MissStiles Skrevet 3. april 2009 #1021 Del Skrevet 3. april 2009 Var alle deltagerne der, og hva koster det å komme inn da? Fikk man hilse på deltagerne eller hvordan var opplegget? Ida, Yvonne, Lene, Iris, Petter, Øystein, Vegard, Odd-Ivar, Nanna, Negar og Rune var de jeg så der.. + mange andre, som sikkert kommer inn etter hvert. Det kosta 100kr å komme inn. Men det var ikke noe særlig opplegg egentlig. De begynte ikke å vise PH på skjermene før nærmere kl 22 men uten reklame. Jeg hilste ikke på noen av dem men kunne sikkert gjort det. Er vel bare å gå bort om man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariehønen Skrevet 3. april 2009 #1022 Del Skrevet 3. april 2009 Nå blir det action! Rune har sikkert bare holdt seg unna de andre damene fordi Ida har vært der, tror ikke han er så hypp på henne som han gir uttrykk for. Tipper på litt småkosing fra hans side ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1023 Del Skrevet 3. april 2009 hvorfor i alle dager skulle Negar bli så til de grader kjeftet på når det var Rune som var den som stod for flørtingen?? Det blir akkurat det samme som å si til en voldtatt jente at hun måtte forvente at hun ble voldtatt fordi hun hadde kledd seg utfordrende... Greit nok at hun er blåst i hodet men likevel... Iris syns jeg begynner å bli skikkelig sleip... Heia Lene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 3. april 2009 #1024 Del Skrevet 3. april 2009 hvorfor i alle dager skulle Negar bli så til de grader kjeftet på når det var Rune som var den som stod for flørtingen?? Det blir akkurat det samme som å si til en voldtatt jente at hun måtte forvente at hun ble voldtatt fordi hun hadde kledd seg utfordrende... Greit nok at hun er blåst i hodet men likevel... Iris syns jeg begynner å bli skikkelig sleip... Heia Lene!!!! Det var jo det at hun prøvde seg på flere av guttene i løpet av en kveld istedet for å bare holde på med en. Det at det også var Rune var jo bare en uting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1025 Del Skrevet 3. april 2009 Slik jeg så det var det guttene som prøvde seg på Negar. Men Negar blir selvfølgelig automatisk synderen på grunn av utseende hennes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1026 Del Skrevet 3. april 2009 Bukke under for fellesskapet? Hvis Lene vil komme langt i spillet må hun få ut en av de to som konstant holder sammen, sånn er det. skal hun komme langt i spillet bør hun vel heller splittet Iris og Øystein, og heller spilt på lag med Kevin, Noor, Ida og Rune. Får inntrykk av at kevin begynner å bli lei av både Iris og Nanna og han tror jeg er en luring;) Ville absolutt helst spilt med han skulle jeg kommet noen vei på PH. Skal man spille sammen med Iris og Nanna, må man også følge deres regler, noe jeg ikke tror lønner seg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 3. april 2009 #1027 Del Skrevet 3. april 2009 Det var jo det at hun prøvde seg på flere av guttene i løpet av en kveld istedet for å bare holde på med en. Det at det også var Rune var jo bare en uting. Jeg vil da ikke akkurat karakterisere det hun gjorde som at hun "prøvde seg" på alle guttene som var der inne da. Det må vel være lov å snakke med flere enn en gutt pr kveld? Eller? Dessuten så var det vel heller gutta som sjangsa på henne enn omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1028 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg vil tro at flørtinga til Negar var mye værre enn det vi så siden de andre reagerte såpass kraftig som de gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1029 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg vil tro at flørtinga til Negar var mye værre enn det vi så siden de andre reagerte såpass kraftig som de gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1030 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg vil tro at flørtinga til Negar var mye værre enn det vi så siden de andre reagerte såpass kraftig som de gjorde. Tro meg, var det mer flørting hadde nok tv3 vist oss det! Alt for å vise mest mulig drama vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1031 Del Skrevet 3. april 2009 Synes Alexsander virker så god jeg...snill mot alle og løfter de som trenger det litt opp, trøster og sånn... :rødme: Jeg også synes det. Når han snøvler ”Can you mekke me a tekkkila sunrasssshhh" så er han ikke mye god.... Også ser han så rar ut i munnen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 3. april 2009 #1032 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg syntes ikke Negar gjorde noe gale. Det med piskingen å rævn var jo bare kødd, tipper veeeeldig mange andre hadde og bøyd seg litt fram vis de var i den settingen. Var jo bare lek liksom. Og det var Rune som gidde jæævli med komplimanger til Negar. Hadde jeg vært singel og en gutt hadde sagt slike ting il meg, ville jeg og blit flau-sjenert-gla, slik som hun ble. Jaja. Er bra Ida og Rune oppleggt er over da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1033 Del Skrevet 3. april 2009 Tro meg, var det mer flørting hadde nok tv3 vist oss det! Alt for å vise mest mulig drama vet du... Jeg tror det er mye de ikke vil eller kan sende på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 3. april 2009 #1034 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg tror det er mye de ikke vil eller kan sende på tv. Når de kan sende at nanna, petter, lene og gjengen står og ler av og direkte mobber Negar så kan de nok vise flørting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 3. april 2009 #1035 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg tror det er mye de ikke vil eller kan sende på tv. Selvsagt vil de sende flørting/roting, alt som seere tiltrekkes av vil jo sendes. Så du ikke den danske versjonen? Haha, det var en eneste stor sex-orgie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1036 Del Skrevet 3. april 2009 Selvsagt vil de sende flørting/roting, alt som seere tiltrekkes av vil jo sendes. Så du ikke den danske versjonen? Haha, det var en eneste stor sex-orgie! Tenker ikke på sex nå,men mer personelige betroelser som ikke blir riktig å vise på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 3. april 2009 #1037 Del Skrevet 3. april 2009 Tenker ikke på sex nå,men mer personelige betroelser som ikke blir riktig å vise på tv. De vet at de er på tv, så jeg tror nok tv3 har rett til å sende alt som blir sagt og gjort der inne, og de kommer til å bruke det for alt det er verdt for å skaffe/beholde seere. Tviler på at de dropper å sende roting/betroelser el for å skåne de som har sagt/gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. april 2009 #1038 Del Skrevet 3. april 2009 Leste et sted at deltakerne har skrevet under kontrakt om at tv3 har lov til å sende akkurat hva dem vil om det som skjer på hotellet. så tv3 har ingenting som holder tilbake noe matrial der nei.. i tillegg har de visst skrivd under en taushetserklering som sier at hvis noen av dem forteller ting fra huset etter de har kommet hjem, og før ting er vist på tv må de ut med 100 000 NOK.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 3. april 2009 #1039 Del Skrevet 3. april 2009 Nanna: "Jeg skal kysse Kevin - når han ikke vil, skal jeg hvertfall. " Er hun virkelig 22 år? Helt utrolig komisk. Tidligere har jo Kevin sagt at hun er for ung for ham. "Det er jeg hvertfall ikke!" Nei det virker ikke slik i det hele tatt. "Det er som å si til et lite barn at nei, du får ikke is" Ja når virker du veldig moden... "Jeg skal ha is!" Hun tabber seg helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1040 Del Skrevet 3. april 2009 Når han snøvler ”Can you mekke me a tekkkila sunrasssshhh" så er han ikke mye god.... Også ser han så rar ut i munnen..... tull prat hehe, dessuten sier vi alle litt teite ting i fylla...ser rar ut i munnen? hva betyr det da... Alexander ruler!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg