Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest dalieo
Skrevet

Endelig noe som overrasket litt! Var helt sikker på at hun skulle sende ut Bergenserjenta, så bare de originale medlemmene var igjen. Men moro at Ida drar ut, kanskje vi får se en ny side av Rune nå :tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, blir litt overaska av meg selv over hvor engasjert jeg er, som egentlig hater dramaserier ( med unntak av Cæsar :D )

Jeg også hater egentlig slike serier. Men jeg er hekta! :fnise:

Gjest Wacmoc
Skrevet
Jeg også hater egentlig slike serier. Men jeg er hekta! :fnise:

Hoho :)

Men håper Rune blir ferdig med Ida fort.. Kommer til å hive TV`en i veggen om han skal bitche resten av PH :P

Gjest Gjest
Skrevet

Pfff..Ida får nok en ny sjanse..Hun blir vel sendt inn igjen om en stund.

Skrevet

Fikk så utrolig vondt av Negar jeg. Stakkars jente:(

Skrevet

Men håper Rune blir ferdig med Ida fort.. Kommer til å hive TV`en i veggen om han skal bitche resten av PH :P

Jeg tror ikke det tar så lang tid, vi har jo sett at han kan flørte ;)

Hvis han syter går han sikkert ut i neste runde uansett.

Pfff..Ida får nok en ny sjanse..Hun blir vel sendt inn igjen om en stund.

Da hiver JEG tv i veggen!

Gjest <jente
Skrevet

Så ble det Negar og Ida, egentlig det jeg trodde, selv om jeg håpet at Lene skulle gå til Øystein eller Petter bare for intrigene :P Haha

Skrevet

Jeg ble litt overrasket. At Negar dro ut var jeg ganske så sikker på.

Men at lene gikk til Rune, det hadde jeg ikke forventet. Trodde hun skulle gå til Kevin å sende ut Noor.

Skrevet

Ser ut som om stemningen mellom Lene og Iris blir dårligere og dårligere. Da ligger vel Lene tynnest an i såfall. Kanskje lurt å se seg om etter nye medspillere snart for hennes del.

Skrevet
Ser ut som om stemningen mellom Lene og Iris blir dårligere og dårligere. Da ligger vel Lene tynnest an i såfall. Kanskje lurt å se seg om etter nye medspillere snart for hennes del.

Det så ut som det fort kunne bli krig mellom de to.

Da tror jeg også Lene ligger tynnest an.

Skrevet

Han bør jo bli ferdig med det fort ja om han ikke skal risikere å ryke neste sermoni. Men for alt vi vet så kanskje han lengter sånn etter Ida om en uke at han ikke gidder å kjempe for å få bli heller..

Tjah, fort at det blir forandringer, splittelser og imuniteter, så man vet jo aldri hvem som er trygg og ikke, til tross for at de har funnet seg "fast partner". Godt eksempel på akkurat dette i kveld ;)

Skrevet

Jeg tror nok de blir venner igjen før neste parsermoni! Noe må de da ha med, det er ikke som om det er store intriger der fra før!

Kommer til å slite med å høre på Rune, sutre sutre sutre! Argh!

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, håper Lene og Nanna er de neste som ryker ut.

Gjest Gjest
Skrevet
Æsj, mista jeg trua på Lene, må da gå an å ha egne meninger og ikke bukke under for fellesskapet hele tiden. huff og huff!

Bukke under for fellesskapet?

Hvis Lene vil komme langt i spillet må hun få ut en av de to som konstant holder sammen, sånn er det.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er da utrolig mye bedre å høre på Rune sutre enn BÅDE Rune og Ida sutre. Syns det var dritbra jeg. Har håpet på at de ble splittet, de risikerer å ødelegge hele moroa med pusing, sutring, krangling.... "Ja men hva er det jeg har gjort for no' nåa?" Fy for en dott, satser på at han glemmer fort og kan vise en litt morsommere side av seg selv fremover!

Så det så!

Eneste grunn til å savne Negar er jo den berømte salat forvirringen... Da holdt jeg på å le meg i hel! Ho ho ho

Skrevet
Jeg håper dyrebeskyttelsen klarer å finne et godt hjem til Rune, etter serien...

Kami da...fikk du ikke nok whiskas i dag? :)

Skrevet
Jeg ble litt overrasket. At Negar dro ut var jeg ganske så sikker på.

Men at lene gikk til Rune, det hadde jeg ikke forventet. Trodde hun skulle gå til Kevin å sende ut Noor.

Jeg var også ganske sikker på at Negar skulle gå ut. Så det kom ikke som noen overraskelse. Med Lene så tenkte jeg enten Rune eller Petter. Ble litt glad når hun valgte Rune. Spent på hvordan det blir fremover, uten Ida.

Skrevet

Jeg er helt overrasket over meg selv, og hvor engasjert jeg blir i denne serien, haha. Synes det er altfor lenge til mandag...

Helt riktig å sende ut Ida nå, og jeg håper da for guds skyld at hun ikke skal inn igjen, det blir da for dumt!!

Nå er det vel en gutt som skal inn igjen, mon tro hvem det blir... Tviler på at det er Mads, da blir jeg overrasket. Da er det veldig opplagt at Rune er den neste gutten som ryker ut.

Skrevet

Det virker ikke som om Ida forstår at hun ble sendt hjem fordi Rune og hun var sammen 24/7, og nesten aldri med de andre. Om de to hadde vært mer med de andre, og faktisk prøvd å involvere seg litt, så tror jeg ingen hadde hatt så mye imot at de var et par gjennom hele oppholdet på Paradise Hotel.

Tviler det blir noen koselige dager for Lene og Rune som samboere. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Tviler det blir noen koselige dager for Lene og Rune som samboere. :fnise:

Ja det kan bli kos det... Hehe:)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...