missluna Skrevet 7. april 2009 #1121 Skrevet 7. april 2009 Han nye var jo helskjønn da :happy: drit i at han hører på westlife.. kan hende er noe han sier på kødd uansett.. han virker som en som kan kødde litt Håper så sinnsykt at Iris ryker ut i morgen, da skal jeg kose meg glugg ihjel Helt enig! Likte henne litt til å begynne med, men nå synes jeg bare hun virker som en fjortissforelska bitch! ...hadde Øystein og Iris seg litt under lakenet i går eller...? Tjah, så ikke ut til å være mye å skryte av i såfall. :D
Bomull Skrevet 7. april 2009 #1122 Skrevet 7. april 2009 De viser nok ikke de heftigste scenene, men det så da vitterlig ut som om hun sugde han
Essie_ Skrevet 7. april 2009 #1123 Skrevet 7. april 2009 ...hadde Øystein og Iris seg litt under lakenet i går eller...? Syns det så ut som god, gammeldags klinings. Hadde de hatt seg, så hadde tv3 definitivt vist det!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1124 Skrevet 7. april 2009 Har aldri likt Iris. Liker ikke dialekta,liker ikke utseende,liker ikke hvordan hun har behandlet Lene underveis. Det var godt å se at de andre deltagerene også har begynnt å irritere seg på henne. ! Det hadde vært skikkelig bra for spillet om hun hadde forsvunnet nå. Han nye duden vil jeg tro hadde sitt høydepunkt på intro videoen. Få ut han og få inn en type som jentene kan forelske seg i. Jeg vil se løøøøv der inne snart. Litt som med Lene og Mads. ...OG SLÅ AV DEN WESTLIFEMUSIKKEN!!!!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1125 Skrevet 7. april 2009 De viser nok ikke de heftigste scenene, men det så da vitterlig ut som om hun sugde han Neida, han hadde på seg boxeren, og hun kysset ham på magen. Da de lå i senga, kunne man se gjennom lakenet at han fortsatt hadde på seg boxer. Nå må dere ikke bli så ivrige etter å se litt sex at dere legger altfor mye i det som skjer der inne da!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1126 Skrevet 7. april 2009 Neida, han hadde på seg boxeren, og hun kysset ham på magen. Da de lå i senga, kunne man se gjennom lakenet at han fortsatt hadde på seg boxer. Nå må dere ikke bli så ivrige etter å se litt sex at dere legger altfor mye i det som skjer der inne da! Tja- jeg tror han hadde kosekjeppen ut gjennom gylfen på bokseren.
Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2009 #1127 Skrevet 7. april 2009 Tror egentlig ikke Øystein er så interessert i Iris, gitt.
Disco Biscuit Skrevet 7. april 2009 #1128 Skrevet 7. april 2009 Tja- jeg tror han hadde kosekjeppen ut gjennom gylfen på bokseren. Kosekjeppen..
NullHull Skrevet 7. april 2009 #1129 Skrevet 7. april 2009 (endret) Tror egentlig ikke Øystein er så interessert i Iris, gitt. Sitter med samme følelsen, gitt... Noe sier meg at han gjengjelder følelsene hennes kun for ikke å såre, på et vis? Han er liksom ikke ivrig nok til å overbevise meg ialle fall... Min oppriktige mening er at jeg tror han nye Mr. Westlife er mer i Øysteins gate! Endret 7. april 2009 av NullHull
Gjest cybergirl Skrevet 7. april 2009 #1130 Skrevet 7. april 2009 Blir spennende å se hvilken jente Rune menger seg med nå. Kanskje det blir Karita. Angående henne, på introen hennes virket det ut som hun var DEN ville, sexy blondy `girls just wanna have fun`jenta! ...men gud for et snilt lam hun virker ut som der inne, skikkelig kjedelig og tam.
missluna Skrevet 7. april 2009 #1131 Skrevet 7. april 2009 Blir spennende å se hvilken jente Rune menger seg med nå. Kanskje det blir Karita. Angående henne, på introen hennes virket det ut som hun var DEN ville, sexy blondy `girls just wanna have fun`jenta! ...men gud for et snilt lam hun virker ut som der inne, skikkelig kjedelig og tam. Tipper hun slår ut klørne om det kommer en mulighet for det. Hun virker på meg veldig guttejente igrunn. Introen passa henne ikke LITT en gang.
