutta om han virkelig lar noor stille seg bak han i god tro om at hun ikke skal bli sendt ut, for så å sende henne ut..

likte ikke de 2 nye jentene heller.. :roll:

heia lene, nanna og petter :)

Skrevet

Jeg trodde jeg mislikte Noor, men hun therese er jo enda verre! Finner meg selv i å sitte å heie på noor! Aner ikke hvorfor hun nye irriterer meg, men det er et eller annet.

Lissom :ler:

Skrevet

Jepp,heia Lena, Nanna og Petter :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...