Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, i går fikk jeg litt vondt av Rune. Jeg tror dette programmet får frem det værste i folk. Når de er i en pressa situasjon kommer endel dritt ut. Se på Lene, som var så søt, blid og åpen mens Mats var inne og har forandra seg endel nå får en si.

I går synes jeg de var fæle med Negar. Hva var det for noe forferdelig hun hadde gjort da? Snakke med gutta? Huff og huff! Og hvorfor må man ha så sterke meninger om alt mulig? En ide for Lene som studerer psykologi kan vel være å skaffe seg litt basic kunnskap om kulturforskjeller og å lese seg opp på høy- og lavkontekst-kommunikasjon. Og det er ikke kult å mobbe Negar fodi hun ikke kan alle norske uttrykk!

Hvorfor må TV3 spoile programmene hele tiden! Det er unødvendig å vise slutten av parseremonien synes jeg! Det blir jo ikke like spennende i dag da!

Videoannonse
Annonse
Gjest Wacmoc
Skrevet
Huff, i går fikk jeg litt vondt av Rune. Jeg tror dette programmet får frem det værste i folk. Når de er i en pressa situasjon kommer endel dritt ut. Se på Lene, som var så søt, blid og åpen mens Mats var inne og har forandra seg endel nå får en si.

I går synes jeg de var fæle med Negar. Hva var det for noe forferdelig hun hadde gjort da? Snakke med gutta? Huff og huff! Og hvorfor må man ha så sterke meninger om alt mulig? En ide for Lene som studerer psykologi kan vel være å skaffe seg litt basic kunnskap om kulturforskjeller og å lese seg opp på høy- og lavkontekst-kommunikasjon. Og det er ikke kult å mobbe Negar fodi hun ikke kan alle norske uttrykk!

Hvorfor må TV3 spoile programmene hele tiden! Det er unødvendig å vise slutten av parseremonien synes jeg! Det blir jo ikke like spennende i dag da!

Jeg liker at de gjør det jeg. Da får jeg enda mer lyst til å se på og blir enda mer gira på å se det. :) Men blei super irritert når de gjorde en feil på tv3 og sendte reklame om hva som skjedde på PH i morgen før dagens episode hadde gått..

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Det de drev med i går var kollektiv mobbing.

Gjest Gjest
Skrevet
Er vel litt både og... Kan jo være hun virker dummere fordi hun ikke helt skjønner Norsk.

I og med at hun har gått på norsk skole er hun jo ekstra treg hvis hun ikke skjønner norsk, så det gjør det jo ikke så mye bedre.

Skrevet
I og med at hun har gått på norsk skole er hun jo ekstra treg hvis hun ikke skjønner norsk, så det gjør det jo ikke så mye bedre.

Hvor lenge har Negar bodd i Norge?

Gjest Plastelina
Skrevet

Man må ta i betraktning at tv3 klipper her.

Alt alle sier og gjør blir ikke tatt med.

Husk de filmer 24/7, og 24 timer blir klippet ned til et program som varer i under en time.

Akkurat nå så redigerer de slik at Lene fremstilles mer på en spesiell måte. Og de utelater sikkert også ting som blir sagt og gjort slik at vi seere skal sitte igjen med et bestemt bilde av situasjonen og folka

Gjest Gjest
Skrevet

Hun kom til Norge i 1992.

Hun studerte først markedsføring i Australia og Master i International Business før hun forsøkte seg som skuespiller i Bollywood i India.

Les her om at hun f.eks. var en av de beste i klassen da hun studerte i Australia.

Hun fremstår som litt dum i PH men er egentlig litt smart....?

Gjest Gjest
Skrevet

Og da var hun 8 år.

Skrevet

Hun studerte først markedsføring i Australia og Master i International Business før hun forsøkte seg som skuespiller i Bollywood i India.

Les her om at hun f.eks. var en av de beste i klassen da hun studerte i Australia.

Hun fremstår som litt dum i PH men er egentlig litt smart....?

.. Og dette trur du på? Må sei eg ser med skepsis på denne saken altså:P Informasjonen kjem jo ikkje frå andre enn ho, uten at ho viser til nåke som helst. Ho påstår jo strengt tatt at ho berre er 24 , mens ho egentlig kanskje er 30.. Kem veit? :fnise:

Fann eit klipp frå ein italiensk film eg berre måtte linke til, syns det var litt morsomt å sjå ho i en anna setting..

Men eg veit ikkje heilt, sida ho er skuespiller kan det godt vere ho spilla dum? Uansett så finne eg ho og det ho utalar meget underholdande :ler:

Skrevet

Står her at hun kom til Norge som åtteåring. Men hun har ikke bodd i Norge fra hun var 8 år og frem til nå.

Gjest Gjest
Skrevet
Står her at hun kom til Norge som åtteåring. Men hun har ikke bodd i Norge fra hun var 8 år og frem til nå.

Neida. Hun reiste til Australia da hun var 16 år.

Men da hadde hun altså gått på skole i Norge i 8 år! Fullført videregående og kom inn på skole i Australia. Så NORSK språk burde hun jo beherske. Men... vet om mange jenter som ikke er helt smarte jeg som både har tatt videregående og kommet inn på høyskole/universitet i Australia! Så det at hun har gått på skole betyr ikke automatisk at hun er smart!

