Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_helen_*
Skrevet

Vinnerparet får vel 300 000? Eller vinneren, og vedkommende ditcher partnern sin på slutten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Lene har blitt så utrolig sur og bitchy etter at Mats reiste hjem.. hun var jo ikke sånn når han var der.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk glipp av dagens episode. :sukk:

Går den i reprise eller noe ?

Skrevet
Tenk at en så nydelig jente som Negar frivillig skaffer seg ekle klovnelepper?! Skjønner det bare ikke.

Men de er jo ekte ifølge Negar :eeeh:

Det er gratis og se den på tv3.no. Alle episodene som er vist på tv frem til nå ligger der.

Gjest Gjest
Skrevet
Negar spiller. Hun er langt fra dum;)

Er vel litt både og... Kan jo være hun virker dummere fordi hun ikke helt skjønner Norsk.

Gjest Gjest
Skrevet

Eg trur bare Lene har fått Negar på vranghalsen rett å slett. Syns ikke hun her vært så stygg mot Negar. Det at hun sa om at Negar var en hore trur jeg rett å slett er måten en snakker litt nord. Dialketen kan gjøre at det virker mye verre enn det enkeltlig er. Håper dem splitter Ida og Rune, men det gjør dem nok ikke fordi ryktene sir jo at Ida vinner, så da gjør dem nok ikke det da.

Gjest Gjest
Skrevet

Jugde Rune eller ikke når han benekta å ha hatt Negar på fanget osv.. Har ikke fått med meg at han gjorde det ihvertfall!!

Skrevet

Håper Lene splitter Ida og Rune!

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som kan svare på om Rune jugde for Ida eller ikke? :)

Gjest Gjest
Skrevet
Eg trur bare Lene har fått Negar på vranghalsen rett å slett. Syns ikke hun her vært så stygg mot Negar. Det at hun sa om at Negar var en hore trur jeg rett å slett er måten en snakker litt nord. Dialketen kan gjøre at det virker mye verre enn det enkeltlig er. Håper dem splitter Ida og Rune, men det gjør dem nok ikke fordi ryktene sir jo at Ida vinner, så da gjør dem nok ikke det da.

drit i å skriv det da! Har ikke hørt noen rykter og vil ikke lese det i en tråd hvor det står i overskriften INGEN SPOILING!!!

Gjest Naria
Skrevet
Noen som kan svare på om Rune jugde for Ida eller ikke? :)

Hun satt vel ikke akkurat på fanget, men de satt mer eller mindre oppå hverandre.

Gjest *smak*
Skrevet
Lene har blitt så utrolig sur og bitchy etter at Mats reiste hjem.. hun var jo ikke sånn når han var der.

Tror ikke hun helt tålte at Negar fikk så mye oppmerksomhet. Ble overrasket over Lene jeg, hun virket så sindig i begynnelsen men viser stort temerament nå.

Skrevet

ja, Rune juger så det renner av han.. det er jo helt latterlig å se på hvordan han forsvarer løgnene sine med nebb og klør :fnise:

Syns forsåvidt Negar begynner å virke drøyt dum.. "tråkke i salaten? altså jeg skjønte ikke, hvilken salat?" er det mulig? :eeeh:

Men er utrolig spent på parseremonien i morgen, håper negar går ut ihvertfall.. Selv om jeg ikke helt har noen formening om hvem jeg heier på og ikke heier på for tiden :klø:

Noen som skal på Luux i Oslo å se utstemmingen i morgen forresten?

Gjest MissBella
Skrevet
Noen som skal på Luux i Oslo å se utstemmingen i morgen forresten?

Ja jeg har tenkt meg dit. Noen flere?

Gjest Per Puslin
Skrevet
Jeg likte at de angrep Negar, jeg liker veldig godt når folk blir "tatt".

Så du er en ekte mobber altså. Så vidt over dyr på min rangstige.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er bare å logge seg på tv3.no - der ligger alle episodene, GRATIS!

Skrevet
Håper dem splitter Ida og Rune, men det gjør dem nok ikke fordi ryktene sir jo at Ida vinner, så da gjør dem nok ikke det da.

Hun kan da vel vinne selv om hun og Rune blir splitta???

Håper de blir splitta jeg og. Alt bråket dem imellom er bare sååååå kjedelig. Håper at det blir litt ny action om de får nye partnere.

Stakkars Rune da.... Hvis han må bo med en annen jente. Håper egentlig at han får bor med Negar. Hahaha!!! Det hadde vært gøy da!!! Tenk hvordan han kommer til å stresse med å forsvare seg for alt han "ikke har gjort" da!

Gjest Gjest
Skrevet

Håper de blir splitta jeg og. Alt bråket dem imellom er bare sååååå kjedelig. Håper at det blir litt ny action om de får nye partnere.

Stakkars Rune da.... Hvis han må bo med en annen jente. Håper egentlig at han får bor med Negar. Hahaha!!! Det hadde vært gøy da!!! Tenk hvordan han kommer til å stresse med å forsvare seg for alt han "ikke har gjort" da!

Haha denne lo jeg godt av!!! Ser for meg at han snapper totalt :D

Gjest Gjest
Skrevet

Dakar Rune..... hehe

Han er så stakkarslig. "Jeg har ikke gjort noe" sier han. Også spør han 3 sekunder etterpå "Hva har jeg gjort da?" Og når Ida blir sur/lei/gråter/sint/hiver ham ut så flyr han ned til de andre og skal ha de til å bevise at han "ikke har gjort noe galt"

Kjære Rune!! Hvis du IKKE har gjort noe galt/noe du angrer på så trenger du heller ikke jobbe så jævla hardt for å motbevise at andre tror at du har gjort noe galt.

Blir alltid litt mistenksom jeg når det gjelder mennesker som hele tiden må bevise at de ikke har gjort noe galt...

Kan han ikke bare drite i hva andre (Ida) tror da? De største problemene skaper han jo ved å krangle om det han påstår han ikke har gjort.

Rune og Noor kler hverandre på en måte. Hun er baaaaare ærlig og baaaaare seg selv og haaaater mennesker som manipulerer. Samtidig lyver hun og sa i første episode at hun var veldig flink til å manipulere.

Skrevet

I like!!!

Det hadde vært kult. Rune må bo med en annen jente og hver dag må han forsvare at han ikke har "limt"!!!

Også skulle det ikke forundre meg om han selv da blir kjempesjalu på den som bor med Ida!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...