Gjest Catwoman Skrevet 7. april 2009 #1132 Skrevet 7. april 2009 Synes også Karita virker litt guttejente. Passet greit det Petter sa, etter det inntrykket jeg har av henne, at ikke søt var det rette ordet og bruke om henne. "hun hadde banka meg" Synes han nye virker veldig ok jeg. Det han sa på introen oppfattet jeg som bare tull og tøys. Synes det er kult at han digger Westlife. Vil ha ut Nanna og Iris. Har begynt å få litt mer sansen for Kevin - tror han er en liten luring.
Gjest Catwoman Skrevet 7. april 2009 #1133 Skrevet 7. april 2009 Vi hadde ikke sex, sier Iris: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=541385
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1134 Skrevet 7. april 2009 Dette er det mest patetiske programmet som er lagd noensinne. Hele greia er så fryktelig elendig at det er helt sykt. Så flaut, så dumt, så tragisk, så hjernedødt.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1135 Skrevet 7. april 2009 Tja- jeg tror han hadde kosekjeppen ut gjennom gylfen på bokseren. Jammen det va'kke gylf på bokseren hans.
missluna Skrevet 7. april 2009 #1136 Skrevet 7. april 2009 Misforsto jeg, eller var også Nanna med på å få Iris ut i dag?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1137 Skrevet 7. april 2009 Misforsto jeg, eller var også Nanna med på å få Iris ut i dag? Av det jeg så i går så oppfattet jeg det som at hun bare sa at Iris kom til å velge Lene hvis hun ble valgt på grunn av krangelen dem imellom. Men mange oppfatter det forskjellig tror jeg. Det tok av på tv3 forumet i går. Alle mente Nanna ville få ut Iris. Så det kan jo være det er sånn da. At jeg oppfattet det feil altså. Men det er jo mye vi ikke vet om den kvelden. Får sikkert se mer i dagens episode..
angeleyes Skrevet 7. april 2009 #1138 Skrevet 7. april 2009 Misforsto jeg, eller var også Nanna med på å få Iris ut i dag? Jeg også tenkte på det når Nanna snakket med Lene og Petter. Nanna gjorde i alle fall ikke noe forsøk på å snakke dem fra det eller si at hun ikke likte det da Lene sa hun skulle få Karita til å velge Iris hvis Petter valgte Karita.
Red headed girl Skrevet 7. april 2009 #1139 Skrevet 7. april 2009 Misforsto jeg, eller var også Nanna med på å få Iris ut i dag? Eg tenkte iallefall akkurat det samme.. Petter, Lene og Nanna satt jo på rommet og snakka om det, og Nanna var heilt med på greia. Hadde dei vore like gode venna og sammensvorne som ho påstår dei er, så hadde ho vel backa opp Iris og sagt dei i mot? ..Syns forresten Kevin er begynt å bli en skiiiikkelig sleiping, han gjer jo ikkje anna enn å lure dei andre trill rundt, og er "kompis" med dei fleste
Gjest utrasjamand Skrevet 7. april 2009 #1140 Skrevet 7. april 2009 kevin begynner å bli kjip, synes jeg. Går rundt der med det sleske smilet sitt hele tiden. Lei han. Iris er forelsket i en som er homo? neida..men, hvem vet..? Lene er superskjønn. Hun har så utrolig vakre øyne (når sminken ikke er overdrevet). Håper hun vinner!! Petter er også litt gossin. Barnslig, uskyldig og snill. Han kan også gjerne vinne. Da kan han feire med masse skumpa! Rune var pen til han åpnet munnen. Alex og Karita er ganske anonyme.. Noor er merkelig. klarer ikke annet enn å se på munnen hennes når hun snakker. Den er veldig..åpen?! UT med: Iris, Kevin, Nanna, Noor, Alex og Karita. Få inn noen med litt godt humør og få igang litt action!
Fremhevede innlegg