Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1041 Skrevet 3. april 2009 Klart at det var guttene som la an på henne, men hun har også lagt opp til at de skal gjøre det.. slengt litt blikk og ledd av vitsene deres osv.. Problemet med Rune var vel at hun kanskje skulle sagt til han at det ikke passet seg å si noe sånt da han "er sammen med" en annen på hotellet. Hun lot han jo holde rundt henne og hun satt på fanget hans og gjorde null motstand. Det blir helt feil. Så, feil av både Rune og Negar. Resten av guttene gjør jo selvfølgelig som de vil, de har jo ingen å holde seg til sånn sett. Mener jeg.. hehe, vi alle har vel meninger;).. nei, stemmer, det var Negar da..
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1042 Skrevet 3. april 2009 Klart at det var guttene som la an på henne, men hun har også lagt opp til at de skal gjøre det.. slengt litt blikk og ledd av vitsene deres osv.. Så hvis man ser en fyr inn i øynene og synes vitsene hans er morsomme, så er man interessert i noe mer? Går det ikke an å være sosial med folk av det motsatte kjønn uten å bli kalt hore osv? Vi bor vel ikke i Midtøsten?
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1043 Skrevet 3. april 2009 Hvorfor synes så mange at Iris er så søt og uskyldig? Hun er sleip, og sier det selv i introduksjonsvideoen sin:
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1044 Skrevet 3. april 2009 Synes det bare er Alex som virker real der inne jeg.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1045 Skrevet 3. april 2009 Så hvis man ser en fyr inn i øynene og synes vitsene hans er morsomme, så er man interessert i noe mer? Går det ikke an å være sosial med folk av det motsatte kjønn uten å bli kalt hore osv? Vi bor vel ikke i Midtøsten? Du syns ikke du drar en setning ut av alt jeg sa nå eller? Eller hvis du ikke fikk det med deg kan jeg godt si det en gang til. Hvis hun har kastet blikk (altså av den typen vi alle vet hva betyr), og gjort seg til, og ledd av vitsene hans OSV altså helt vanlig flørting som man gjør når man liker noen mer enn vanlig. Så er det klart at alle disse guttene tar neste skritt da de får inntrykk av at hun er sjarmert av dem. Og hun fortsetter å gjøre seg til osv. Mens hun egentlig burde ha sett at det ble helt feil av Rune og stoppet han istedet for å vise at hun liker det.
missluna Skrevet 3. april 2009 #1046 Skrevet 3. april 2009 Så hvis man ser en fyr inn i øynene og synes vitsene hans er morsomme, så er man interessert i noe mer? Går det ikke an å være sosial med folk av det motsatte kjønn uten å bli kalt hore osv? Vi bor vel ikke i Midtøsten? Du syns ikke du drar en setning ut av alt jeg sa nå eller? Eller hvis du ikke fikk det med deg kan jeg godt si det en gang til. Hvis hun har kastet blikk (altså av den typen vi alle vet hva betyr), og gjort seg til, og ledd av vitsene hans OSV altså helt vanlig flørting som man gjør når man liker noen mer enn vanlig. Så er det klart at alle disse guttene tar neste skritt da de får inntrykk av at hun er sjarmert av dem. Og hun fortsetter å gjøre seg til osv. Mens hun egentlig burde ha sett at det ble helt feil av Rune og stoppet han istedet for å vise at hun liker det. Uansett om hun har flørta eller "kastet blikk" som du kaller det, så er vel det ingen grunn til å bli kalt hore el.? Om guttene tar "blikkene" hennes som invitasjoner til ting så bør man fvel heller klandre dem for å være lettlurte og utrolig enkle gutter. Og hvorfor i alle dager er det Negars oppgave å stoppe Rune?? Både Rune og Ida sier de er single der inne, så det er vel hverken Negar's eller noen annen der innes oppgave å passe på at Rune ikke gjør noe "galt"?
