Cuba Skrevet 8. april 2009 #1201 Skrevet 8. april 2009 Jeg er veldig enig i at det er et spill og den som spiller det best vinner. Men det å spille det best er ikke å gå rundt og lyve hele tiden. Det blir gjennomskuet! Man må finne en måte å være på, finne sine "partnere" og gjøre ting som kan unnskyldes om det skulle oppstå problemer av noe slag. Ikke gjøre ting som er motstridende i forhold til hva de har sagt og står for. "Det er min personlige mening da" Og jeg tror ikke på at noen av de er der kun for opplevelsen. Opplevelsen blir en bonus, men de fleste har vel som mål å vinne. Greia er jo å bli der til slutten og da må man ha det kult og skaffe seg flest venner. Tviler ikke på at de fleste har fått seg venner for livet og det er jo så klart en kjempeopplevelse! Ikke noe opplegg for meg da, for å ha det sagt
Lucie Skrevet 8. april 2009 #1202 Skrevet 8. april 2009 Har ikke sett paradise hotel før jeg, hvordan vinner man egentlig? Det kommer jo nye folk inn hele tida..
Kamikatze Skrevet 8. april 2009 #1203 Skrevet 8. april 2009 [...] Og til Øystein; det heter kjipt, ikke sjipt. Han sier ikke "sjipt", han sier "hlipt".
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1204 Skrevet 8. april 2009 Lenge siden jeg har sett noen som kler seg så harry som Lene og Karita..... noen må hjelpe Karita med å velge bh...... Heier på Nanna og Petter!
Gjest Wacmoc Skrevet 8. april 2009 #1206 Skrevet 8. april 2009 Må si det at jeg blei glad Iris gikk ut igår, men jeg blei overraska over at ingen andre enn øystein stemte på henne! Noor sa jo at hu skulle stemme på Iris, og Rune bare trodde jeg kom til å gjøre det..
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1207 Skrevet 8. april 2009 Hlipt? Og det betyr? Han klarer ikke å uttale kjipt
missluna Skrevet 8. april 2009 #1208 Skrevet 8. april 2009 Må si det at jeg blei glad Iris gikk ut igår, men jeg blei overraska over at ingen andre enn øystein stemte på henne! Noor sa jo at hu skulle stemme på Iris, og Rune bare trodde jeg kom til å gjøre det.. Noor snur vel så fort noen sier et godt ord til henne hun da. Hun hadde jo en kort prat med Lene før utstemmingen og det gjorde visst nok at hun snudde, såh.. Maakan til lett overkjørlig dame.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1209 Skrevet 8. april 2009 lurer meg på om iris kommer inn igjen jeg...siden hun nanna og lene er bestiser in real life nå...
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1210 Skrevet 8. april 2009 Jeg tror Noor kommer langt pga ingen ser på henne som noen trussel og dessuten så har hun gjordt mange "gode gjerninger" etterhvert så tror hun har mange stjerner hos flere der inne nå.
Kamikatze Skrevet 8. april 2009 #1211 Skrevet 8. april 2009 Kanskje Wienerwilliam misforsto de andre litt, da de fortalte ham at Noor suger? Noor, for å bruke KG-terminologi er ei treer, som sminker seg opp til en femmer, men som selv tror hun er en nier. Hun var tuppetrioens utstøtte underdog. Så det er sannelig ikke rart hun begjærlig slurper i seg alt hun måtte få av godord, fra en som skjønner at alle damene kommer med stort sett den samme ekstrautstyrspakken. Rarere er det når underdoggien begynner å bjeffe sammen med tuppetrioen, istedenfor å drive desperat alliansebygging og lobbyisme overfor alle de nyankomne. Voffsen er kjempesugen på litt smiger. Men jeg tror ikke Mr.Willy vifter med benderen for å manipulere henne. Hun er ikke dypere enn at han kunne fikset den biffen oralt. Man skal ikke se bort fra at en ung herre med beiner, kan bli lysten på litt humpa humpa, uten at det behøver å ligge noen dypere strategi bak enn: "Næmmen, peker du oppover i dag, du da?!"
