Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det bare jeg som fikk følelsen av at ei jente må ut på toga-partyet? I Neste-episode-snutten så leste noen opp fra et brev om at det skulle være en duell eller noe med jentene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er det bare jeg som fikk følelsen av at ei jente må ut på toga-partyet? I Neste-episode-snutten så leste noen opp fra et brev om at det skulle være en duell eller noe med jentene...

Kanskje. Jeg fikk det litt på følelsen selv.. for de kalte den duellen.. eh, correct me if I'm wrong.. det er sent og minnet er svekket.. dødskampen eller noe?

Endret av ninuska_
Gjest Bloodless
Skrevet

Fikk litt vondt i meg da Rune og Ida begynte å gråte. Klump i halsen, heh.

Skrevet
Fikk litt vondt i meg da Rune og Ida begynte å gråte. Klump i halsen, heh.

Jeg må innrømme at jeg felte en tåre. Og det selv om ingen av dem er blant de jeg liker best der inne :sjenert:

Også synes jeg egentlig litt synd på Lene. Det kan ikke være mye moro å skulle bo sammen med Rune de neste dagene.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg syns synd på Rune som må bo sammen med henne som fikk Ida kasta ut.

Skrevet

Alt Lene behøver å gjøre er å stikke en finger opp i stumpen til Rune, og kile han litt på sekken, så har "hånddukken" fått seg en ny puppetmaster. Ida drev jo regelrett psykoterror mot fyren, og uansett hva han sa eller gjorde var han dømt til å tape.

Gi mannen noen minutter tyil å komme til hektene, hell i ham fire tequilashots og stapp Noor opp i fanget hans, så glemmer han hele Ida.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som var på luux ?

Litt nysjerrig på hvordan det var. :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Nanna: "Jeg skal kysse Kevin - når han ikke vil, skal jeg hvertfall. " :klaske:

Er hun virkelig 22 år?

Gjest Leken
Skrevet

Nanna er jo helt patetisk....Jeg skal kysse Kevin, hva faen skal du gjøre det for, han vil jo ikke :snurt:

Heia Iris, hun er jo kjempesøt, tror hun og Øystein blir stående til slutt.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes Alexsander virker så god jeg...snill mot alle og løfter de som trenger det litt opp, trøster og sånn... :hjerter_rundt: :rødme:

Skrevet
Noen som var på luux ?

Litt nysjerrig på hvordan det var. :)

Ja jeg var på Luux igår. Det var lite folk der. Men det var gøy å se deltagerne. De hadde en egen VIP avdeling. Parseremonien skal vist vises der hver torsdag. Håper det kommer flere folk der etter hvert for hver gang.

Skrevet
Synes Alexsander virker så god jeg...snill mot alle og løfter de som trenger det litt opp, trøster og sånn... :hjerter_rundt: :rødme:

Jeg også synes det. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Ja jeg var på Luux igår. Det var lite folk der. Men det var gøy å se deltagerne. De hadde en egen VIP avdeling. Parseremonien skal vist vises der hver torsdag. Håper det kommer flere folk der etter hvert for hver gang.

Var alle deltagerne der, og hva koster det å komme inn da? Fikk man hilse på deltagerne eller hvordan var opplegget? :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg også synes det. :sjenert:

Du skal jo gifte deg da, jeg derimot skal prøve meg om sjangsen byr seg! :fnise:

Skrevet (endret)
Du skal jo gifte deg da, jeg derimot skal prøve meg om sjangsen byr seg! :fnise:

:fnise: Lov å se men ikke røre, er det ikke det de sier da? *hehe*

Vi får håpe at sjansen byr seg for deg da! ;)

Endret av ^^Belle^^
Gjest Gjest
Skrevet

Nanna virker utrolig usympatisk! Jeg blir nesten sjokkert.

Gjest Gjest
Skrevet

Heier nå på Petter jeg, digger folk som ikke tar seg selv så uuuuuuuutrolig selvhøytidelig. Deilig med folk som er trygge nok på seg selv til å tørre å "drite seg ut" og man må nok komme på hans alder før den tryggheten kommer.

Skrevet

Herregud for en hønseflokk det er der inne - den farsen rundt Ida og Rune var bare av en annen verden, takk og lov at Ida er ute. Og hvor ondskapsfulle de jentene var mot Negar var bare helt utrolig. Hun virker ganske sandblåst, men hun hadde jo ikke gjort noe av det de hisset seg sånn opp over. Om en gutt kommer og begynner å skryte av utseende, så skjønner jeg godt at hun vil høre - det ville vel alle jenter hørt.

Nei - heia Alexander, han er den kjekkeste og virker mest normal der inne...

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet
Nanna virker utrolig usympatisk! Jeg blir nesten sjokkert.

HELT ENIG! hun virker jo bare helt syk,, springer rundt å skal styre alt.. fatter ikke at hun kom inn igjen... håper hun ryker snart..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...