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1047 Skrevet 3. april 2009 Herregud så stygge damer er.. Negar er absolutt INGEN hore, er det mulig å være så missunnelig.
missluna Skrevet 3. april 2009 #1048 Skrevet 3. april 2009 Herregud så stygge damer er.. Negar er absolutt INGEN hore, er det mulig å være så missunnelig. *sukk* selv om jeg ikke ser på Negar som noen hore selv, så synes jeg dette er en utrolig tankeløs kommentar. I likhet med en lignende kommentar som kom tidligere i denne tråden. Selv om man ikke liker noen av damene der inne så betyr ikke det nødvendigvis at man er misunnelig. Sånne kommentarer blir bare tåpelige.
golda Skrevet 3. april 2009 #1049 Skrevet 3. april 2009 Jeg sitter her og lurer på HVA man kan misunne Negar?
missluna Skrevet 3. april 2009 #1050 Skrevet 3. april 2009 Jeg sitter her og lurer på HVA man kan misunne Negar? nettopp
Kamikatze Skrevet 3. april 2009 #1051 Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg sitter her og lurer på HVA man kan misunne Negar? Hennes livsbejaende og positive syn på alt, selv når hun ble utsatt for en massiv bredside av mobbing og utfrysning fra de som ser på seg selv som "de snille". Lene er sikkert dritmisunnelig på leppene hennes. Gjennomsnitlig hadde de begge kommet ut av det med greie muler. Selv om jeg mistenker at hon der Negaren har lært å legge lebestift av en KG-video, og er uheldig å forstørrer der hun burde forminske. Jeg er heller ikke overbevist om at hun er dum. Dama har faktisk en helt kurant utdannelse. Jeg oppfatter det mer som at hun er litt klomsete, og at dette var noe kameraene slukte begjærlig. Resten består vel i at "gjengen" oppfatter henne som dum, og tar alt de kan til inntekt for det: - At hun er ny, og ikke tankeleser når det gjelder tidligere diskusjoner og relasjoner. - At hun fortvilet prøver å svare på spørsmål som mange andre også ville mislykkes i å svare på på sparket. - At hun ikke har vært der lenge nok til å forstå detaljene i spillet, som de andre har endevendt og overanalysert i interne diskusjoner i uker. - At hun smiler og er positiv, selv når jentegjengen behandler henne som ondskapen sjølv, som om det er personlig at Nanna måtte si "nanna!" - At hun har litt begrenset norskforståelse om uttrykk og ordspill man nesten må ha vokst opp her for å mestre. Ingen sier noe på at samtlige andre har radbrukket ordtakk og munnhell. Ingen av de andre bør kaste den skarpeste skuffen når de er single i glasshus. Hun har egentlig ingenting å skamme seg over. Og mye av hennes "mangelfullt utviklede sjelsevner" skyldes vel egentlig kommunikasjonssvikt, og en bande som tar alt i verste mening, og konfronterer istedenfor å prøve å finne sannheten. Dans etter Nannatriadens pipe, ellers... Av alle de hjernedøde deltakerne, er nok Negar den som ville tilført hverdagen mest smil og munter positivitet, om vi endte som naboer eller som arbeidskolleger. Hun har i alle fall et storsinn som er misunnelsesverdig. For hvor mange av dere hadde tatt i mot alt hun måtte svelge, uten å gå propell? - Og skarpslipt sådann? Juhuuu go gurl. Nei, ikke du, goldis. Du må nok ta med deg mandalasettet ditt i skammekroken, og drysse hundre solsmilefjes... Endret 3. april 2009 av Kamikatze