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1212 Skrevet 8. april 2009 Du er ikke den eneste som lurer på dette. Jeg lurer veldig på hva Iris kan ha gjort som fortjener at Lene er så FRØØØKTELE forbannet på henne og at alle de andre har gjenget seg så veldig opp mot Iris. Nei, vi får nok følge med i dagene fremover. :-) Mm! Det eneste jeg kan komme på er at hun fortsatt er irritert for at hun ble litt kasta til Alexander den gangen når Nanna kom inn igjen.. Men det ordnet seg jo. Riktignok etter at hun gikk til Nanna og snakket om det istedenfor Iris
LadyB Skrevet 8. april 2009 #1213 Skrevet 8. april 2009 Voffsen er kjempesugen på litt smiger. Men jeg tror ikke Mr.Willy vifter med benderen for å manipulere henne. Hun er ikke dypere enn at han kunne fikset den biffen oralt. Man skal ikke se bort fra at en ung herre med beiner, kan bli lysten på litt humpa humpa, uten at det behøver å ligge noen dypere strategi bak enn: "Næmmen, peker du oppover i dag, du da?!" haha, helt enig Synes Petter og Rune er kjempesøte sammen, men de kunne jo funnet sitt eget rom og ikke plaget stakkars (?) Nanna.... Synes den beste kommentaren fra Mr. Willy var "nå er jeg ferdig erigert, så nå kan vi gå". Jess..
Gjest mortil2 Skrevet 8. april 2009 #1214 Skrevet 8. april 2009 (endret) haha, helt enig Synes Petter og Rune er kjempesøte sammen, men de kunne jo funnet sitt eget rom og ikke plaget stakkars (?) Nanna.... Synes den beste kommentaren fra Mr. Willy var "nå er jeg ferdig erigert, så nå kan vi gå". Jess.. Haha, william, som bare forguder Westlife... jeg ble flau i går når han satt å snakket med Noor... Og det at hun faktisk gikk... hehe... Jeg har ikke vært aktiv på denne tråden før jeg fant den nå nettop Jeg gikk i klasse med Rune på barneskolen.. hehe... det var vel egentlig derfor jeg begynte å se på det, men nå er jeg helt hekta. Noor er ei sleip lita ja... Blir gøy å se hun får en liten "smell" i dag når de nye jentene sjekker inn. Men hun kan nok komme langt med taktikkene sine ja... Endret 8. april 2009 av mortil2
Gjest Wacmoc Skrevet 8. april 2009 #1215 Skrevet 8. april 2009 Haha, william, som bare forguder Westlife... jeg ble flau i går når han satt å snakket med Noor... Og det at hun faktisk gikk... hehe... Jeg har ikke vært aktiv på denne tråden før jeg fant den nå nettop Jeg gikk i klasse med Rune på barneskolen.. hehe... det var vel egentlig derfor jeg begynte å se på det, men nå er jeg helt hekta. Noor er ei sleip lita ja... Blir gøy å se hun får en liten "smell" i dag når de nye jentene sjekker inn. Men hun kan nok komme langt med taktikkene sine ja... Håper hu får seg et spark i rævva ut av hele dritten. Lei av å se dama på tvskjermen, hu er så kraftig irriterendes og lager bare kvalme.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1216 Skrevet 8. april 2009 klikker av reklamepausene hvert kvarter
Gjest Wacmoc Skrevet 8. april 2009 #1217 Skrevet 8. april 2009 klikker av reklamepausene hvert kvarter Ja. Nesten bedre å se på dataen uten reklame xD
Baby Skrevet 8. april 2009 #1218 Skrevet 8. april 2009 Oj, fikk ikke med meg hva det var gutta skulle velge i morgen. Noen andre som fikk det med seg?
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1219 Skrevet 8. april 2009 åååhh eg hate at det kommer nye inn hele tiden, det blir så kjedelig!!! Eg vil ha lene, nanna og noor vidre. Syns illiam er den største dritten ever der på hotellet.
Gjest Wacmoc Skrevet 8. april 2009 #1220 Skrevet 8. april 2009 Oj, fikk ikke med meg hva det var gutta skulle velge i morgen. Noen andre som fikk det med seg? En av gutta skal ut, og petter må bestemme hvem. -Og om det fortsatt tells; Er Kevin uenig med Petter, kan han sende petter rett hjem ( om jeg forstod det rett da han ble valgt til keiser )
Fremhevede innlegg