firewater Skrevet 2. april 2009 #941 Skrevet 2. april 2009 Så du er en ekte mobber altså. Så vidt over dyr på min rangstige. Mobber nei? Å mobbe er å angripe de som er svake, ikke de som manipulerer. Jeg liker når folk blir "tatt", altså når de selv har gjort noe galt og blir avslørt.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #942 Skrevet 2. april 2009 Ole27, kan du ikke drite i den reklameringen din? De som vil dit har sikkert fått det med seg. Personlig kunne jeg ikke tenkt meg noe mer harry.
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #943 Skrevet 2. april 2009 Mobber nei? Å mobbe er å angripe de som er svake, ikke de som manipulerer. Jeg liker når folk blir "tatt", altså når de selv har gjort noe galt og blir avslørt. Så du mener at det som skjedde på Pandoras eske ikke var kollektiv mobbing av Negar?
Gjest Catwoman Skrevet 2. april 2009 #944 Skrevet 2. april 2009 >Synes de var skikkelig stygge mot Negar på pandoras eske igår. Jeg synes i det ele tatt at pandoras eske bare er teit. Det kommer jo ingenting ut av det, folk kan jo lyve så mye de bare vil når de skal svare. "hvem av guttene stoler du mest på" og "hvem av jentene liker du minst" - er vel ikke å lett å svare helt konkret på det. Også tror jeg det må ha skjedd noe mer den utkledningskvelden enn det som ble vist på tv. Greit Negar flørtet og styret ltt med alle guttene - men er ikke det litt som forventet på et sånnt type tv-program da? Og alle er jo strengt tatt single, så jeg ser ikke at hun gjorde så fryktelig mye galt der. Også hater alle de andre jentene henne etterpå? :klø: Enten skjedde det mer som vi ikke så, eller så kjeder de seg så fælt der inne at det går helt rundt for de og de må lage oppstyr av ingenting. Jeg har ikke noe sånn voldsomt sansen for Negar selv, men alle fortjener da i det minste å bli behandlet ordentlig. Blir spennende hvem som ryker idag. Tror alt kan skje. Mistenker at guttene gjerne vil ha Negar der bare for å terge jentene
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #945 Skrevet 2. april 2009 Greit Negar flørtet og styret ltt med alle guttene - men er ikke det litt som forventet på et sånnt type tv-program da? Og alle er jo strengt tatt single, så jeg ser ikke at hun gjorde så fryktelig mye galt der. Også hater alle de andre jentene henne etterpå? :klø: Enten skjedde det mer som vi ikke så, eller så kjeder de seg så fælt der inne at det går helt rundt for de og de må lage oppstyr av ingenting. Enig, jeg forstår ikke oppstyret. Når det er fest og tjo-og-hei så er det forvørig lett å sette seg på et fang eller to Uttalelser som "Negar er den løseste dama som har satt sine to ben på Paradise" blir for meg litt vel sterke ord i forhold til hva som skjedde. Jeg tror nok det heller mot at de må lage oppstyr av ingenting. Men det er jo sånn det blir i alle realityprogram
missluna Skrevet 2. april 2009 #946 Skrevet 2. april 2009 Enig, jeg forstår ikke oppstyret. Når det er fest og tjo-og-hei så er det forvørig lett å sette seg på et fang eller to Uttalelser som "Negar er den løseste dama som har satt sine to ben på Paradise" blir for meg litt vel sterke ord i forhold til hva som skjedde. Jeg tror nok det heller mot at de må lage oppstyr av ingenting. Men det er jo sånn det blir i alle realityprogram Man er da vel ikke løs om man sitter på noens fang? Dama kyssa vel ikke noen en gang? Det er vel guttene det skal gå utover når det er DE som sikler over Negar og egentlig ikke omvendt (etter hva jeg har sett..?)?
Gjest dalieo Skrevet 2. april 2009 #947 Skrevet 2. april 2009 (endret) Enig, jeg forstår ikke oppstyret. Når det er fest og tjo-og-hei så er det forvørig lett å sette seg på et fang eller to Uttalelser som "Negar er den løseste dama som har satt sine to ben på Paradise" blir for meg litt vel sterke ord i forhold til hva som skjedde. Jeg tror nok det heller mot at de må lage oppstyr av ingenting. Men det er jo sånn det blir i alle realityprogram Rettelse: Løseste hora Ja, helt enig i at det er vel sterke ord for Negars rimelige uskyldige oppførsel. Hvorfor må de være så prippen da edit: skrivefeil i rettelsen min Endret 2. april 2009 av dalieo
missluna Skrevet 2. april 2009 #948 Skrevet 2. april 2009 Rettelse: Løsteste hora Ja, helt enig i at det er vel sterke ord for Negars rimelige uskyldige oppførsel. Hvorfor må de være så prippen da De er bare helt paniske for å miste parneren sin.
firewater Skrevet 2. april 2009 #949 Skrevet 2. april 2009 Så du mener at det som skjedde på Pandoras eske ikke var kollektiv mobbing av Negar? Hun hadde alle muligheter både før og underveis til å fremstå som ærlig, rette opp inntrykket og få de andre på hennes side igjen, men hun viste gang på gang at hun ikke klarer å være konsekvent og ærlig, og det vil selvsagt få konsekvenser. Selvsagt var den spørrerunden en smule brutal, men det var også den eneste muligheten man hadde fått til å kreve at hun sto for det hun sa. Jeg ser ikke på det som mobbing når man selv legger opp til det i så stor grad. Jeg synes ikke synd på henne og reagerte mer på hvordan hun unnlot å svare for seg framfor å forsøke å rette inntrykket. Det kom ikke uventet i det hele tatt og var forårsaket av hennes oppførsel mot de andre, og da kan jeg ikke gå med på å kalle det mobbing. Det var et oppgjør med en person de andre opplever som uærlig og inkonsekvent, og det må man forvente når det er snakk om en realityserie.
