Drua Skrevet 7. april 2009 #1181 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg synes Petter er utrolig morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. april 2009 #1182 Del Skrevet 7. april 2009 "Jeg pleier egentlig ikke like brune jenter. Jeg dævver helt av deg" :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1183 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg blir så flau på Lenes vegne!! Er det mulig å bli så bitchy? Hun snakker bare dritt om alt og alle jo! Alle er de dummeste meste naive menneskene hun har møtt, og hun er psykologistudent?? Håper virkelig at hun aldri blir psykolog!! Hun var mye mer ålreit i begynnelsen før Mats røk ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. april 2009 #1184 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg blir så flau på Lenes vegne!! Er det mulig å bli så bitchy? Hun snakker bare dritt om alt og alle jo! Alle er de dummeste meste naive menneskene hun har møtt, og hun er psykologistudent?? Håper virkelig at hun aldri blir psykolog!! Hun var mye mer ålreit i begynnelsen før Mats røk ut!! Ting tilspisser seg og det blir utblåsninger. Jeg tror det er veldig lett for oss å sitte og ha meninger om hvor bitchy folk er der inne. Hun snakker neppe kronisk dritt om alle til enhver tid, selv om det kansje ser slik ut for oss som ser på. Alle var nok mer ålreit i begynnelsen, det er nå spillet begynner, og det trigger reaksjoner hos folk. Lene blir nok en allright psykolog tross alt skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1185 Del Skrevet 7. april 2009 Ting tilspisser seg og det blir utblåsninger. Jeg tror det er veldig lett for oss å sitte og ha meninger om hvor bitchy folk er der inne. Hun snakker neppe kronisk dritt om alle til enhver tid, selv om det kansje ser slik ut for oss som ser på. Alle var nok mer ålreit i begynnelsen, det er nå spillet begynner, og det trigger reaksjoner hos folk. Lene blir nok en allright psykolog tross alt skal du se Kjenner du henne eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 7. april 2009 #1186 Del Skrevet 7. april 2009 Lene har rett og slett blitt irriterende svær i kjeften og litt for sjefete. Hun er veldig, veldig ikke-koselig for tiden. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 7. april 2009 #1187 Del Skrevet 7. april 2009 Moro med backstabbing Hadde absolutt trodd at Karita skulle ut.. Forstår ikke helt hva som skjedde med Iris, hvorfor hater Lene henne og alle syns hun er falsk? Og hvor var han nye gutten på avstemningen? Ja hvor var han? Og hvis han kliner med Noor bare for å manipulere henne synes jeg han er en skikkelig dust. Han sa jo da han valgte henne at det var fordi hun virket lettest å manipulere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. april 2009 #1188 Del Skrevet 7. april 2009 Kjenner du henne eller hva? Nei, jeg kjenner ingen av deltakerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1189 Del Skrevet 8. april 2009 Lene har rett og slett blitt irriterende svær i kjeften og litt for sjefete. Hun er veldig, veldig ikke-koselig for tiden. :-/ Enig! Det er greit at det er et spill, men likevel. Man bør jo tenke litt på hva man sier. Det er ikke nødvendig å si det verste om alle. Også skjønte jeg i allefall ikke den kommentaren om Øystein. At det liksom var feil og naivt å være ærlig også? Var det ikke av stikk motsatt grunn hun ville ha Iris ut da? Har prøvd å henge med i svingene på hva hun tenker, men dette skjønner jeg ikke noe av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1190 Del Skrevet 8. april 2009 Nei, jeg kjenner ingen av deltakerne. Ok. Var bare måten du fremstilte det på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1191 Del Skrevet 8. april 2009 Hva er det Iris egentlig gjorde mot de andre deltakerne? Det har ikke jeg skjønt? Sånn som f.eks. Nanna? Hva er det Lene har sagt til alle sammen? Er det noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 8. april 2009 #1192 Del Skrevet 8. april 2009 Hva er det Iris egentlig gjorde mot de andre deltakerne? Det har ikke jeg skjønt? Sånn som f.eks. Nanna? Hva er det Lene har sagt til alle sammen? Er det noe jeg har gått glipp av? Du er ikke den eneste som lurer på dette. Jeg lurer veldig på hva Iris kan ha gjort som fortjener at Lene er så FRØØØKTELE forbannet på henne og at alle de andre har gjenget seg så veldig opp mot Iris. Nei, vi får nok følge med i dagene fremover. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. april 2009 #1193 Del Skrevet 8. april 2009 Ja hvor var han? Og hvis han kliner med Noor bare for å manipulere henne synes jeg han er en skikkelig dust. Han sa jo da han valgte henne at det var fordi hun virket lettest å manipulere Han var vel gra, og hun et lett bytte for smiger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 8. april 2009 #1194 Del Skrevet 8. april 2009 Ja hvor var han? Og hvis han kliner med Noor bare for å manipulere henne synes jeg han er en skikkelig dust. Han sa jo da han valgte henne at det var fordi hun virket lettest å manipulere Vel, jeg synes vel igrunn det er hun som er dum og skikkelig dust jeg da om hun ligger klar for den første og beste som prøver seg på henne. Og da han sa dette om at han valgte henne fordi hun virket lettest å manipulere, så tenkte jeg "jøss, du er ikke så dum after all du". For hun virker VELDIG lett å manipulere for gutta der. Bare å flørte litt det så har du Noor i lomma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. april 