Pjukset Skrevet 3. april 2009 #1052 Skrevet 3. april 2009 Hennes livsbejaende og positive syn på alt, selv når hun ble utsatt for en massiv bredside av mobbing og utfrysning fra de som ser på seg selv som "de snille". Lene er sikkert dritmisunnelig på leppene hennes. Gjennomsnitlig hadde de begge kommet ut av det med greie muler. Selv om jeg mistenker at hon der Negaren har lært å legge lebestift av en KG-video, og er uheldig å forstørrer der hun burde forminske. Jeg er heller ikke overbevist om at hun er dum. Dama har faktisk en helt kurant utdannelse. Jeg oppfatter det mer som at hun er litt klomsete, og at dette var noe kameraene slukte begjærlig. Resten består vel i at "gjengen" oppfatter henne som dum, og tar alt de kan til inntekt for det: - At hun er ny, og ikke tankeleser når det gjelder tidligere diskusjoner og relasjoner. - At hun fortvilet prøver å svare på spørsmål som mange andre også ville mislykkes i å svare på på sparket. - At hun ikke har vært der lenge nok til å forstå detaljene i spillet, som de andre har endevendt og overanalysert i interne diskusjoner i uker. - At hun smiler og er positiv, selv når jentegjengen behandler henne som ondskapen sjølv, som om det er personlig at Nanna måtte si "nanna!" - At hun har litt begrenset norskforståelse om uttrykk og ordspill man nesten må ha vokst opp her for å mestre. Ingen sier noe på at samtlige andre har radbrukket ordtakk og munnhell. Ingen av de andre bør kaste den skarpeste kniven når de sitter i glasshus. Hun har egentlig ingenting å skamme seg over. Og mye av hennes "mangelfullt utviklede sjelsevner" skyldes vel egentlig kommunikasjonssvikt, og en bande som tar alt i verste mening, og konfronterer istedenfor å prøve å finne sannheten. Dans etter Nannatriadens pipe, ellers... Av alle de hjernedøde deltakerne, er nok Negar den som ville tilført hverdagen mest smil og munter positivitet, om vi endte som naboer eller som arbeidskolleger. Hun har i alle fall et storsinn som er misunnelsesverdig. For hvor mange av dere hadde tatt i mot alt hun måtte svelge, uten å gå propell? - Og skarpslipt sådann? Juhuuu go gurl. Nei, ikke du, goldis. Du må nok ta med deg mandalasettet ditt i skammekroken, og drysse hundre solsmilefjes... Amen to that!
Rafi Skrevet 3. april 2009 #1053 Skrevet 3. april 2009 Som jeg skrev lenger opp i tråden; jeg synes skikkelig synd på Negar. Skjønner ikke at folk klarer å være så stygge mot hverandre jeg:(
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1054 Skrevet 3. april 2009 Som jeg skrev lenger opp i tråden; jeg synes skikkelig synd på Negar. Skjønner ikke at folk klarer å være så stygge mot hverandre jeg:(
Pjukset Skrevet 3. april 2009 #1055 Skrevet 3. april 2009 Nå avslørte reklamen på tv at Iris kliner med..hm, var det Alexander?
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1056 Skrevet 3. april 2009 Nå avslørte reklamen på tv at Iris kliner med..hm, var det Alexander? He he...Alexander? tror du husker litt feil der...
Pjukset Skrevet 3. april 2009 #1057 Skrevet 3. april 2009 He he...Alexander? tror du husker litt feil der... Hvem var det da? Jeg syns ikke han ligna på Øystein? Eller? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1058 Skrevet 3. april 2009 Hvem var det da? Jeg syns ikke han ligna på Øystein? Eller? :klø: Å? så det er sant altså? har ikke sett reklamen og trodde du sa Alex på spøk for ikke å røpe noe...ville jo vært mer naturlig om det var Øystein...
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1059 Skrevet 3. april 2009 kanskje de har en kline lek eller no da...tror ikke det er noe seriøst...
Pjukset Skrevet 3. april 2009 #1060 Skrevet 3. april 2009 kanskje de har en kline lek eller no da...tror ikke det er noe seriøst... Vel, de lå under laknene på natta alene på rommet, så det var nok neppe noen klinelek. Jeg er forøvrig temmelig sikker på at det var Alex, uten at jeg skal påstå for mye
Fremhevede innlegg