Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #1001 Skrevet 2. april 2009 Er det bare jeg som fikk følelsen av at ei jente må ut på toga-partyet? I Neste-episode-snutten så leste noen opp fra et brev om at det skulle være en duell eller noe med jentene...
ninuska_ Skrevet 2. april 2009 #1002 Skrevet 2. april 2009 (endret) Er det bare jeg som fikk følelsen av at ei jente må ut på toga-partyet? I Neste-episode-snutten så leste noen opp fra et brev om at det skulle være en duell eller noe med jentene... Kanskje. Jeg fikk det litt på følelsen selv.. for de kalte den duellen.. eh, correct me if I'm wrong.. det er sent og minnet er svekket.. dødskampen eller noe? Endret 2. april 2009 av ninuska_
Gjest Bloodless Skrevet 2. april 2009 #1003 Skrevet 2. april 2009 Fikk litt vondt i meg da Rune og Ida begynte å gråte. Klump i halsen, heh.
angeleyes Skrevet 2. april 2009 #1004 Skrevet 2. april 2009 Fikk litt vondt i meg da Rune og Ida begynte å gråte. Klump i halsen, heh. Jeg må innrømme at jeg felte en tåre. Og det selv om ingen av dem er blant de jeg liker best der inne Også synes jeg egentlig litt synd på Lene. Det kan ikke være mye moro å skulle bo sammen med Rune de neste dagene.
Gjest Tanita Skrevet 3. april 2009 #1005 Skrevet 3. april 2009 Jeg syns synd på Rune som må bo sammen med henne som fikk Ida kasta ut.
Kamikatze Skrevet 3. april 2009 #1006 Skrevet 3. april 2009 Alt Lene behøver å gjøre er å stikke en finger opp i stumpen til Rune, og kile han litt på sekken, så har "hånddukken" fått seg en ny puppetmaster. Ida drev jo regelrett psykoterror mot fyren, og uansett hva han sa eller gjorde var han dømt til å tape. Gi mannen noen minutter tyil å komme til hektene, hell i ham fire tequilashots og stapp Noor opp i fanget hans, så glemmer han hele Ida.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1007 Skrevet 3. april 2009 Noen som var på luux ? Litt nysjerrig på hvordan det var.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1008 Skrevet 3. april 2009 Yesss, ryktene om at Ida vinner er ikke sanne! "Ida hentet meg på flyplassen. Vi ville se hvordan vi fungerte utenfor hotellet, men i dag har vi ingen kontakt, sier, Rune til Seher.no." http://www.seher.no/809602/paradise-rune-k...ve-eller-drikke Hun kunne umulig ha hentet han om det var hun som sto igjen til slutt.
Gjest Catwoman Skrevet 3. april 2009 #1009 Skrevet 3. april 2009 Nanna: "Jeg skal kysse Kevin - når han ikke vil, skal jeg hvertfall. " Er hun virkelig 22 år?
Gjest Leken Skrevet 3. april 2009 #1010 Skrevet 3. april 2009 Nanna er jo helt patetisk....Jeg skal kysse Kevin, hva faen skal du gjøre det for, han vil jo ikke Heia Iris, hun er jo kjempesøt, tror hun og Øystein blir stående til slutt.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1011 Skrevet 3. april 2009 Synes Alexsander virker så god jeg...snill mot alle og løfter de som trenger det litt opp, trøster og sånn... :rødme:
MissStiles Skrevet 3. april 2009 #1012 Skrevet 3. april 2009 Noen som var på luux ? Litt nysjerrig på hvordan det var. Ja jeg var på Luux igår. Det var lite folk der. Men det var gøy å se deltagerne. De hadde en egen VIP avdeling. Parseremonien skal vist vises der hver torsdag. Håper det kommer flere folk der etter hvert for hver gang.
^^Belle^^ Skrevet 3. april 2009 #1013 Skrevet 3. april 2009 Synes Alexsander virker så god jeg...snill mot alle og løfter de som trenger det litt opp, trøster og sånn... :rødme: Jeg også synes det.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1014 Skrevet 3. april 2009 Ja jeg var på Luux igår. Det var lite folk der. Men det var gøy å se deltagerne. De hadde en egen VIP avdeling. Parseremonien skal vist vises der hver torsdag. Håper det kommer flere folk der etter hvert for hver gang. Var alle deltagerne der, og hva koster det å komme inn da? Fikk man hilse på deltagerne eller hvordan var opplegget?
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1015 Skrevet 3. april 2009 Jeg også synes det. Du skal jo gifte deg da, jeg derimot skal prøve meg om sjangsen byr seg!
^^Belle^^ Skrevet 3. april 2009 #1016 Skrevet 3. april 2009 (endret) Du skal jo gifte deg da, jeg derimot skal prøve meg om sjangsen byr seg! Lov å se men ikke røre, er det ikke det de sier da? *hehe* Vi får håpe at sjansen byr seg for deg da! Endret 3. april 2009 av ^^Belle^^
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1017 Skrevet 3. april 2009 Nanna virker utrolig usympatisk! Jeg blir nesten sjokkert.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #1018 Skrevet 3. april 2009 Heier nå på Petter jeg, digger folk som ikke tar seg selv så uuuuuuuutrolig selvhøytidelig. Deilig med folk som er trygge nok på seg selv til å tørre å "drite seg ut" og man må nok komme på hans alder før den tryggheten kommer.
suzie Skrevet 3. april 2009 #1019 Skrevet 3. april 2009 Herregud for en hønseflokk det er der inne - den farsen rundt Ida og Rune var bare av en annen verden, takk og lov at Ida er ute. Og hvor ondskapsfulle de jentene var mot Negar var bare helt utrolig. Hun virker ganske sandblåst, men hun hadde jo ikke gjort noe av det de hisset seg sånn opp over. Om en gutt kommer og begynner å skryte av utseende, så skjønner jeg godt at hun vil høre - det ville vel alle jenter hørt. Nei - heia Alexander, han er den kjekkeste og virker mest normal der inne...
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 3. april 2009 #1020 Skrevet 3. april 2009 Nanna virker utrolig usympatisk! Jeg blir nesten sjokkert. HELT ENIG! hun virker jo bare helt syk,, springer rundt å skal styre alt.. fatter ikke at hun kom inn igjen... håper hun ryker snart..
Fremhevede innlegg