Gjest dalieo Skrevet 7. april 2009 #1161 Del Skrevet 7. april 2009 Skjer med at ALLE kjenner hverandre fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 7. april 2009 #1162 Del Skrevet 7. april 2009 Synes bare den der flekken i trynet på Triana blir større og større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. april 2009 #1163 Del Skrevet 7. april 2009 Noor og William! Og nå kommer det nye jenter inn, tror lett at det kan bli litt drama med Noor og William altså, kan ikke han være litt sånn flørtepus med de andre da? Også innbiller jeg meg da at Noor lett kan bli sjalu. *spekulerer i alle retninger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole27 Skrevet 7. april 2009 #1164 Del Skrevet 7. april 2009 ååh Noor er jo så gullig Synes de godt kunne vist mer nude-scener, vise de i dusjen å sånt som på BB haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1165 Del Skrevet 7. april 2009 Bloodless skrev: Synes bare den der flekken i trynet på Triana blir større og større. Ja herre, orker ikke noe av hu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1166 Del Skrevet 7. april 2009 William reiste fra dame hjemme... http://www.seher.no/810096/william-reiste-...-paradise-hotel Jeg fatter heller ikke greia med hvorfor iris plutselig ble den mest forhatte... og lene, nanna og iris flytter jo sammen i Oslo etter innspilling, så på en aller annen måte må de ha skværet opp... Men det kommer jo en haug med deltagere inn ehel tiden..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 7. april 2009 #1167 Del Skrevet 7. april 2009 36 lesere i forumet! Det må jeg si!! Vet ikke helt hvorfor, men jeg liker (likte) best Nanna og Iris av jentene jeg. Og Karita, men det er vel mest pga jeg ikke har noen grunn til å mislike henne heller. Lene har blitt altfor bitchy i det siste. Skjønner ikke hva noen av folka tar sånn på vei for. Det er et spill, hvorfor ikke drite i at folk faktisk vil vinne når du vil det selv!? Hadde for meg at mye av greia var at Iris hadde sagt til Petter at hun ville velge han ovenfor Øystein. Men så har noen (Petter?) innbilt seg at dette ikke er sant og at hun er uærlig. Ikke vet jeg.. Tåpelig hele greia! Heia Nanna og Øystein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 7. april 2009 #1168 Del Skrevet 7. april 2009 utrasjamand skrev: kevin begynner å bli kjip, synes jeg. Går rundt der med det sleske smilet sitt hele tiden. Lei han. Petter er også litt gossin. Barnslig, uskyldig og snill. Han kan også gjerne vinne. Da kan han feire med masse skumpa! Noor er merkelig. klarer ikke annet enn å se på munnen hennes når hun snakker. Den er veldig..åpen?! Kevin er helt ubeskrivelig irriterende. Og det gliset hans blir jeg helt kvalm av! Jeg mislikte Petter VELDIG til å begynne med, men nå som de ikke viser klipp av alle de ufattelig barnslige utsagnene han har til tider og viser mer av den reale greie fyren han nå ser ut til å være, så liker jeg han bare mer og mer. Munnen til Noor har fascinert meg siden dag en. Hun ser ut til å prøve å se utrolig viktig ut for hvert eneste ord hun sier og blir endende opp med å se helt merkelig ut. dalieo skrev: Moro med backstabbing Hadde absolutt trodd at Karita skulle ut.. Forstår ikke helt hva som skjedde med Iris, hvorfor hater Lene henne og alle syns hun er falsk? Og hvor var han nye gutten på avstemningen? Jeg fårstår godt at Lene ble drittlei av Iris. Hun prøvde å styre alt og alle der inne og jeg er veldig glad for at hun røk i dag. ble også ganske lei av fjortissforelskelsen hennes. (fnis fnis fnis) Joker skrev: Noor og William! Og nå kommer det nye jenter inn, tror lett at det kan bli litt drama med Noor og William altså, kan ikke han være litt sånn flørtepus med de andre da? Også innbiller jeg meg da at Noor lett kan bli sjalu. *spekulerer i alle retninger* Godt mulig hun blir sjalu ettersom William tydeligvis "kjenner" en av de som kommer. Ole27 skrev: ååh Noor er jo så gullig Synes de godt kunne vist mer nude-scener, vise de i dusjen å sånt som på BB haha Som i danske PH : Gjest skrev: William reiste fra dame hjemme... http://www.seher.no/810096/william-reiste-...