2009 #1195 Del Skrevet 8. april 2009 Det er vel ikke meningen vi skal tro at alt som skjer var planlagt fra dag en?? Sånn som at hun jenta som kjenner William fra før brått kommer inn nå (eller hva som skjer). At det var Nanna som kom inn igjen og ikke f.eks Yvonne som var den første som røyk ut. På utvelgelsene har aldri den som er fredet en fast plass. Rekkefølgen på de som går fram er nøye planlagt etter spenningsfaktor. Og jeg tror også ting er lagt opp til at visse skal komme på rom sammen. Sånn som Vegard og Rune. Alt er planlagt slik at det blir best mulig tv og mest spenning. Greit nok, hadde kanskje blitt kjedelig om alt var planlagt fra starten, men føler det blir litt feil på en måte. Men jeg er i allefall veldig sikker på at mye blir bestemt underveis og håper ikke det er meningen vi skal tro noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 8. april 2009 #1196 Del Skrevet 8. april 2009 Vel, jeg synes vel igrunn det er hun som er dum og skikkelig dust jeg da om hun ligger klar for den første og beste som prøver seg på henne. Og da han sa dette om at han valgte henne fordi hun virket lettest å manipulere, så tenkte jeg "jøss, du er ikke så dum after all du". For hun virker VELDIG lett å manipulere for gutta der. Bare å flørte litt det så har du Noor i lomma. Ja, hun var, for å si det pent..., sannelig ikke vanskelig å be! Kan kanskje ha noe med den "seksuelle frustrasjonen" de snakker om at alle preges av der inne å gjøre?... Uansett, som du også sier, det er jo Mr. Nåerjegerigert som fremstår som den smarte her, og "stakkars" Noor som "bedriver hor og kanskje blir mor", for å si det på Petter-språk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 8. april 2009 #1197 Del Skrevet 8. april 2009 William reiste fra dame hjemme... http://www.seher.no/810096/william-reiste-...-paradise-hotel Jeg fatter heller ikke greia med hvorfor iris plutselig ble den mest forhatte... og lene, nanna og iris flytter jo sammen i Oslo etter innspilling, så på en aller annen måte må de ha skværet opp... Men det kommer jo en haug med deltagere inn ehel tiden..?? I går da jeg så hvordan de tre jentene var mot hverandre, lurte jeg på hvordan de fant ut at de skal flytte sammen. Lene har snakket mye dritt om Iris de siste dagene. Ja hvor var han? Og hvis han kliner med Noor bare for å manipulere henne synes jeg han er en skikkelig dust. Han sa jo da han valgte henne at det var fordi hun virket lettest å manipulere Enig. Noor var ikke akkurat vanskelig å be, men jeg synes fortsatt det er litt slemt å kun kline med henne for å manipulere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyri Skrevet 8. april 2009 #1198 Del Skrevet 8. april 2009 Og til Øystein; det heter kjipt, ikke sjipt. Når man er 14 år kan man være forelska i en gutt som sier sjipt. Når man er 23 år (som Iris) så kan man ikke være forelska i en gutt som sier sjipt. Både Øystein og Noor er rimelig umodne når de prater. Og Noor prøver å virke så fornuftig og voksen i måten hun formulerer seg på - men det blir bare fryktelig dumt når hun uttaler så mange måter på fjortis-vis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 8. april 2009 #1199 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg skjønner at Lene reagerer. Før Nanna kom inn igjen så hadde jo hun og Iris bestemt at Iris skulle stå bak Øystein og at Lene skulle stå med Petter. Når Nanna kom inn igjen så ble bare Nanna og Iris enige om at Nanna skulle stå bak Petter, uten å informere Lene om forandring i planene. Og da var også Lene i en utsatt posisjon. Nanna og Iris begynte bare å lage allianser uten å ta hensyn til andre enn seg selv (som vanlig). Og Iris var så opptatt av forelskelsen og muligheten til å bo med Øystein at hun ga blaffen i hva som skjedde med Lene. (selv om hun hadde vært bestevenninne dagen før) I tillegg så har Iris lovet Kevin at hun ville være på lag med ham, men brutt avtalen. Iris er tydeligvis en person som virker som om hun er straight og ærlig - men som gir blaffen når hun får lyst til noe annet. Da blir det hun har lovet andre ingenting verdt. Men sånn er vel spillet der inne. "What's in it for me"-faktoren er stor. Og det må man bare forstå!! Men samtidig må man huske at man kan bli stemt ut om flere finner ut at man ikke er til å stole på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B Skrevet 8. april 2009 #1200 Del Skrevet 8. april 2009 Men sånn er vel spillet der inne. "What's in it for me"-faktoren er stor. Og det må man bare forstå!! Men samtidig må man huske at man kan bli stemt ut om flere finner ut at man ikke er til å stole på! Enig. At ingen forstår at Kevin er en utspekulert jævel begriper jeg ikke..... Han spiller opp de andre og vil aldri fullføre setningene sine. Det er alltid opp til de andre å tolke hva han mener. Også sier han at "du forstår nok hva jeg mener - og du kan stole på at det er sant". Men så vet man allikevel ikke hva han mener, eller hva man kan stole på. Og etterpå, hvis det ikke gikk helt som man trodde, da kan han bare si at folk misforsto og at han aldri har sagt osv... Fatter ikke at Nanna er så etter ham... Og Nanna, som før hun møtte William sa at hun håpet at William ikke var der for å spille, men for å ha det gøy. Hallo!!!??? Er hun der for å ha det gøy??? Hun gjør jo ikke annet enn å løpe rundt og spille spillet og gjøre avtaler for å redde sin egen rævv! Men igjen... Det er jo et spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg