Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er to jenter som ryker på torsdag.

Jeg tror det ikke er så lenge til at Rune og Ida orker å bo sammen. Selv skjønner jeg ikke at de orket det til nå. Synes nesten det var litt komisk da Rune kom ned og fortalte at Ida hadde "hevd" han ut. Han blir jo så fortvilet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror alle som har vært i et opprivende brudd vet hvor slitsomt det kan være. Jeg synes synd på både Ida og Rune jeg. Det blir liksom litt feil å ta parti med noen av dem. De passer bare veldig dårlig til hverandre! Ut med Rune og få Ida inn på rommet til Petter. Han klarer nok å få jenta til å blomstre :D

Skrevet (endret)
Det var Ida som var utro med kameraten til Rune!!!

Nei det var som noen nevnte tidligere etter det ble slutt. Jeg mente de sa i de første episodene at Rune hadde ordna med ei jente før det ble slutt. Mulig det var rett etter...

Det var vel det at det ble rippet opp i gamle sår...

Kan være vondt nok det.

Nettopp!

Heier fortsatt på Nanna jeg da :) men hadde håpet at hun hadde fått sett deler av programmet før hun kom tilbake, så hun hadde vist hva Kevin sa til Negar... Da hadde det blitt litt mer action!

Og Ida og Rune fortjener hverandre..... satt å håpet på at Rune skulle klint litt med Negar.... det hadde vært stas.... Virkelig et freaky par...

Programmet er spilt inn for lenge siden så hvordan skulle hun få sett det før hun kom inn igjen? :klø:

Jeg tror alle som har vært i et opprivende brudd vet hvor slitsomt det kan være. Jeg synes synd på både Ida og Rune jeg. Det blir liksom litt feil å ta parti med noen av dem. De passer bare veldig dårlig til hverandre! Ut med Rune og få Ida inn på rommet til Petter. Han klarer nok å få jenta til å blomstre :D

Enig! Det må være veldig tøft for dem.

Jeg hata Petter i starten, men nå synes jeg han virker litt ok, og han og Ida hadde vært morsomt å se sammen :Nikke:

Endret av Sunshine
Gjest MåneSkygge
Skrevet
Nei det var som noen nevnte tidligere etter det ble slutt. Jeg mente de sa i de første

Programmet er spilt inn for lenge siden så hvordan skulle hun få sett det før hun kom inn igjen? :klø:

Hun kunne da få sett klipp av det han sa fordi om det ikke vises på tv før nå.

Skrevet
Hun kunne da få sett klipp av det han sa fordi om det ikke vises på tv før nå.

Ja i fjorårets danske PH (tror jeg det var) fikk alle deltagerne se klipp fra de andres kommentarer en gang mens alle satt sammen i "loungen". DET var action det :D

Skrevet
Ja i fjorårets danske PH (tror jeg det var) fikk alle deltagerne se klipp fra de andres kommentarer en gang mens alle satt sammen i "loungen". DET var action det :D

Ja, det var artig! Det hadde det nok blitt litt action av..

Skrevet

Gleder meg til pandoras i dag :)

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor de tror at Negar prøvde seg på Rune.. når det var Rune som.. sa masse fint til henne..

Gjest dalieo
Skrevet

Gaah, Rune høres så dum ut.. Hælllvette, "hevd meg ut", maser og roper. Også det skautet.. :fnise:

Skrevet

Puppene til Negar kan UMULIG være ekte. De beveger seg jo ikke... :sexy:

Skrevet
Gleder meg til pandoras i dag :)

Det gjør jeg og. Håper det stilles noen bra spørsmål!

Gjest Jentegjest
Skrevet

Åh Herregud, kan dem ikke bli ferdig med den saken da.. :snurt:

Skrevet

Baaah! blir gal av kjæresteparet! :kjefte:

Skrevet

hærreguuud for en big deal dette med rune og negar ble da! hadde jeg sitti der inne til den frokosten og han hadde stått på den måten så hadde jeg vertfall sagt noe da. hele greia virker jo helt psycho! Hvorfor er det ingen som ber han holde kjeft og få de til å ordna opp i sakene sine selv??! gud så forbanna jeg hadde blitt.

Skrevet

Oh my god.. Kan Lene holde kjeft? Kan alle holde kjeft om den saken? :P

Skrevet

Og hvorfor er Lene så trasig sminket når hun er i nærbildet?

Skrevet
Oh my god.. Kan Lene holde kjeft? Kan alle holde kjeft om den saken? :P

hehe står og rekonstruerer hvordan de kom inn i rommet og greier :D makan til big deal. Men ser ikke heeelt hva rune tenner på alle plugger for da. Han gjorde ting som Ida ikke likte og har jo helt panikk for å miste henne, derfor lyver han heller og sjeller ut alle de andre. :D Makan.. Håper vi får se NOE annet i dag enn bare denne krangelen..

Gjest dalieo
Skrevet

Men jeg forstår ikke helt, hvorfor er Rune sur på alle bare fordi de forteller hva som har skjedd..? Er han sint fordi de ikke løy om det til Ida?

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Rune virker ikke helt god. Begynner å skjønne Ida mer og mer.

Gjest jentegjesten
Skrevet

Det har jo klikka i vater for Rune, er jeg helt sikker på.

Eller kanskje det er sånn han egentlig er til vanlig :lur:

Håper de snart blir ferdig med den saken.

Men skulle jo egentlig tro Rune hadde noe å skjule da siden han blir så forbanna .. Jaja..

Gleder meg til Pandoras Eske, håper på noen juicy spørsmål... Ehm, men det er sikkert bare slike kjedelige.. :sukk:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...