-paradise-hotel Jeg fatter heller ikke greia med hvorfor iris plutselig ble den mest forhatte... og lene, nanna og iris flytter jo sammen i Oslo etter innspilling, så på en aller annen måte må de ha skværet opp... Men det kommer jo en haug med deltagere inn ehel tiden..?? Det er sånn det skal være på PH det.. Begynner forresten å like Rune litt jeg. :D Synes han virker mer skøj nå. Han og Petter er søte sammen Gode kommentarer på han her William: "Jeg liker egentlig ikke brune jenter jeg.." "Du må passe på litt. Tissen min er litt erigert". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. april 2009 #1169 Del Skrevet 7. april 2009 Fantastiske sitater fra William i dag ja Heia drama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1170 Del Skrevet 7. april 2009 Bloodless skrev: Synes bare den der flekken i trynet på Triana blir større og større. Pøh, Triana er vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1171 Del Skrevet 7. april 2009 blir hvertfall mer action nå ja:D men Rune syns jeg gikk langt over streken med noor i dag...psykopat lignende tendenser...og hva skjer med han og petter????? leste på tv3 sitt forum at iris petter øystein og nanna var observert på tur til las palmas 25.mars eller noe.,..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2009 #1172 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Gjest skrev: leste på tv3 sitt forum at iris petter øystein og nanna var observert på tur til las palmas 25.mars eller noe.,..?? Det er vel ofte at slike "kjendiser" får sponset tur av Her&Nå o.l? Endret 7. april 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tv-seer Skrevet 7. april 2009 #1173 Del Skrevet 7. april 2009 Ifølge Lene var Øystein for dum til å være der... jaha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 7. april 2009 #1174 Del Skrevet 7. april 2009 Gjest skrev: blir hvertfall mer action nå ja:D men Rune syns jeg gikk langt over streken med noor i dag...psykopat lignende tendenser...og hva skjer med han og petter????? leste på tv3 sitt forum at iris petter øystein og nanna var observert på tur til las palmas 25.mars eller noe.,..?? med noor? noe jeg ikke fikk med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1175 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg skjønner veldig godt Lene. Etter at Nanna kom inn igjen, så måtte jo Lene gå til alexander i følge Iris. Hun Iris prøvde å bestemme alt! Ikke rart folk blir lei hun. Irriteranes i dag da Iris sa hele tiden, det går bra, ikke tenk på det, er ikke så viktig. Javel sir no jeg bare. De jentene som kommer inn var jo kjempe pene:) Flirte litt av Noor som sa at hun håpet jentene var stygge.. Hahaha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. april 2009 #1176 Del Skrevet 7. april 2009 Kan noen summere fort hva som skjedde under dødskampen i dag? Jeg fikk ikke sett på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 7. april 2009 #1177 Del Skrevet 7. april 2009 Har aldri hatt sansen for Nanna. Begynte raskt å bli mer spennende så fort ho ble stemt ut, godt å få røsket litt i maktbalansene til brunettedamene. Spennende å se hva som skjer videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. april 2009 #1178 Del Skrevet 7. april 2009 Pjukset skrev: Kan noen summere fort hva som skjedde under dødskampen i dag? Jeg fikk ikke sett på du kan jo bare se episoden på tv3.no? ..... Iris fortjente så sinnsykt å ryke ut i dag Hun har jo bare brukt de andre som brikker i det ekle spillet sitt.. og som nevnt, fjortisforelskelsen hennes ble litt vel mye.. hun klarte jo ikke å fulleføre en eneste setning uten å fnise seg ihjel så lenge ting dreide seg om øystein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 7. april 2009 #1179 Del Skrevet 7. april 2009 Kevin er en sleip jævel, det var da vitterlig han som startet vendetta'en mot Iris, men Lene som måtte ta jobben med å få henne ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 7. april 2009 #1180 Del Skrevet 7. april 2009 Pjukset skrev: Kan noen summere fort hva som skjedde under dødskampen i dag? Jeg fikk ikke sett på Petter valgte Karita som valgte Iris som motstander. "Kampen" var at de andre deltakerne skulle stemme over hvem som skulle få bli. Alle unntatt Øystein stemte for at Karita skulle bli. Iris forlot hotellet. Moret meg fælt med Petter sine kommentarer og utsagn i dag. "Jeg har bare pult 18 stykker, jeg. "18 er ikke mange" osv.. Voldsomt så opphengt han var i det. Ta heller med deg Rune og get a room! Og til Øystein; det heter kjipt, ikke sjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg