Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hu ror seg jo ut av ting. Enten så spiller hu, eller så er hu fryktelig dum. For "normale" mennesker svarer ikke og gjør ikke slik som hu gjør.

Kan det være at hun blir stresset og mister evnen til å holde hodet kaldt? Ja.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tenk at en så nydelig jente som Negar frivillig skaffer seg ekle klovnelepper?! Skjønner det bare ikke.

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg hadde nok blitt smeltet av Øystein jeg også...

Skrevet

For en gjeng!! Det er som et flashback til ungdomsskolen..

Å huff, kloren ødelegger tææænen... Stakkar deg :fnise:

Også er de unødvendig harde mot Negar.. Ærlig talt. Også å baksnakke henne, det er jo bare så fjortis!

Gjest Wacmoc
Skrevet
Kan det være at hun blir stresset og mister evnen til å holde hodet kaldt? Ja.

Blir hun stresset hver gang noen prater med hu da eller?

Kan jo være hun bare er sånn, ikke vet jeg. Men jeg stusser jævlig på det.

Gjest Gjest
Skrevet
Gejett hvem som starter hver settning med JJJJJJJJJJJJJJJJJeg...?

...Ida, hun er så selvsentrert, tror hele verden dreier seg om henne...

Hahaha, enig. Hver eneste setning!

Skrevet
Lene har sånne onde øyne. Grøss.

Tror de hadde vært litt bedre om hun hadde fordelt eyelineren både over og under, ikke bare under.

Skrevet

Hvem er det som blir fredet i morgen tro?

Skrevet

synes faktisk det er litt stygt gjort av tv3 å for det første sende inn en så utrolig dum (unnskyld meg) dame som negar der inne, som knapt er i stand til å forstå hva hun er med på, men som i tillegg sender direkte mobbing av henne på tv (tenker da på mobbinga av henne FØR pandoras).

Spørsmålene hun fikk og at hun ble "grilla" under pandoras synes jeg var helt ok, for jeg synes ikke det er rart at folka der inne faktisk vil finne ut om dama egentlig har egne meninger om ting og er kapabel til å komme med et konstruktivt svar på ting (noe hun ikke klarte..).

Skrevet

Hva var det der med å tråkke i salaten? Det fikk jeg ikke med meg.

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet

Negar sa at hun tråkker i grøten hele tiden. Da sa Lene, at det er det som menes med å tråkke i salaten. Men Negar forstod ikke hvilken salat hun tråkket i!

Skrevet
Negar sa at hun tråkker i grøten hele tiden. Da sa Lene, at det er det som menes med å tråkke i salaten. Men Negar forstod ikke hvilken salat hun tråkket i!

Negar "hæ? salaten.. jeg skjønner ikke hvem sin salat de snakker om?"

Gjest Bloodless
Skrevet
Tror de hadde vært litt bedre om hun hadde fordelt eyelineren både over og under, ikke bare under.

Garantert. Sminken får henne til å se utrolig sløv ut. Men nesten alle har litt sånn smusha sminke, er vel delvis på grunn av varmen.

Gjest Gjest
Skrevet
Negar spiller. Hun er langt fra dum;)

Jeg vet:)

Gjest Gjest
Skrevet
Bra at noen vet;)

Ja,tro er noe man skal gjøre i kirken

Gjest Tanita
Skrevet

De ar direkte fæle mot Negar ikveld, de burde skjemmes.

Nanna ser ut til å ha psykiske problemer og meget lav selvtillit, og Lene burde absolutt ikke bli noen psykolog (hun er psykologstudent?) så dømmende som hun er...

Skrevet

Jeg likte at de angrep Negar, jeg liker veldig godt når folk blir "tatt". Det samme gjelder Rune som satt alene med henne på rommet men likevel påstod at han ikke gjorde det, at han ikke husket at hun satt på fanget, osv. Jeg begynner å gå litt lei av spillet dog, og at man ikke er opptatt av å flørte, bli full, rote og ha sex, men å spille spillet. Er det enm premie jeg ikke vet om, siden de er så sinnsykt opptatt av å bli på hotellet? Hvorfor kan vi ikke ha litt mer kos og litt mindre prat?

Gjest Naria
Skrevet

Ser ut som om det er Lene som blir fredet i morgen. Håper de benytter sjansen, og splitter Ida og Rune.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...