Essie_ Skrevet 2. april 2009 #950 Skrevet 2. april 2009 Det er nok mer enn 24 timer som blir klippet ned til de muligens 40 minuttene vi får se som ett program. Det er jo tross alt bar 4 programmer på en uke, og de påstår jo at det er parsermoni hver torsdag. (Altså at de klipper 7 dager ned til 4) Det var parseremoni hver 4. dag når de spilte inn PH. Noen som sier det i en av bakomfilmene på tv3.no.
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #951 Skrevet 2. april 2009 Hun hadde alle muligheter både før og underveis til å fremstå som ærlig, rette opp inntrykket og få de andre på hennes side igjen, men hun viste gang på gang at hun ikke klarer å være konsekvent og ærlig, og det vil selvsagt få konsekvenser. Selvsagt var den spørrerunden en smule brutal, men det var også den eneste muligheten man hadde fått til å kreve at hun sto for det hun sa. Jeg ser ikke på det som mobbing når man selv legger opp til det i så stor grad. Jeg synes ikke synd på henne og reagerte mer på hvordan hun unnlot å svare for seg framfor å forsøke å rette inntrykket. Det kom ikke uventet i det hele tatt og var forårsaket av hennes oppførsel mot de andre, og da kan jeg ikke gå med på å kalle det mobbing. Det var et oppgjør med en person de andre opplever som uærlig og inkonsekvent, og det må man forvente når det er snakk om en realityserie. Jeg syns det virker mer som hun er usikker, ikke at hun prøver å være uærlig. Blir en usikker person bombadert slik som i går, så blir man bare enda mer usikker. Hva er det hun egentlig har gjort som gjør at hun fortjente angrepet under Pandora's eske i går da? Jeg syns ikke det er annet enn feigt. Skal vi diskutere uærlighet så er det vel andre enn Negar som burde legges for galgen før henne.
Amadea Skrevet 2. april 2009 #952 Skrevet 2. april 2009 Hvor lenge skal serien vare? Noen som vet det?
Amadea Skrevet 2. april 2009 #953 Skrevet 2. april 2009 Angående Negar og spørsmålene hun fikk i går: Jeg ville ikke klart å svare på hvem jeg likte mest og minst f.eks. på jobben. Dessuten, I følge klippene vi fikk se sa ikke Negar til Øystein at hun stolte mest på han, men at hun stolte mye på han / han var av de hun stolte mest på eller noe slikt noe. Det mener i hvert fall jeg å huske, for jeg reagerte på at Øystein maste sånn om det.
firewater Skrevet 2. april 2009 #954 Skrevet 2. april 2009 (endret) Negar nevnte senere i showet at hun sa det hun trodde folk ville høre, og at hun sto ved at hun stolte på Øystein mest, men ville heller si det alle ville høre og være så diplomatisk som mulig når hun var foran hele gjengen. Når hun så aktivt unngår å svare på spørsmål etter hun har eksplisitt fått høre at ingen er interessert i hva hun tror de vil høre, men at de vil høre hva hun faktisk tenker, så er det klart man reagerer på det. Hun fremstod som en politiker der hun satt og forsøkte å svare på alt annet, eller gå over til standardsvaret sitt om at hun alltid har sagt det hun mente (noe hun senere innrømte ikke var tilfellet). Pjukset: Hvis sannheten er at hun er usikker, og at hun faktisk ikke er så manipulerende som hun fremstår, så er det synd at hun ikke kan uttrykke dette bedre. Jeg merker ihvertfall at jeg ikke får sympati for henne. Endret 2. april 2009 av firewater
Kamikatze Skrevet 2. april 2009 #955 Skrevet 2. april 2009 Jeg håper dyrebeskyttelsen klarer å finne et godt hjem til Rune, etter serien...
Blåbæret Skrevet 2. april 2009 #956 Skrevet 2. april 2009 Jeg håper dyrebeskyttelsen klarer å finne et godt hjem til Rune, etter serien...
Gjest Jentegjest Skrevet 2. april 2009 #959 Skrevet 2. april 2009 Så hvem tror dere ryker i kveld? Jeg tror det kan være alle jentene jeg, spørs hvem som avgjør det hele..
Blåbæret Skrevet 2. april 2009 #960 Skrevet 2. april 2009 Jeg blir veldig skuffet hvis noen av de nye går ut i dag. Det blir bare kjedelig hvis de får ut de nye hele tiden.
Fremhevede innlegg