Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tipper at Ida og Negar går ut, virker at det er det som skjer ut i fra siste delen på episoden i går..

Videoannonse
Annonse
Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg synes synd på Negar. Det virket som om Nanna storkoste seg da alle angrep henne. Da var hun nok i sitt ess. Greit, hun er kanskje ikke lynende intelligent, men det finnes grenser! Tipper de bare er sjalu og dritredd for at Negar "kaprer" "guttene" deres. Vi har jo alle sett hvor hysterisk og desperat Nanna blir når ting ikke går som hun har tenkt.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Jeg tipper at Ida og Negar går ut, virker at det er det som skjer ut i fra siste delen på episoden i går..

Da blir jeg glaaaad :D

Også syntes jeg mats kan komme tilbake snart. Håper virkelig han kommer tilbake. Vil helle ha han enn Nannah for å si det sånn ;)

Skrevet

Syns Nanna oppfører seg som om hun er dronning på Paradise. Alt må bli som hun krever, om ikke, om det er litt motvind, så bryter helvete løs.

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner egentlig ikke helt hvorfor Nanna kom inn igjen...

Hadde det vært fordi en av jentene trakk seg fra hele greia så skjønner jeg at den sist utstemte kommer inn for å erstatte hun som ville ut. Men utover det???

Så hvorfor skal Mats komme inn igjen? Ja, det må jo være for at tv3 vil lage litt drama det da.

Gjest Gjest
Skrevet

tv3 bruker bare de samme på nytt...så sparer de penger på å sende inn nye

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg syns Nanna oppfører seg som en liten trassig unge og hører mer hjemme på psykiatrisk avdeling enn på Paradise Hotel...

Gjest Gjest
Skrevet

Hva galt har Nanna gjort? Bortsett fra at hun liker Kevin.....

Skrevet
Hva galt har Nanna gjort? Bortsett fra at hun liker Kevin.....

Enig, jeg liker faktisk Nanna jeg, hun virker kul. Jo, hun er kanskje ganske så opphengt i spillet, men det er jo nettopp det det er, et spill...

Gjest Gjest
Skrevet
Enig, jeg liker faktisk Nanna jeg, hun virker kul. Jo, hun er kanskje ganske så opphengt i spillet, men det er jo nettopp det det er, et spill...

Det er så unødvendig mye drittslenging som kommer fra den kanten..er ikke ett sjakktrekk i ett slikt spill

Skrevet
Det er så unødvendig mye drittslenging som kommer fra den kanten..er ikke ett sjakktrekk i ett slikt spill

Den drittslenginga som vi ser er jo kun foran kamera, og ikke foran de andre.. Såvidt jeg husker ihvertfall..

Gjest Gjest
Skrevet
Den drittslenginga som vi ser er jo kun foran kamera, og ikke foran de andre.. Såvidt jeg husker ihvertfall..

Av typen "kan ikke du si hva du mener om" sikkert fra produsentens side....

Skrevet
Av typen "kan ikke du si hva du mener om" sikkert fra produsentens side....

Nettopp!

Skrevet

va sto forressten i det brevet Negar fikk når hun ble så trist. Var vel tirsdagsepisoden det, og da viker ph for fruene

Skrevet

Jeg tror Negar egentlig er Dolly Duck utkledd...

Gjest Christabelle
Skrevet
va sto forressten i det brevet Negar fikk når hun ble så trist. Var vel tirsdagsepisoden det, og da viker ph for fruene

Du kan se episodene på tv3.no.

Skrevet

At hun skulle ta med seg de andre og møte opp på terrassen... Og noe om at i Paradise Hotel skjer det ting hele tiden.

Ikke noe trist, ikke noe skummelt, men en helt vanlig beskjed, slik de får hele tiden.

Skrevet
At hun skulle ta med seg de andre og møte opp på terrassen... Og noe om at i Paradise Hotel skjer det ting hele tiden.

Ikke noe trist, ikke noe skummelt, men en helt vanlig beskjed, slik de får hele tiden.

Ok, ikke så dramatisk altså. Det så jo ganske dramatisk ut på reklameklippet ;)

Skrevet
Ok, ikke så dramatisk altså. Det så jo ganske dramatisk ut på reklameklippet ;)

Hehe, det var ikke bare på reklameklippet, for Negar begynte å strigråte og klarte ikke lese beskjeden og dro på rommet sitt for å samle seg et kvarter før hun kom tilbake og leste en så kjedelig beskjed. :skratte:

Skrevet

Noen skal på Luux i Oslo å se kveldens episode da? Flere av deltakerne skal være tilstede ..... ooooh :P

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...