ninuska_ Skrevet 1. april 2009 #841 Skrevet 1. april 2009 hehe står og rekonstruerer hvordan de kom inn i rommet og greier :D makan til big deal. Men ser ikke heeelt hva rune tenner på alle plugger for da. Han gjorde ting som Ida ikke likte og har jo helt panikk for å miste henne, derfor lyver han heller og sjeller ut alle de andre. :D Makan.. Håper vi får se NOE annet i dag enn bare denne krangelen.. Enig. Er det så big deal at Negar og Rune snakket sammen? De gjorde INGENTING galt.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #842 Skrevet 1. april 2009 Herreguuud... Hvorfor er det SÅ big deal at de var i samme rom, satt der eller der, at de flørtet... Begynner å bli for dumt nå! Også Negard som liksom "la" seg etter alle guttene - man blir jo lynsjet bare man prater med en av motsatt kjønn tydeligvis. *sukk*
Gjest MåneSkygge Skrevet 1. april 2009 #843 Skrevet 1. april 2009 Det har jo klikka i vater for Rune, er jeg helt sikker på. Eller kanskje det er sånn han egentlig er til vanlig Det kan virke sånn.
Blåbæret Skrevet 1. april 2009 #844 Skrevet 1. april 2009 Hva har skjedd? Ikke fått med meg de første 15 min
Blåmor Skrevet 1. april 2009 #845 Skrevet 1. april 2009 Rune krangler med alle fordi Ida er PMS-sur på han pga at Rune og Negar flørta etter at Ida hadde gått og lagt seg.
Gjest jentegjesten Skrevet 1. april 2009 #846 Skrevet 1. april 2009 Hva har skjedd? Ikke fått med meg de første 15 min Rune har klikket i vater fordi det i går. Han kjefter på alle, og skriker. Fordi de fortalte Ida hva de så.. Det er vell egentlig det...
Morea Skrevet 1. april 2009 #847 Skrevet 1. april 2009 Ok. Nå har jeg sett mine første 15 minutter av Paradise Hotel. Noen umiddelbare tanker: For det første, herregud for noen lepper! Nesten så jeg blir redd! A propos lepper: Han derre Rune har den samme underleppa som lillebroren min hadde i alderen 1-3. Og for et jævla gnagsår, uansett forhistorier, som jeg har lest så vidt om over her. Skjønner nå hvorfor det er endel utesteder som denne rasen frekventerer som ikke frister meg. Makan. Og dette gjelder både mennene og kvinnene som jeg har sett, det er liksom litt for mye av alt (med unntak av mental kapasitet kanskje) - lepper, pupper, brunfarge, bleiking og lipgloss. (jeg er ganske jålete selv altså, men føler ikke jeg ville gjøre meg selv en tjeneste ved å se ut som en harva glamourmodell) Holdt på å dø av latter når han dere finansduden sier "Det er jævlig stilig at vannet renner sånn over kanten, men det skulle vært saltvann i bassenget altså. Kloren ødelegger tan-en" Men vil jeg fortsette å se på av og til. Ja visst faen!
Gjest dalieo Skrevet 1. april 2009 #849 Skrevet 1. april 2009 Kloren ødelegger tæææn ja Oi oi, gleder meg til pandoras eske.. alle mot Negar.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #850 Skrevet 1. april 2009 Nå synes jeg de bare er latterlig når det gjelder Negar. Fy så stygge de er med henne! HVis de er så oppegående i forhold til henne kunne de oppføre seg på en annen måte.
Blåbæret Skrevet 1. april 2009 #851 Skrevet 1. april 2009 Rune har klikket i vater fordi det i går. Han kjefter på alle, og skriker. Fordi de fortalte Ida hva de så.. Det er vell egentlig det... Takk takk
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #852 Skrevet 1. april 2009 De er skikkelig stygge mot Negar, forstår ikke det er mulig å være så ondskapsfulle som det de er nå. Håper det er en som forsvarer henne der inne.
Gjest hepp Skrevet 1. april 2009 #853 Skrevet 1. april 2009 Herre min hatt.. Skulle jo trodd de gikk i ungdomsskolen hele gjengen. Hadde sikkert ikke kommet til å bli bestevenn med Negar jeg heller, men noe så ille har hun da strengt tatt ikke gjort. I alle fall ikke nok til at halve hotellet skal rotte seg sammen mot henne. Synes dette blir pinlig å se på og håper de skjemmes når de ser programmet i ettertid.
Gjest Wacmoc Skrevet 1. april 2009 #854 Skrevet 1. april 2009 Jeg digger PH. Ler meg skakk ihjel hver eneste episode av alle disse dumme utsangene alle og enhver kommer med. Negar er så drøy at jeg det ikke er morsomt engang. Bortsett fra det med å tråkke i salaten. DA lo jeg kraftig. ;P Det er rart hvor utrolig dumme de framstiller seg selv. Er også dritt lei Ida og Rune. Rune er litt kjekk, men det er det. Han oppfører seg sikkelig dritt mot Ida, men hu er litt vel sutrete og har jævlig med humørsvigninger. Skjønner heller ikke hvorfor de oppfører seg som kjærester når de hele tiden prater om det at de er X-er. Syntes Ida kan gå ut, så Rune kan være seg selv. Han virker dritkul når han ikke kjefter og sutrer. Men Noor har gått meg på nervene siden første episode.. Hu motsier seg selv HELE tiden og prater hele tiden om at folk er falske og hu er så ekte, mens hun selv sprer rykter og juger til alt og alle. Den jenta irriterer meg så kraftig at jeg vurderte å slutte å se på PH. Noor skal ut syntes jeg. Og Mats tilbake ftw! Syntes synd på Petter som prøver å være morsom aleine, men ingen ler lenger siden han er borte Mats var så morsom!
Essie_ Skrevet 1. april 2009 #855 Skrevet 1. april 2009 Uff, alle spørsmålene er visst litt vanskelige for Negar.
ninuska_ Skrevet 1. april 2009 #856 Skrevet 1. april 2009 (endret) La jenta være i fred. Hvorfor må hun mislike noen, og hvorfor må hun stole mer på noen enn andre? Lene har blitt bare ren bitch i mine øyne. Og Rune sprer rykter for å redde sitt eget skinn. Endret 1. april 2009 av ninuska_
Pimbila Skrevet 1. april 2009 #857 Skrevet 1. april 2009 Uff, alle spørsmålene er visst litt vanskelige for Negar. Hehe
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #859 Skrevet 1. april 2009 Nanna og Lene har en forferdelig oppførsel
Gjest Wacmoc Skrevet 1. april 2009 #860 Skrevet 1. april 2009 La jenta være i fred. Hvorfor må hun mislike noen, og hvorfor må hun stole mer på noen enn andre? Lene har blitt bare ren bitch i mine øyne. Og Rune sprer rykter for å redde sitt eget skinn. Hu ror seg jo ut av ting. Enten så spiller hu, eller så er hu fryktelig dum. For "normale" mennesker svarer ikke og gjør ikke slik som hu gjør.
Fremhevede innlegg