Forøvrig så finnes det mange norske ungdommer som ikke er kjent med alle norske uttrykk og ordspill.

Det finnes sikkert både epler og appelsiner som faller langt fra stammen.

Man tråkker i grøten og går rundt salaten.

Noen kjenner lusa på gangen mens andre kjenner musa på lukta....

Gjest Gjest
Skrevet
.. Og dette trur du på? Må sei eg ser med skepsis på denne saken altså:P Informasjonen kjem jo ikkje frå andre enn ho, uten at ho viser til nåke som helst. Ho påstår jo strengt tatt at ho berre er 24 , mens ho egentlig kanskje er 30.. Kem veit? :fnise:

Spørsmålet var hvor lenge hun hadde bodd i Norge. Ikke hvor gammel hun var.

Uansett hvor gammel hun er så kom hun til Norge i '92.

Skrevet
Forøvrig så finnes det mange norske ungdommer som ikke er kjent med alle norske uttrykk og ordspill.

Det finnes sikkert både epler og appelsiner som faller langt fra stammen.

Man tråkker i grøten og går rundt salaten.

Noen kjenner lusa på gangen mens andre kjenner musa på lukta....

:skratte: Signerer

Skrevet
Man må ta i betraktning at tv3 klipper her.

Alt alle sier og gjør blir ikke tatt med.

Husk de filmer 24/7, og 24 timer blir klippet ned til et program som varer i under en time.

Akkurat nå så redigerer de slik at Lene fremstilles mer på en spesiell måte. Og de utelater sikkert også ting som blir sagt og gjort slik at vi seere skal sitte igjen med et bestemt bilde av situasjonen og folka

Det er nok mer enn 24 timer som blir klippet ned til de muligens 40 minuttene vi får se som ett program. Det er jo tross alt bar 4 programmer på en uke, og de påstår jo at det er parsermoni hver torsdag. (Altså at de klipper 7 dager ned til 4)

Skrevet
Det er nok mer enn 24 timer som blir klippet ned til de muligens 40 minuttene vi får se som ett program. Det er jo tross alt bar 4 programmer på en uke, og de påstår jo at det er parsermoni hver torsdag. (Altså at de klipper 7 dager ned til 4)

Ja, det er sant.. Tv3 har kjempemakt når det gjelde det her, og kan få oss sjåara til å reagere akkurat slik dei vil at vi skal reagere pga klippinga.

Ellers syns eg det er kjipt at tv3 tydeligvis ikkje vil at vi skal bli kjent med ho nye bergenseren (huska ikkje ka ho heitte engang..:P), dei viser jo iiiingenting av ho! Men det kan jo vere så enkelt som at ho kanskje forsvinne ut ikveld, og tv3 dermed ikkje ser på ho som viktig..

Skrevet

Akkurat sett gårsdagens episode på nett. Rune er jo tragisk!!! Herre mi tid:/

Begynner å få mer og mer sansen for Petter egentlig...

Skrevet

for å si det sånn, det er tv3 som bestemmer hvem som skal vinne.. og ikke minst hvem vi skal like og ikke. de klipper og koser seg, noen ganger så bruker de jo samme klipp i to forskjellige settinger! :klaske:

syns det er litt kjedelig at det liksom ikke er noe spill. det er jo ingen allianser og drama, alle er jo bare greie mot hverandre! det morsomme er når folk dolker hverandre i ryggen og det blir jævelskap :fnise:

Skrevet
Ja, det er sant.. Tv3 har kjempemakt når det gjelde det her, og kan få oss sjåara til å reagere akkurat slik dei vil at vi skal reagere pga klippinga.

Ellers syns eg det er kjipt at tv3 tydeligvis ikkje vil at vi skal bli kjent med ho nye bergenseren (huska ikkje ka ho heitte engang..:P), dei viser jo iiiingenting av ho! Men det kan jo vere så enkelt som at ho kanskje forsvinne ut ikveld, og tv3 dermed ikkje ser på ho som viktig..

Om hun nye skulle ryke i kveld så tipper jeg nok tv3 hadde vist mer til henne i forkant, så vi får nok se mer til henne neste uke ;)

Skrevet
syns det er litt kjedelig at det liksom ikke er noe spill. det er jo ingen allianser og drama, alle er jo bare greie mot hverandre! det morsomme er når folk dolker hverandre i ryggen og det blir jævelskap :fnise:

Ingen drama, folk bare greie med hverandre? Har vi sett på samme serie? :)

Gjest Wacmoc
Skrevet
Om hun nye skulle ryke i kveld så tipper jeg nok tv3 hadde vist mer til henne i forkant, så vi får nok se mer til henne neste uke ;)

Det håper jeg hvertfall. Hu virka sikkelig søt egentlig. Men så syntes jeg alle bergensere er søte av en eller annen grunn ;P

Håper Noor og Negar går ut. Fått mer enn nok av begge. Hvis ikke, Ida så Rune kan være seg selv..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...